Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

петак, 15. фебруар 2019.

Maksim Trzin intervju sa Miško Polomac

Maksim Trzin intervju sa Miško Polomac

A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu.



*Maksim Trzin pravo osveženje teškog bodi bildinga na ovim prostorima.
Neko si ko je iz takmičenja u takmičenje sve bolji. I neko ko apsolutno dominira svaki svoj nastup.
Ne verujem da je samo genetika u pitanju. Reci nam čemu, kome pripisuješ takvu kompletnost već u tvom startu?
-Sportista sam od svoje 6. godine, bavio sam se karateom i bio uspešan punih 14 godina kada sam odlučio da se posvetim bodibildingu. Bodibilding je prvenstveno sport discipline i rada, a oba parametra sam stekao bavljenjem karateom. Kroz ovih 8 godina što sam u ovom sportu mogu reći da sam svaki dan naučio nešto novo, neku sitnicu koja mi je kasnije mnogo značila u napretku. Izgraditi telo koje izgleda kao kompaktna celina u pozama pod reflektorima nije uopšte lak zadatak. Svako od nas ima mišićne partije koje nam genetski lakše i one koje nam teže napreduju i treba imati znanja napraviti balans i biti proporcionalna, a ne samo rasti i biti veća verzija sebe sa istim manama. Uvek sam gledao da radim na partijama koje su mi lošije, mišićna masa celog tela došla je kroz godine. Telo bez zaostalih partija, forma na bini i prezentacija tela, to su parametri na kojima radim svake pripreme, izostaje li bilo koji od navedenih niste kompletan takmičar i ne možete očekivati najviši plasman. Takmičarski bodibilding je vrlo kompleksan i mogao bih pričati o važnosti pojedinih stvari jako dugo, ali zato ga i volim.


*Pored izuzetnih uspeha koje si ostvario kod nas u svakom takmičenju i u par godina sa maksimalnim pobedama ostvario si već ogromne uspehe i na velikim takmičenjima. Ušao si u TOP ligu svetskog IFBB prvenstva, drugi na Arnold klasiku.
Zaista impresivno za jednog teškaša sa obzirom koliko je to zahtevno.
Koliko je to uticalo na tvoje razmišljanje uopšte, na tvoj život?
Imamo li na vidiku nekog ko gleda u najviše ciljeve bodi bildinga i kakvi su ti planovi uopšte?
-Od moje da kažem prve takmičarske sezone 2016. sam išao sa ciljem da ću dati sve od sebe, a plasman će već doći kakav god da bude. Svake sledeće godine lestvicu sam podizao za stepenicu više i uglavnom sam uspevao da realizujem što sam zamislio. Kolege i ljudi oko mene su me prihvatili kao novo lice na sceni već prve godine. Drago mi je što vidim da se i dalje ceni sportski duh i više mi znači kada me neko pohvali kao osobu nego kada me pohvali za izgled. Trenutno sam u mogućnosti da živim od ovoga s čim se bavim. Imam klijente sa kojima radim i pokušavam što više vremena da posvetim njima. Sarađujem sa Ogistra Nutrition i predstavnik sam brenda Yamamoto Nutrition u Srbiji. Preselio sam se u Novi Sad kako bih mogao da držim i personalne treninge pored online rada sa klijentima kao i promociju sebe i brenda koji predstavljam. Imam bolje uslove za trening što će mi značiti za dalji napredak.
Ove godine nastupiću na jesen, biće internacionalnih a i domaćih nastupa, još konkretna takmičenja nisam odabrao. Neki dugoročni cilj je biti konkurentan kao profesionalac.



A sada ćemo preći na opšta pitanja koja najčešće interesuju čitaoce.
*Težina i visina - 183cm/123kg vansezona/115kg takmičenje

*Mesto rođenja - Sombor

*Posao kojim se baviš - Profesionalni sportista/ Personalni - Online trener

*Sportisti koji te inspirišu - Sportisti koji su krenuli od same nule i svojim trudom i radom izgradili sebe i svoje ime, a pritom se nisu izgubili u slavi. Naš teniser Novak Đoković je odličan primer i imam veliko poštovanje prema njemu.

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom - Definitivno napredak koliko god mali/velik on bio. Motiviše me kada vidim da to što radim daje rezultate kako na sebi tako na svojim klijentima.

*Mišićna partija koju najradije treniraš - Leđa

*Favorit vežba - Potisak sa čela EZ šipkom

*Ono što najmanje voliš raditi u gymu - Stomak

*Koliko puta sedmično treniraš - 5x najčešće

*Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici - Velike mišićne partije uglavnom 1x, manje 2x

*Radiš li kardio,koliko i koji - Radim kardio niskog intenziteta, brzi hod na traci pod nagibom. 30min 2-3x nedeljno u vansezoni, u pripremama nisam prelazio 45min 5-6x nedeljno.

*Omiljena hrana u vansezoni - Pileće belo/pirinač i crveno meso/Testenina

*Najdraža hrana u pripremama - Sve je preukusno kada je čovek gladan. Volim krompir da jedem u pripremama jer me više zasiti.

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama - Vansezona P 250g/UH 800g, pripreme P 300g/UH 300g

*Suplementi koje preporucuješ -
Suplementi koje trenutno koristim su IsoFuji (whey izolat), BCAA aminokiseline, Glutamin, GlycoBol (ugljeni hidrati u toku treninga)
Svi proizvodi su Yamamoto Nutrition jer smatram da se kvalitetom izdvajaju na našem tržištu i preporučujem ih.

*Lični uspeh koji bi istakao - Arnold Classic Europe 2018 2.mesto superteška kategorija

*Omiljeni sportista - Novak Đoković

*Knjiga - Odabraću jedno davno izdatu knjigu bodibilding gurua Chris Aceto 
"Everything you wanted to know about fat loss", mnogo korisna knjiga koga interesuje materija.

*Film - American Gangster

*Glumac i glumica - Denzel Washington/Jennifer Aniston

*Muzika i muzičar - Hard Rock/Heavy Metal i Jorn Lande

*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu - verujem da bih ostao u karateu

*Izvor tvoje motivacije - Uspeh, kako svoj tako i uspeh ljudi generalno u životu ne samo u sportu

*Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom - Mogu da mi pišu
 na Facebooku "Maksim Trzin"---https://www.facebook.com/maksim.trzin
ili na mail "trzin91@gmail.com"

*Opiši sebe - Sportista, skroman, razuman, iskren, disciplinovan, željan za napretkom.

*Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA- Radite u životu šta volite, šta vas ispunjava i u čemu uživate, rad, želja i trud se uvek isplate.

среда, 13. фебруар 2019.

Powerbuilding i funkcionalni trening

Powerbuilding i funkcionalni trening

Text by Miško Polomac

A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu Polomac MP. 


Najdokazaniji način u praksi razvoja snage i mišićne mase po meni je powerbuilding.
Okosnicu treninga powerbuildinga čine osnovne višezglobne vežbe poput čučnja, mrtvog dizanja, benč presa, dvoručnog veslanja , potisaka za ramena, po potrebi i nabačaja i izbačaja.
Većina tih vežbi se radi u većem broju serija.
Naravno uz dodatak potrebnih izolacionih proverenih vežbi.
Prost princip progresivnog preopterećivanja pomeranjem ponavljanja više ili kg više iz sedmice u sedmicu garantuje uz adekvatnu ishranu povećanje snage, mišića i ostalih performansi.
Mnogi bodi bilderi kroz istoriju ovog sporta na sebi su dokazali ove principe i građom, veličinom mišićne mase, rezultatima, a i snagom koja može da parira vrhunskim powerlifterima i bez posebnih tehnika koje koriste lifteri.
Arnold Švarceneger, Franko Kolombo, Bil Perl, Džoni Džekson, Roni Koleman, Branč Voren, samo neki su od primera.


Da.. Rizik postoji, tereti su veliki.
Pametan pristup rizike svodi na nisko.
Pre svega pravilna tehnika uz koncentraciju u svakom ponavljanju je preko bitna.
Jako dobro zagrevanje i istezanje, redovne masaže i sve što ide uz dobar trening.

Kada kažem funkcionalni trening pre svega mislim na trening koji ciljano pogađa povećanje traženih performansi sportista.
Gledajući današnje treninge nekih sportista stičem utisak da se često rade fensi blagi treninzi koji sigurno daju neke rezultate, ali sasvim sigurno inferiorne u odnosu na gore pomenute prakse sa powerbuildingom.
Vrlo lako je to zaključiti kada samo pogledate neke od treninga ruskih, kineskih, američkih olimpijaca. Dovoljno je videti šta je osnova njihovog treninga.

Da ne bude da sam isključiv..
U bodi bildingu postoje i drugi načini izgrađivanja mišića koji zahtevaju veliko iskustvo, znanje i pametan pristup celoj priči. Majstori te priče na delu to i dokazuju.
E sad oko snage.. Veliku snagu bez powerliftinga i powerbuildinga, teško zamislivo.

четвртак, 24. јануар 2019.

Blic intervju Stjepan Ursa sa Miško Polomac

Blic intervju Stjepan Ursa sa Miško Polomac




*Težina i visina - 193 cm 125- 130 kg

*Mesto rođenja- Osijek

*Posao kojim se baviš- Interventni policajac

*Sportisti koji te inspirišu- Ronnie Coleman

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom- Nema ne ide 

*Mišićna partija koju najradije treniraš- Prsa

*Favorit vežba- Čučanj

*Ono što najmanje voliš raditi u gymu- Ruke 

*Koliko puta sedmično treniraš- 5 do 6 puta

*Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici-
Svaku partiju mišića radim jednom sedmično izuzev nogu koje treniram dva puta u sedmici.

*Radiš li kardio,koliko i koji- Kardio ne radim.

*Omiljena hrana u vansezoni- Pizza

*Najdraža hrana u pripremama- Juneći but

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama-
Van sezone ne brojim, okvirno oko 200 do 300gr. proteina i oko 500gr. u. hidrata.
U priprema 300 do 500gr. proteina, a hidrate ovisno o želji i izgledu kojeg gađam.

*Suplementi koje preporucuješ- BCAA, glutamin.

*Lični uspeh koji bi istakao-
Apsolutna pobeda na Maxximum open.

*Tvoji planovi u ovom sportu za budućnost uopšte-
Classic fizik, nije mi bitno gdje, samo da sebe predstavim u najboljem izdanju.


*Omiljeni sportista- Ronnie Coleman

*Knjiga- Bogat otac siromašan otac

*Film- Plaćenici

*Glumac i glumica- Pamela Anderson i Dwayne Johnson

*Muzika i muzičar- Nedeljko Bajić Baja

*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu- Boks

*Mislim da video materijale koje radite za YouTube radite zaista zanimljivo i jako dobro.
Koliko toga pozitivno vidiš u tome i kakvi su tvoji utisci-
Volim činiti ljude sretnima tako da im sa svojim videima to pokušavam i ostvariti.

*Tvoje mišljenje, savet za ove prostore kako ići u korak sa najboljima u svetu uopšte.Gde se usmeriti, gde je budućnost ovog sporta, načina života?
Teško da se možemo samo tako uklopiti u cijeli svijet BB. Dosta kasnimo za njima, a to vam govorim iz prve ruke jer sam do sada obišao veliki dio zemalja. Međutim odlično napredujemo i vjeruj mi da ću se ja potruditi taj svetski BB približiti svima vama.

*Izvor tvoje motivacije-
Moju motivaciju pronalazim u ljudima, mladim ljudima koji mi daju neizmjernu podršku.

*Opiši sebe-
Stjepan Ursa bosanac,
bilder,policajac,otac,suprug,prijatelj,sretan.


*Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA-
Nema Neide tko god od vas ide za ovim i Nema Neide mu stoji kao dio njegovog razvoja u sportu nikada neće odustati, a to je najbitnije, pobjediti iz dana u dan samog sebe.
Voli Vas Ursa, Miško o brate moj ️
#NEMANEIDE

STJEPAN URSA FACEBOOK PAGE
https://www.facebook.com/UrsaTeamProteka/

A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu Polomac MP 

понедељак, 21. јануар 2019.

Antonio Furić blic intervju sa Miško Polomac

Antonio Furić blic intervju sa Miško Polomac




*Mesto rođenja-
Rođen sam 11.6.1979. u tada Slavonskoj Požegi koja se danas zove Požega. U horoskopskom znaku blizanac, u podznaku djevica.

*Težina i visina -
Visok 178 cm, težak 110 kg van sezone, a na natjecanju 100 kg.

*Posao kojim se baviš-
Vlasnik sam fitness centra u rodnom gradu. Radim kao trener u fitness centrima u Samoboru i Zagrebu.

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom-
Inspiracija su mi šampioni koji su nakon pada smogli snage dignuti se i ponovno doći na vrh.
U bodybuildingu slijedim svoje snove. Fali mi još medalja sa svjetskog seniorskog prvenstva.

*Mišićna partija koju najradije treniraš-
Volim raditi trening za prsa. Nekad mi je najomiljenija vježba bila bench press. Danas su to vježbe sa sajlama. Najmanje volim raditi kardio kojeg zapravo niti ne radim.

*Koliko puta sedmično treniraš-
Van sezone treniram 6 puta tjedno, a kada se bliži natjecanje napravim oko 10 treninga u tjedan dana. Gledam svaku mišićnu partiju odraditi  dva puta u tjedno.

*Omiljena hrana u vansezona i pripremama--
Omiljena hrana u van sezoni su mi burgeri i sushi. Najveći problem predstavlja slatko – kolači i sladoled. U pripremama se najviše veselim večeri kada jedem cijela jaja.

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama-
Van sezone unosim do 250 grama proteina dnevno, a u pripremama oko 350 grama. Unos ugljikohidrata varira o trenutnoj formi.

*Suplementi koje preporucuješ-
Najomiljeniji suplementi su mi whey, pre workout i EAA.

*Lični uspeh koji bi istakao-
Osobni uspjeh koji bi istaknuo je pobjeda na Europskom prvenstvu 2010. sa 100 kg nakon što sam godinu dana prije bio treći do 90 kg.
Planiram još nastupiti na nekoliko najjačih natjecanja prije nego li završim karijeru koja traje od 1995. godine.

*Omiljeni sportista:
u BB su Stefan Havlik i Thomas Scheu, od ostalih Luka Modrić

*Omiljena knjiga: Pustolovine Huckleberryja Finna

*Omiljeni film:
Balkanski špijun, Forrest gump, serijal o Jasonu Bourneu, a  serije: Igra prijestolja, Bolji život, Jelenko

*Omiljeni glumac:
Danilo Bata Stojković

*Omiljena glumica:
Robin Wright

*Omiljena muzika i muzičar: 
Od strane glazbe volim slušati 80-e, domaće zavisi od raspoloženja ,a nešto što me nikada ne pušta su Arsen Dedić i Balašević. Najskuplje stvari ima Šaban Šaulić.

*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu-
Sport kojim bih se bavio da nisam u bodybuildingu bio bi nogomet, bez obzira što sam u mlađim kategorijama trčao za reprezentaciju na 100 metara.
Da nisam u sportu volio bih raditi kao profesor geografije ili tjelesne kulture u školi jer volim raditi s djecom.

*Mislim da video materijale koje radite za YouTube radite zaista zanimljivo i jako dobro.
Koliko toga pozitivno vidiš u tome i kakvi su tvoji utisci-
Smatram da Proteka ima daleko najbolji tim koji pridonosi popularizaciji našeg sporta i ponosan sam što sam dio te priče. Žao mi je što mi nismo profesionalci, jer bi tada materijala bilo puno više, već to radimo kao dodatak svojim poslovima od kojih živimo.
Bilo bi lijepo imati mogućnost češće putovati Ex Yu prostorima kako bi navijači upoznali svakog natjecatelja i da postoji izvještaj sa svakog prvenstva.
Proteka Facebook page - -
https://www.facebook.com/proteka.hr/

*Tvoje mišljenje, savet za ove prostore kako ići u korak sa najboljima u svetu uopšte.Gde se usmeriti, gde je budućnost ovog sporta, načina života?
Smatram da bi bilo idealno rješenje napraviti Ex Yu grand prix ligu sa po jednim jakim prvenstvom u svakoj od zemalja, te da se na kraju zbroje rezultati i dobije ukupni pobjednik u svakoj kategoriji, a obzirom na to se dobije i solidna novčana nagrada. Povećana konkurencija bi dala velike rezultate u kvaliteti u svakom od tih natjecanja, a to bi sigurno iznjedrilo vrhunske pojedince u svakoj od kategorija koji bi bili konkurentni za svjetske medalje. Za svaku od država bi to bio veliki plus. Ključ svega je zajedništvo.

*Šta zaključuješ nakon velikih skupova ljubitelja bodi bildinga, fitnessa, i svega što je deo ove priče? Učesnik si mnogih velikih takmičenja i sajmova.
Problem leži u tome da sva natjecanja traju predugo. Zna se dogoditi da na posljednjoj kategoriji ostane 20% publike. Žao mi je što se IFBB podijelio, što je rezultiralo slabijom kvalitetom nego prije, a najviše mi je žao što na domaćim natjecanjima ima sve manje bodybildera.

*Izvor tvoje motivacije--
Dječak u mojoj glavi koji dalje sanja i želi što duže trajati u vrhu.

*Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom-
Svi zainteresirani za suradnju mogu mi se obratiti na instagram profilu ili putem e-mail adrese: antonio.furic@yahoo.com


*Opiši sebe:
Dječak s vrlinama i manama, sa slabostima i prednostima….

*Poruka čitateljima Bloga Polomac MP -
Slijedite svoje, a ne tuđe snove i radite ono što volite jer tu ćete dati najviše i biti najbolji.



A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu Polomac MP, unapred hvala!
Tagovi
#AntonioFurić
#AntonioFuric
#MiskoPolomac
#bodybuilding
#bodibilding

уторак, 08. јануар 2019.

Tribina srednjoškolaca o treningu u teretani. Pitanja za Miška Polomca

  Nedavno na jednoj tribini srednje škole učenici su obradili temu treninga u teretani.
Interesovala ih je između ostalog moja takmičarska i trenerska uloga proteklih godina, te saveti za njihov mogući trening šta, kako, koliko i sl...

*1.Koliko dugo trenirate?
Treniram nepunih 30 godina.Koliko se sećam od svoje 19te godine kada sam prestao da treniram karate.
Dobro mi je išlo u karateu koji mi je sa dobrim trenerima dao osnove mentalne i fizičke čvrstine.
Tada sam dobro trčao i srednje pruge.
No, nešto me vuklo u teretanu gde sam poželeo da budem krupniji i snažniji. Ali neka bude i da je to uticaj filmova Arnolda Švarceneger, pa i stripova ponajpre Zagora i Blek Stene.
U sebi imam taj neki hajdučki samoživi borbeni duh. Najbolje se osećam kada znam da zavisi samo od mene.

*2.Imate li neki poseban način ishrane?
Naravno.
Bavim se između ostalog fizičkim izgledom, snagom, a za sve to da bi bilo rezultata pored treninga isto toliko bitna je i adekvatna ishrana.
Jedna izreka kaže, a bukvalno je tačna- ono si što jedeš.

*3.Kakve su Vam dijete i ima li tu nekih različitosti?
Moj osnovni sport i način života je bodi bilding i fitnes, a uz to powerlifting.
U bodi bildingu dijetom u određenom vremenskom periodu trudimo se da uz adekvatan trening postignemo formu i simetriju tela koju ćemo na dan takmičenja prikazati na bini.
Telesne masti dijetom i treningom svodimo na najmanji mogući minimum što je prepoznatljivo u našem sportu.
U powerliftingu ishrana je kalorijski dosta opuštenija. Cilj je podići što više a za to nam treba puno kvalitetnih kalorija.
Kada kažem kvalitetne kalorije podrazumevam da nije isto uneti npr 1000cal iz brze nezdrave hrane, poput gomile slatkiša, nezdravih sokova itd i 1000cal iz zdravih kalorija poput nemasnog mesa, povrća i voća.
Tu su u osnovi te razlike.
Opet za rekreativce je nešto drugačije, ali svakako teži se izbalansiranoj zdravoj ishrani.

*4.Koje su najčešće zablude u dijetama?
Tu su mi "najcrnji" oni koji večito traže način da skinu višak kilograma a da ne rade ništa.
Tako nedavno rekoh....
Po Mateju {zač. 177 }
I ne omršaše nikad svi oni koji KAO želeše a ne htedoše ništa  da rade već samo pričaše i lagaše sebe.Sve ne radiše i slušaše priče o magiji o raznim receptima  i raznim lažnim postovima kupus dijeta gde njihov duh još više slabiše.
I biše osuđeni da večito traže magiju koju nikad ne doživeše slušajući lažne "proroke koji im dušu uzeše...
Da bi mnogi gurui i treneri uzeli pare uvek smisle neki novi trend, tako da eto gomile zabluda.

*5.Vaš savet, u kojim godinama početi sa treninzima u teretani?
Može se početi rano, ali uvek uz stručnog trenera. Početnik uvek mora biti dobro upućen i adekvatno i bukvalno obučen u korišćenju opreme za treninge.
U ranom pubertetu zahvaljući stručnom treningu možete sjajno usmeriti Vaš rast i razvoj.
A onda i napredovati u Vašim ciljevima.

*6.Koliko su fizičke aktivnosti korisne u svakodnevnom životu?
Opet se držim nekih izreka, a u ovom slučaju ona dobro poznata--u zdravom telu zdrav duh.
Zahvaljujući treningu na prvom mestu podižete Vaše zdravlje na viši nivo, Vaše sposobnosti rastu a one se lako implementiraju u svakodnevni život.
Na kraju stičete mnogo veće samopuzdanje.

*7.Moje drugare srednjoškolce i mene zanima ako krenemo sa treningom u teretani, koliko često i koliko teško da treniramo?
Kao početnici jedan uvodni period potrebno je da prođete adaptaciju, obuku i učenje pravilnog izvođenja vežbi. To je najbitnije, a usput da naučite zašto to radite.
Dovoljno je da trenirate 3 puta sedmično u tom periodu, a koliko teško podrazumeva ne svakako preteško već dovoljno. Sistem postepene lagane progresije će biti ono što Vam treba.
Detaljan globalan plan treninga i ishrane opisao sam na mom blogu Polomac MP.

*8.Utiče li i koliki je uticaj genetike u fizičkim sposobnostima?
Genetika je u vrhunskim rezultatima u određenim sportovima presudna ako svi treniraju na istom nivou i ako svi rade manje više slične protokole. Ali sama genetika bez toga je samo neiskorišćena prednost.
Genetika može i da nas usmeri kojim se sportom baviti. Upravo zbog toga nismo svi za sve.
Npr u mišićnoj strukturi količina brzo kontrahujućih i sporo kontrahujućih mišićnih vlakana može nam puno toga reći za šta smo dobri.

*9.Šta biste Vi rekli jednom početniku?
Pre nego krenete u bilo kakav trening postavite sebi cilj pa i ako je to rekreacija imajte cilj.
Učite dovoljno o tome zašto to radite, tek kada budete toga svesni možda napravite kontinuitet. Onda ćete verovatno sa pravom motivacijom pristupati svemu.
Ne budite nestrpljivi već dajte vremena da dođete do očekivanog.
I naravno neka Vas u to uvede neko iskusan.

POSETITE
-FB STRANICU MISKO POLOMAC FITNES KLUB I SHOP
-INSTAGRAM PROFIL MISKO POLOMAC
I PONEKAD NA BLOGU KLIKNITE I POSETITE ADSENSE REKLAME.....