Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

четвртак, 22. фебруар 2018.

DVA TRENINGA NEDELJNO U TERETANI

Dva treninga sedmično u teretani malo ili ne?
Prvo i poslednje....
TERETANA NIJE MESTO GDE SVI ISTO TRENIRAJU I GDE SVI IMAJU ISTE CILJEVE.
Dva treninga su premalo za nekoga ko očekuje mišićne rast,veliku snagu,redukciju masnog tkiva, itd itd..
Moja dugogodišnja praksa pokazala je da dva ciljana planska treninga su sasvim dovoljna za razne oblike rehabilitacije,pomoć u oporavku povreda i preveniranju istih,i naravno blagu rekreaciju.
Takođe kao dovoljan impuls i podrška potrebnim performansama raznim sportovima u sezoni.
Dakle,pametan pristup za Vaše potrebe.
Rekreativcima i ljudima koji rade zahtevne poslove ne treba dodatno "ubistvo".

понедељак, 19. фебруар 2018.

Zoran Antić,bodi bilding šampion blic pitanja

Zoran Antić,bodi bilding šampion blic pitanja

A Vi kada stignete kliknite na adsense reklame na BLOGU.
Zahvaljujem


Tvoja težina u vansezoni-
Trenutna težina varira između 110 i 112 kg

U formi si težak-
96-98 kg

Visina-
183cm


Mesto i datum rođenja-
Jagodina 02.03.1973

Bilderi koji te inspirišu-
Dorian,Flex,Roni ,Kevin Levroni ,a od novijih Phil Heath i Shon Roden .


Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja bodi bildingom-
Inspiriše me to prosto da ne želim da budem kao velika većina muške populacije,hoću da se izdvajam od okoline.Bodi bilding mi daje tu mogućnost i širinu da pokažem skromnu extremnost.




Mišićna partija koju najradije treniraš-
Trenutno noge.

Favorit vežba-
Sve uglavnom, prednji šut na mašini, čučanj, zadnje rame na sajlama,super setovi za zadnje i prednje rame rotatori...itd



Ono što najmanje voliš raditi u gymu-
Iskorak,ali i njega iz inata radim 😉😂



Koliko puta sedmično treniraš-
U masi 4 do 5 puta u pripremama 6 puta.




Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici-
Zavisi koliko mislim da zaostaje,recimo butine sada 2 puta nedeljno.



Radiš li kardio,koliko i koji-
U masi retko u pripremama mnogo.
Uspon na najjače uglavnom sa obaranjima do 10 stepeni ne više i brži hod ne trčanje.Nakon toga malo bicikla zbog separacija butine.



Omiljena hrana za masu-
😀😀 ja volim da jedem pa pirinač i ovas klasika,ali makarone sira i jaja zapečene u rernu uz jogurt.



Najdraža hrana u pripremama-
Belo pileće meso i brokoli .



Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama-

U vansezoni unosim oko 700 -800 gr mesa ne više, hidrata ne merim iskreno,ali se kontrolišem da ne preteram.
U pripremama sve po ps-u režem UH do 250 300 sa rotacijom,a proteina do 4 gr po kg tt.

Suplementi koje preporucuješ-

Što se mene tiče mnogooo #BCAA i #whey,vitamini i minerali se podrazumevaju kao i omega3 .



Omiljeni sportista-
Phil Heath

Film-
50 nijansi sive drugi deo.

Muzika i muzičar-
Sve što je dobro za gym da podiže energiju.

Auto-
Samo nemački automobili.

Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu-
Samo bodybilding,ne vidim sebe u nekom drugom sportu.


Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom-
Na facebook profilu Antic Zoran i stranici Teretana Strong Gym Jagodina i na tel.062 655 173

U par reči opiši sebe-
Jako konkretan i direktan,ne volim ništa izokola i iza leđa samo kako jeste.


Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA-
Vežbajte kad vam se vežba i volite to što radite,a kad motivacije posustane tu je disciplina da vas gura.



Posetite
Misko Polomac facebook page
Misko Polomac Instagram 

субота, 17. фебруар 2018.

Pogrešna ishrana

Prosečan zdrav obrok u fitnesu i bodi bildingu osnova je dobre forme,izgleda i zdravlja.
Taj tanjir sadrži najčešće 200do300gr nemasnog mesa ili ribe,neko povrće ili salata,a kao dodatak nekoliko komada rice cakesa(ili Taki Laki kao ja ) ili nešto pirinča ili krompir.
Zanimljivost u neznanju ili šta već u ljudskoj psihi je sledeće....
Prvo što će Vas pitati i šta oni vide je:
A gde si kupio to, misleći na rice cakes ili taki laki?
Ili... eee,sinoć sam i ja jela ili jeo pirinač,krompir.. a koliko smem toga?
襤
BTV nije fora u tom belom stiroporu ili pirinču ,krompiru,zbog Vas morate se potruditi naučiti šta su temelji ishrane,a onda kada nešto naučite biće mesta i za pirinač, stiropor,krompir i poneki slatkiš

петак, 02. фебруар 2018.

Goran Ilić 3.mesto SVETSKO PRVENSTVO MASTERS 2017


Goran Ilić 3.mesto SVETSKO PRVENSTVO MASTERS 2017

Gorane,ostvario si jedan od najvećih uspeha u srpskom bodi bildingu i fitnesu.
3.mesto na svetskom prvenstvu, medalja koja ti je upotpunila kolekciju trofeja sa velikih takmičenja.
Koliko dugo su trajale pripreme za ovaj veliki rezultat i po čemu su se razlikovale od ostalih?


Ovo je za mene ogroman uspeh,a i veliki uspeh za srpski bodi bilding obzirom da je poslednja muška svetska medalja osvojena još davne 2005 godine kada je naš Siniša Privulović osvojio srebrnu medalju. Od devojaka su to bile Ljuba Pantović 2007 i Bojana Vasiljević 2010 takođe obe srebrne sa svetskih prvenstava.
IFBB je najjača svetska federacija i ogroman uspeh svakog takmičara je osvajanje bilo kog odličja sa kontinentalnih takmičenja u bilo kojoj od kategorija.
To je oduvek bio moj motiv jer mi je želja bila da se takmičim sa stvarno najboljima na svetu.
Iako već imam dva velika rezultata, šampionsku titulu sa prvenstva evrope 2009 i vicešmpionsku sa prvenstva sveta 2009 u Španiji, želja mi je bila da je još jednom vratim i pokušam ono što još niko nije ostvario,a to je zlato na svetskom prvenstvu.
Obzirom da sam napunio 50 godina i osam godina pauze bez takmičenja, pripreme su krenule 10 meseci pre takmičenja jer nisam znao kako će telo i koža da reaguju u ovim godinama pa sam želeo da idem na sigurno. Pripreme su se razlikovale od svih ranije po vremenu trajanja, izboru vežbi i učestalosti treninga za istu mišićnu partiju, prilagođene godinama koje imam.
Naravno i ishrana se razlikovala od one ranije tako da sve ukupno sagledavši, složio sam sve kockice kako treba i na kraju je stvarno izgledalo bolje nego sam i očekivao.
-------------------------------------------------------------------



Reprezentacija Srbije na svetskom prvenstvu u Rumuniji 2017


Odlučio si se da pripreme radiš sa tvojim drugom,i više nego uspešnim takmičarom i trenerom šampiona Peđom Milošević.
Kako je došlo do te ideje,saradnje i kako je sve to teklo?


Dugo sam na početku razmišljao o svemu. Motivacije sam imao na pretek, znanja i iskustva dovoljno, ali sam i osećao da ne mogu sam da prolazim kroz sve faze priprema i da mi je potrebna podrška tamo gde smo svi mi takmičari "najtanji", da u datom momentu napravimo najbolji izbor pod strašnim psihološkim pritiskom usled rigoroznih dijeta.
Ali,svi smo mi različiti i nije lako naći nekoga ko će u svemu da odgovara na vaše zahteve. Znao sam šta mi je prioritet: tvrd i izdefinisan izgled za limitiranu kilažu. Nisam dugo razmišljao i odmah sam pozvao dugogodišnjeg prijatelja i dokazanog šampiona i trenera, Peđu Miloševića. Bez ustezanja mi je odgovorio da počinjemo odmah i da mu je čast što ćemo zajedno da radimo.
Radilo se detaljno i sa periodizacijom treninga i sa ishranom ,a posebno u dane tzv pražnjenja i punjenja što čini i najvažniji deo završnice priprema. U tom delu sam sve prepustio Peđi kako sebe ne bih opterećivao i napravio grešku iz najbolje namere. I,greške nije bilo.Forma je bila pogođena na sva tri odrađena takmičenja. I to nije sve, zahvalan sam Peđi što je sve vreme bio uz mene svake sekunde tokom Svetskog prvenstva.
Sa ove distance mogu da kažem da sam izabrao najboljeg.
-------------------------------------------------------------------




Svetska medalja je tu.


Kako i koliko si trenirao sa tegovima i kardio tokom dugih priprema sa obzirom na obaveze sa nekoliko poslova i naravno onim dragim obavezama prema porodici?
Kako si sve to uspešno uskladio?


Peđin predlog bio je da je u mom slučaju najbolje da odrađujem dva treninga dnevno, da u šest dana pređem celo telo dva puta i da na svakom treningu na kraju završim na kardio spravi najmanje 30min.
Teško je bilo u mom slučaju da se organizujem, ali nekako sam uspevao. Na početku delimično, ali kako je vreme odmicalo, privikao sam se na rane jutarnje treninge. Obaveze u radnji suplemenata, teretani,a posebno vreme provedeno sa svojom decom nisam želeo nikako da uskratim tako da je sve to tražilo dodatno energije koju sam imao sve manje i manje.
Supruga Sonja, i sama nekada uspešna takmičarka, razumela je moje potrebe i poslednja dva meseca sve je podredila mojim obavezama i potrebama tako da bez njene pomoći svakako ne bih uspeo sve da odradim kako treba.
Kako sama kaže , koliko god je bilo sve naporno ništa ne može da zameni onaj doživljaj na takmičenju, okruženje i osećaj da ste na istom mestu sa najboljima na Svetu, da se borite za titulu...To je nešto prelepo i jedva čekate da se ponovi opet, do titule, do samog vrha.
-------------------------------------------------------------------

Šta si najčešće jeo tokom tih priprema,kako je izgledala tvoja ishrana?
Koji suplementi i dal' su uopšte bili deo pomoći na putu ka uspehu?


Keto način ishrane moj je omiljeni koji je uvek davao odlične rezultate tako da uz male varijacije, ishrana je bila bazirana na srednje velikom unosu proteina, puno vlakana i dovoljno masti, a sve u zavisnosti od trenutnog stanja forme i faze u kojoj smo se nalazili.
Obzirom da se bavim suplementacijom preko 25 godina znam tačno koliko i šta može da pomogne u svim fazama priprema. #Bcaa #glutamin, eak, #whey #protein su prioritetni suplementi koje sam koristio sve vreme priprema.
Puno vode i visok unos vitamina C su još jedan detalj vredan pomena.
-------------------------------------------------------------------

Na kraju moram primetiti..
Kao momčina si i dalje pored toliko dugeee takmičarske karijere.
Tvoj izgled,telo i pojava nisu ruinirani.
U čemu je tajna?


Hvala na komplimentu ,ali mislim da se na licu ipak vide ove moje godine😁.
Što se izgleda tela tiče, veoma sam zadovoljan kvalitetom i elastičnosti svoje kože što mogu zahvaliti samo pravilnoj ishrani i suplementaciji, ali treningu koji izostavlja velike težine zbog čega sam sačuvao sve zglobove i vezivna tkiva.
Na kraju, uvek pozitivan stav, sreća koju vidim u malim stvarima i dešavanjima i koju doživljavam sa svakim minutom provedenim sa svojom dečicom, u ovim godinama su lek za dušu i za telo tako da imam utisak da sam tek na pola puta...

Najbitnija podrška, supruga Sonja.

Najveća želja je uzeti titulu svetskog prvaka,a evo pripreme su krenule.

Peđa,reci nam kako vidiš Gorana kao saradnika u velikom uspehu koji ste ostvarili na svetskom prvenstvu i kako uopšte vidiš taj uspeh?
Takođe reci nam gde vidiš našu scenu u tom rangu i šta učiniti da budemo uspešni u svetskom vrhu?


Goran je pre svega moj veliki prijatelj. Dugo godina već sarađujemo zajedno,razmenjujemo iskustva,savetujemo se i uzajamno se poštujemo pa je naša saradnja nekako i bila logična.Slobodno mogu reći da isto razmišljamo i da imamo isti pogled na veliki broj životnih tema. Često menjamo iskustva i pomažemo jedan drugome.
Goran me je angažovao početkom 2017. za svog mentora i trenera u fazi priprema za takmičarsku sezonu 2017. gde je glavni cilj bio Svetsko prvenstvo.
Naravno da sam odmah prihvatio njegov poziv bez ikakvog razmišljanja.
To je bio veliki izazov vratiti velikog šampiona na stazu stare slave.
Šta naučiti čoveka koji dovoljno poznaje trenerski i takmičarski posao?
Moj zadatak je bio da ga motivišem i da ga usmeravam na pravi put. Da ga podsetim ako je kojim slučajem nešto zaboravio i što je najvažnije da mu prenesem neka nova saznanja i ubedim da uradi nešto što sigurno sam ne bi uradio.
Primera radi tehnike treninga sam mu totalno izmenio i prilagodio njegovim godinama i njegovim fizičkim predispozicijama. Takodje,ishranu sam mu dosta izmenio i prilagodio njegovom treningu kao i načinu života.
Napomenuo bih da je Goran napravio pauzu od 8 godina takmičarskog bodi bildinga i zaista je bio izazov pripremiti se za svetsko prvenstvo posle tolike pauze. Uzdao sam se u mišićnu memoriju i u Goranovu volju.
Goran je veliki profesionalac,veliki radnik i čovek koji ima čvrst karakter.
Ni jednog jedinog trenutka nisam posumnjao u njega i u njegov(naš) uspeh. Zaista je bilo zadovoljstvo raditi sa njim. Svaki moj savet i svaku sugestiju je prihvatio bez razmišljanja i pogovora.
Epilog našeg zajedničkog rada je svima vec dobro poznat.
1. mesto Jagodina Open
3. mesto Svetsko prvenstvo

2.
Šta učiniti da budemo u samom vrhu i na tom nivou?
Zaista odlično pitanje.
Kada zidate kuću krećete od temelja. Tako treba da se radi.
Početak treba da krene od klubova. Rad kluba je osnova.
Da bi klub bio uspešan mora da ima ozbiljan plan i program. Zatim mora da ima odgovarajućeg stručnjaka koji će raditi na omasovljavanju i stvaranju novih budućih zvezda u ovom sportu.
Da bi klubovi dobro radili moraju usko saradjivati sa Savezom. Savez mora voditi brigu o klubovima i omogućavati im seminare,trenerske,takmičarske,sudijske,itd...trenažne kampove kao i mnoge druge stručne i edukativne programe i brošure.
Kroz takmičenja biramo selekcije i reprenzentativce.
U rad reprenzentacije bi trebali da se uključe priznati stručnjaci. Šef tog tima treba da bude selektor. Jedino takvom hronologijom se stvara ozbiljan i moćan tim koji mo2ze biti konkurentan svetskim silama u ovom sportu.
Do tada,imaćemo par odličnih rezultata pojedinaca i ništa više od toga.


Zajedno do uspeha.

Pratite Goran Ilić i njegov klub Olympia Kragujevac na facebook -
https://www.facebook.com/Fitness-centarOlympia-Kragujevac-167478490119987/

https://www.facebook.com/goran.ilic.161

Peđa Milošević na facebook-
https://www.facebook.com/pedja.noviprofil

https://www.facebook.com/BBCEverest/

Miško Polomac BLOG i facebook
http://miskopolomac.blogspot.rs/?m=1

https://www.facebook.com/Polomac3MP/

Miško Polomac instagram