Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

субота, 02. април 2016.

Intervju sa Slavoljub Paunović Slavdžom višestrukim državnim prvakom teške kategorije bodi bildinga

Intervju sa Slavoljub Paunović Slavdžom višestrukim državnim prvakom teške kategorije bodi bildinga
Intervju by Miško Polomac
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

U ovom blogu fotografije Igor Stojanović- https://www.facebook.com/igor.stojanovic.1612

USPESI U BODYBUILDINGU:
2000.God. Juniorski sampion u lakoj kategoriji (IFBB)
2001.God. Juniorski sampion u teskoj kategoriji (IFBB)
2004.God. Kup ’’Novica Pauljicic’’ 3 mesto teska seniorska (IFBB)
2010.God. Kup ‘’Trofej Beograda’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik kupa (BBSB)
2010.God.Kup ‘’Novica Pauljicic’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik (IFBB)
2010.God. Drzavni prvak u teskoj kategoriji (IFBB)
2010.God. Drzavni prvak u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik prvenstva (NABBA)
2013.God. Dobitnik zlatne medalje od Balkanskog saveza (IFBB)
2015.God. kup ‘’Jagodina open’’ 2 mesto u teskoj kategoriji (IFBB)
2015.God.  Kup ‘’Novica Pauljicic’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik (IFBB)
2015.God. Kup ‘’Trofej Cacka’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik (IFBB)
2015.God. Drzavni prvak u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik drzavnog prvenstva (IFBB)
2015.God. Kup ‘’Nikica Lazic’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik (IFBB)
2015.God. Medjunarodni kup ‘’Brcko open’’ 1 mesto u teskoj kategoriji I apsolutni pobednik (IFBB)

TRENERSKI USPESI:
U trenerskoj karijeri takmicarskog Bodybuildinga trenirao Lepomira Bakica,Milorada Ponjavica,Bojana Mijatovica,Nebojisu Radojicica
Svako od njih je debitovao u ‘’Space Gym’’ klubu I osvojio titule u Bodybuildingu sem Nebojise Radojicica koji je osvojio 2 mesto u Bodyfitnessu.

TEZINA:
Cesto varira u vansezoni obzirom da izlazim jednom u par god. Varira od 107kg. do 115kg.
Dok takmicarska tezina takodje varira od 94-96kg. Na visinu od 179cm.

Bilderi koji me inspirisu:
To su svakako svi oni momci koji treniraju u najtezim uslovima (bez sponzora,bez vrhunske opreme…)
Upravo sa onim cime raspolazu. Takvih ima dosta na nasim prostorima I upravo od njih dobijam inspiraciju (kada mogu oni mogu I ja)


Mesto i datum rođenja- G.Milanovac 1.4.1981.

Moja licna inspiracija:
Svakako je to velika ljubav prema ovom sportu.Zatim I velika  zelja za pobedom J Jednostavno,jedan od najlepsih trenutaka upravo dozivljavam kada podignem pehar iznad glave, to je ritual koji me cini jako srecnim I ponosnim. Mislim da je zelja presudan faktor kod mene,ja jednostavno ulazim u pripreme sa velikom zeljom I sigurnoscu u sebe.

Misicna partija:
Iskreno, nemam vise takvog favorita. Sada je postalo sve podjednako tesko I naporno. Svaka partija u kojoj osetim maksimalnu napumpanost postaje omiljena J

FAVORIT VEZBA:
Definitivno cucanj! Vezba na kojoj trosim najvise energije I vezba koju vremenski radim skoro sat vremena.

Ono što najmanje voliš raditi u gymu:
Vracanje tegova nakon svake vezbe je nesto sto jednostavno mrzim! Oduzima mi vreme,umara me,ali I to je deo treninga J Napominjem da ih uvek vratim na mesto J


Koliko puta sedmično treniraš:
U takmicarskim pripremama I previse. Sest dana u sedmici je izgledalo ovako:
Jutarnji kardio u 06h. Trening u teretani od 12 do 14h. Zatim vecernji kardio od 40min I na kraju pozing oko pola sata.

Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici:
Noge uvek jednom,ledja nekada I do dva puta,takodje I ruke I grudi.Ramena uvek jednom. Sve zavisi od perioda treninga I trenutne suplementacije.


Radiš li kardio,koliko i koji:
U van sezoni volim trcanje,uglavnom je to pre podne I na prazan stomak. U pripremnom periodu idem na brzi hod u prirodu a nekih mesecak dana pred takmicenje prelazim na mehanicku traku za hodanje.Trcanje mi je svakako favorit ali zbog ocuvanja gustine misica prinudjen sam da hodam po traci.

Omiljena hrana za masu:
Cela jaja,sir I crveno meso.


Najdraža hrana u pripremama:
To jednostavno nestaje nakon prve sedmice dijete. Svidjalo mi se ili ne, uvek forsiram belo pilece meso I po nekada u sedmici junetinu. Kasnije prelazim na ribu I drzim je do kraja priprema.
Moja dijeta je jako prosta,sto bljutavije I bez ukusa bicu psihicki jaci da je podnesem.Vidjam cesto pojedince da preko suplementacije koriste razne proizvode (javorov sirup,palacinke proteinske…)
Za mene je to luksuz koji ne mogu sebi da priustim J

Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama:
U vansezoni to nikada ne merim.Trudim se pa unesem sto vise proteinske hrane a hidrate u pola manje,dok u takmicarskim pripremama unos proteina varira od 300 do 350gr. Dok sa hidratima cesto variram po osecaju.Nekada unesem do 200gr a nekada budem I na 0 po nekoliko dana.Uglavnom slusam I pratim svoje telo,ne koristeci nikakve tablice I merila.

Suplementi koje preporucuješ:
Vitamini I minerali,Omega 3 kiseline, glutamin,bcaa,whey protein,kreatin.
Naravno ko ima dublji dzep moze da kombinuje po izboru. Ovi navedeni su moji favoriti.

Omiljeni sportista- Knjiga- Film-
Nekada su to bili razni atleticari ,bokseri ,naravno I pojedinci u bodybuildingu. S’obzirom da sam sada porodican covek I roditelj,pored posla I treninga slobodno vreme posvecujem porodici uglavnom.Naravno uvek se nadje vreme za neki dobar film ili seriju J

Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu:
Ja sam se inace citavu deceniju I malo vise bavio borilackim sportovima. U pocetku je to bio karate nekih 5god. A nakon toga kik-box otprilike jos nekih 6god. Naravno u medjuvremenu trcanje koje sam uvek forsirao tokom cele sportske karijere. Verujem da bih nastavio sa kik-boksom I trcanjem da nisam zavoleo ovaj sport.

Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom- ‘’Space gym’’ se nalazi u Rajicevoj 45. Svakako da sugradjani znaju gde se ciji klub nalazi,ipak zivimo u malom gradicu.

U par reči opiši sebe
Sto se tice sportke karijere,Uvek uporan I ambiciozan,smatram sebe velikim karakterom I imam ogromno poverenje u sebe I svoj rad. Nikada ne trazim precicu ili laksi put,ja sam jedan od onih koji ne koriste ‘’lift’’ vec idu ‘’stepenjicama’’. Tezi nacin je uvek bolji nacin. Trudim se uvek da naucim sto vise I nikada necu reci da sve znam. Treniram I kada sam povredjen,uvek nadjem nacin da I takvom stanju pronadjem nacin da odradim trening na najbolji moguci nacin. Godinama sam menjao nacine treninga,ishrane I suplementacije kako bih spoznao svoje telo I metabolizam koji se konstantno menjao iz godine u godinu. Smatram da je osnova svakog sportiste da pre svega upozna svoje telo u svakom smislu. Tek tada ce zasigurno znati sta mu odgovara I kolike su mu mogucnosti.


Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA:
Bodybuilding jeste nacin zivota ali ne I Zivot!  Bavite se sportom ali I pazite da vasa opsesija ne ugrozava vase zdravlje I porodicu. Nikada po svaku cenu ne treba forsirati takav nacin takmicarskog Bodybuildinga. Postujte I respektujte  konkurenciju I budite fer play ‘’igrac’’ Jednoga dana kada prestanemo da se bavimo takmicarskim sportom,pored ostvarenih rezultata ce svakako ostati u secanju kakav je ko covek bio.
Iskoristio bih priliku da se zahvalim Mileti Misku Polomcu sto je prepoznao u meni potencijal u tinejdzerskim danima, I sto je usmerio moju energiju na ovaj Spartanski sport  koji mi je omogucio da 17god. Kasnije budem ponosan na sebe I svoji karijeru, kako takmicarsku tako I trenersku. 


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter