Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 26. јануар 2018.

MoJe konstatacije,viđenja,zapažanja,mudrovanje tj prosipanje :) 2 deo

Moje konstatacije,viđenja,zapažanja,

mudrovanje tj prosipanje :) 2 deo


A onda se setiš.... 

I jedna reč i jedan pogled mogu biti događaj za večno pamćenje.

Drugi te nikada ne mogu upoznati sa samim sobom kao što ti sam trebaš upoznati sebe.

I sve što konstatuješ u jednom trenutku, u nekom drugom trenutku može biti pobijeno. 

Gledam sve te stvari koje odlažem u moju arhivu, moju istoriju.
Ono kao trebaće, biće lepo da se nekad svega podsetim, setim, u glavi oživim.
Ako daleko ostarim.
Ali razmislim dublje... Čemu?
Ionako većina toga biće beznačajno jer sigurno će ostati vredno samo ono najvrednije ono najbliže, najuže, ono što je u duši, u srcu, a kada se toga sećaš, to su one fioke u mozgu.... Znate već,čuvaju one... 

Volim da čitam kada mi sve ostalo dozvoli vreme za čitanje.Ponekad se pitam?Svi ti ljudi koji su pročitali hiljade hiljade knjiga, dal' je njihov život bio samo u tim knjigama, a život životni prošao tu negde usput?Nemam pravo da sudim kako god, možda je i to življenje koje čoveku može da odgovara. 

Ja mogu na sebi grešiti, ali kao trener na drugima ne! 

Hoćete da ne uspete u životu, onda budite inferiorni u odnosu na sve i svakog!

Kada se kaže LEGENDA o... Onda to znači da LEGENDA ŽIVI, NE UMIRE!

Dosta toga znam,ali isto toliko koliko znam mogu da sagledam koliko ne znam! 

I tako te jeseni posekoše tu drveće.I bi nečeg pozitivnog u tome, nisam morao čistiti  opalo lišće. Dobro je to.Prođe neko vreme, ali osetiš nedostaje to drveće. I nije tako teško bilo čistiti to lišće, drveće je bilo vredno toga. 

Ne možemo živeti život razmišljajući da bi smo na kraju mogli reći- zar je nečemu ovo vredelo? Tok života mora biti uvek u težnji da nešto od smisla činiš, tragovi trebaju ostati. Takav život daje smisao životu i svemu oko nas. 

Velika prednost je to što ja imam sebe!

Zdravlje je najpreče, ali zdravlju morate dati podlogu 💪😘

Jedna od najgorih osobina čoveka je da ne misliš ništa dobro o onom ko ne misli kao ti. Zlo i plitkoumno razmišljanje.

UVEK SAM GOVORIO...GDE GOD VIDIŠ ZGODNU SPRAVU TI VEŽBU URADI, JER SPRAVE SU BLAGORODNE PA ĆE DA NAGRADE #💪❤️🤔🤔🤔🤔🤔🤔


Posmatram, slušam i studiram praktičnu psihologiju, naravno na osnovu toga uradim i introspekciju. (u doba vanrednog stanja pogotovo) 


Tajne dugovečnosti će uvek biti osporavane.One su neprijatelj globalnog čovečanstva jer ako bi ljudi bili za života dugovečni zemlja bi postala vrlo brzo prenaseljena. 

Mislite da poznajete ljude?Upoznaćete ih tek onda kada su u nekoj poteškoći, frci, ugroženosti, kada imaju neku moć, pare, vlast, pozicija.

Posmatram polako život

koji brzo živim,

nedovoljno vreme za one koje

puno znače. 

A dok taj život živim

oni koji znače odlaze.


Život je lep i kad imaš nekog koga i ko tebe jedva čeka svaki dan.


Nedavno vidim jedan drugar imao priču sa njegovim drugarima na temu ko je uspeo, a ko ne u životu.Razmišljam...Koliko god ko uspeo u životu kada dođe u neke godine reći da je moglo bolje.Iskustvo i vreme ukažu gde je ko grešio pa onda kad bi svako to ispravio izgledalo bi da je sve moglo biti bolje.Nekako najbolje mi o tome rekao Rambo Amadeus.Kaže Rambo - gledaj, život nije predstava pa ti sad neki glumac, pa odigraš jednu, drugu, treću probu pa ispravljaš da bi predstava bila kako ti želiš.Uglavnom težiti ka tome da radiš nešto što je blisko tebi, da se okružiš što više ljudima bliskim tebi može se reći da je to ono što će život učiniti dobrim. 

Svaki dan se broji i zato u svakom danu morate naći način da pravite neki plus.

Tvoj svet i ne treba da bude svemir u kom ćeš se izgubiti.

 Nikada nećete postići da budete Vaše Ja ako budete većina!


Mnogo ljudi živi život misleći da je sve prevara pa i sam život. 

Čovek češće pogreši uzdižući druge nego li uzdižući sebe. 

Ako izigravaš klovna često nemoj se ljutiti što ćeš tako biti i shvaćen. 



Uvek ću biti manje mator nego ti u mojim godinama, tako se kod mene kaže. 


Zar je bitno koliko te ljudi voli? Dovoljno je da te vole samo oni pravi, oni značajni tebi....

Da je mozak knjiga pa da iscepaš neke strane.... 

Ne trudi se da razumeš ljude koji se trude da ih ne razume niko. 

Uvek sam očekivao ono u šta sam verovao. 

Kad sam dobio šćer pre 17 godina, na radost nijesam pucao sa 5 ćoraka već sa 5 zlatnih metaka. 

Postoji taj svet u glavi koji ti niko ne može oduzeti! 

U životu nemaš previše kupona da bi ih olako cepao. 

Život se odvija svuda okolo i izvan vašeg jedinog interesovanja. 

Kolotečina, ljudi ne shvataju da je upravo ona jedan od najvećih čovekovih neprijatelja.Ona zatvara um, energiju, svaku mogućnost nečeg boljeg.I svako ko pobegne redovno iz kolotečine je najčešće srećan čovek.Zar srećan nije velika poenta života!?Pokrenuti se i trgnuti redovno! 


Život se živi nekako kao knjiga, po poglavljima.


Priroda daje u meri kojom stvara, ništa manje ništa više. 


Ako ujutro želite ono što ste i sinoć, onda je to to.Jer jutro je pametnije od svake večeri 😉

Bolje druga mladost nego duboka starost 😂 

Loženje ti je deo uspeha brate moj 😉🤩🤣 

Srećna Vam ruska salata i sve najbolje Vam želim u Novoj godini!

Malicioznost "velikih" ljudi, povraćka🤮

Ako Vas neko podržava, to ne znači da i Vi treba istog da podržavate u glupim postupcima ili pogrešnim odlukama.Ne radi se tu o poštovanju ili lojalnosti, već o zdravom razumu. 

Kada je telesina zdrava i duh je onda u vinklu! 

Možeš da pričaš ljudima ako te slušaju, ali nikada se ne ubeđuj oko bilo čega ako želiš da čuvaš svoje živce ❤️🤗

Hrana za dušu između ostalog su ljudi koji Vam prijaju, impresioniranje budala koje Vas nerviraju je gubljenje dragocene energije!

Ljudi često mogu da kompariraju sa životinjama i biljkama.Npr.. Biljku možeš hraniti najboljom hranom, ali ako nema svetlosti ona će prevremeno umreti.Tako nekako bude i sa ljudima. 

Ne skrnavite tugu pitajući tužnog zašto si skenjan. Tužan nije "skenjan" on je TUŽAN! 

Moj trening, moj mir.Isključen od svega i svih.Moj reset.

Ne govori ako nemaš šta da kažeš.Ili ti ne seri ako je glupo to što pričaš.Ali, mnogi se ne pronađu pa seru li seru 🤐😂

Čovek često mora da umre da bi ga kao poštovali, pomenuli ili što slično.Vladeta Jerotić, neka je laka zemlja tom velikom čoveku.Ne videh da ga mnogi citiraše do trenutka kada on ne ode.Pomenuše ga eto sada mnogi pomodarno, inicijalno kao oni koji imaju to pravo poznajavajući lik i delo tog čoveka.ČOVEK I NJEGOV IDENTITET.... Rekao bih u potrazi neki ga nikad ne pronađoše.Lepo neko reče... Da Ivo Andrić između ostalih vidi ko ga citira smotao bi džoint u Nobelovu nagradu. 

Ljudi su nekad imali mnogo veće muke!Čitajući knjigu Lavr oni to nisu zvali stres već život. 

Nije palamuđenje, motivacija ovo ono već realnost.Zaista uvek moraš naći uvek level više energije od većine kako bi kroz život išao dalje u plusu.Bre sve neka borba, a nema, ne smeš da klekneš.Zato vazda moraš da grizeš svud. Naoštri zube ili jbg kupi nove onoliko koliko možeš i cepaj uvek napred.I naravno pametno💪🍷🍷

Ti neki stari, pa i novi sportski "šampioni" " koji uvek imaju potrebu da pričaju o drugima i da ih blate kako bi sebi dizali cenu.
Š od šampiona. Biti šampion nije samo rezultat.

Gledam Gvozdenovu emisiju #nećeteverovati sa oduševljenjem , nekom emocijom.
Porodica srpska, šumadijska, desetoro dece.
Živi, zdravi, pravi i srećni. SLOŽNI i kažu problema nema.
Golija ima dece za školu, a svaki dan ih prevozi direktor škole 15do20km kroz vrleti.
Lepi, veseli, pametni i zdravi.
Bračni par skoro 50 godina u slozi bez ljubomore i gluposti, i kažu ljubav do kraja.
Šta da kažem osim pomislih na kraju....
Kakve to nas "sitne" brige često more da nam remete sve 😔

Počinjem da budem ponosan na sebe kad mi brojanje do 10 uspe 💪

Gledajući mnoge filmove koji bi mogli ukazati na našu budućnost, čini mi se da koliko smo destruktivni i samodestruktivni, najpre u bliskoj budućnosti bi mogli doživeti razdoblje Mad Maxa. 


U životu Vas mogu svi neprijatno iznenaditi! 

Srećom mnogi od nas dožive trenutak shvatanja pravih vrednosti u životu.... 


I treba li kom veće priznanje od poštovanja koje zavrediš

Ljudi teško razumeju nečiji mir, tišinu i nepričanje.

Matematika. Iako je mnogi od nas ne vole, jedino je ona skoro nepobitna.
Realna, tačna i nemilosrdna.

Pratim i cenim neke ljude iz moje sfere,jer znanja i iskustava nikad dosta.
Ali tu se potkradu i neki drugi kao npr veliki treneri, stručnjaci i kao neki koji rade sa velikim klubovima.
Neki od njih ne prihvataju mišljenja drugih tj imaju samo ubeđeno svoje. Neki od njih idu dotle da pobijaju proverene metode treninga velikih stručnjaka Zaciorskog, Kramera, Polikvina. A ti velikani su radili u daleko boljim uslovima ispitujući metode na najvišem nivou u odnose na obične pretpostavke..
Avaj... Nikad se to ne može ni promeniti, vazda će biti takvih.

Mrzim kada ljudi skrnave velike reči izgovarujući ih olako.

U životu se uvek moraš radovati nečemu i nekome da bi život imao smisla.

Sanjao sam, a znam da spavao nisam.

Ko živi za dočekati penziju taj već umro.


Šta da radim ugojila sam se ko mečka?Ja kažem, reguliši ishranu i aktiviraj se.Ona-jedem bre ko mačka!Ja-koja mačka, tigar, lav?

Reč se ne drži samo onda kada je prevara na drugoj strani. 

Ode naš Božji čovek uz veliku kišu i Božju pesmu.Zadivljen sam koliko poštovanje kroz veru i život je zaslužila naša baba Manda. 

Bio sam nemiran klinac :),a baba na selu bi me kritikovala-elebače,geače,bezjače.....:)

Video sam malopre starog čoveka koji gura puna kolica drva.Verovatno ih je dobio kao otpad nekog gradilišta.
Kako god,on je našao svoju sreću danas,sutra.

Skroz je različito kupiti ljude parama i kupiti ljude ličnim vrednostima.

Ne mogu od Boga da tražim previše kad već sam ne činim dovoljno u njegovo ime.

Slika budi tragove unutra.


Što kaže jedan učen čovek doktor, inače veliki demokrata- nakon svega kad se vratim unazad i moje sagledanje demokratije mogu samo danas da izrazim veliko razočaranje u šta se ona pretvorila.

Moje viđenje takođe. Jednostavno ne postoji društveno uređenje koje čovek ne može da upropasti. Usput dajući pravo govora svakom, sa nedefinisanom granicom poštovanja, ukusa te i pristojnosti.

Uz svaku izraženu budalu najniže od čoveka pomera sve dalje granice niskosti.


Šta se desilo sa kulturom, vaspitanjem, poštovanjem, sa osećajem za fino, sa manirima?
Ljudi su postali loši i nikakvi sagovornici jer druge i ne slušaju već pričaju samo svoje. Ljudi su postali grubi u pokretima, u govoru. Nesluhisti, bahati, ishitreni, haotični.
Ljudi ne poštuju više ni vreme, ni osećaj gde su, ni osećaj sa kim su.
Neki nisu ni svesni u tom ponašanju, dok neki misle da takve stvari ih čine mangupima, a u stvari prave da su glupi budaci.
Naravno više je i dalje normalnih, ali zbog nemalog broja izgubljenih balans normalnog sveta je narušen. 

Treba imat dušu.
Bodi bilding!
Powerlifting!
Na stranu mafijašenje i politika.
Kada bi ovi srpski fudbaleri znali šta je samo delić zalaganja koji mi dajemo za uspeh bili bi nivoe iha iznad.
No to je preteško i ne može biti deo manekenskog načina života jer ono što mi dajemo od sebe za medalju traži previše zalaganja u treningu, ishrani, načinu života koji živiš za to.
I sve to bez da nam neko plaća milione. Da, mi to volimo.
Nije lako biti Havijer Zaneti, Edgar Davids jer oni su individualno radili kao mi. 

Treneri, takmičari kada se nekad opustite od vaše standardne forme (samo malo neka vam se naduje stomak) jedva će Vas dočekati dušebrižni oni koji su ceo život bili k.... sa formom i koji su ceo život bili u nezdravom režimu.

Sa odvratnom ironijom će Vam upućivati pitanja tipa jesi li se ti to malo ugojio, jel to malo porasto stomak....Mrš u pm, jeste poraslo mi još nešto dođi da vidiš 👹


Teški su ljudi koji ne mogu da prihvate drugačiji pogled na svet i drugačije mišljenje.#onokadmislišdasisamotiupravu

Samo sport Srbina spasava. 


Ono što sada pročitaš neće biti isto za par godina ponovo. 


Ostvari svoje snove.Ma neka hvala rođače,kakvog li života u snovima... E, a i kad zaspim moji snovi najčešće su za izbegavanje.Ostvari svoje želje!O, daaa. To je to!


Ja volim bodi bilding!Da, volim taj način života, volim da treniram, volim da budem sposoban i da izgledam kako izgledam.Volim bodi bilding jer mi je obezbedio život kakav imam. Taman onoliko koliko trebam.Bodi bilding je moj posao i moje usmerenje od kog i živim.Bodi bilding nije ceo moj život, ali dobar deo života jeste.Bodi bilding delim sa drugima i pomažem rekreativcima da se dobro rekreiraju,pomažem onima koji žele da izgledaju ovako ili onako, pomažem takmičarima i raznim sportistima.Stekao sam i stičem znanje koje kroz posao naplatim na obostrano zadovoljstvo.Bodi bilding je moje opredeljenje kao i što svako drugi treba da ga ima u životu i poslu koji voli.Bodi bilding nije samo takmičenje na bini već i dobar način "opstanka" i KO GA DOBRO SHVATI videće kroz godine unazad i godine koje dolaze da je (ne omalovažavajući prosek) IZNAD PROSEKA u životu, u zdravlju, sposobnosti, snazi, izgledu, volji,samopouzdanju,itd itd... Naravno svako na svom putu svoje bonuse treba da traži. JA VOLIM BODI BILDING! 

Da se razumemo, uopšte nije lako biti jak 💪😂Uostalom to ti je ono-da je jak biti lako, jak bi bio svako 👹😘👊🏋️Ps-dobarrr trening gotov🍷🍷

Ratnik je slab onoliko koliko je slab na svoje slabosti. 

Da uprostim priču.Lepa građa kod žena koja se većini dopada....Bez precenjenih novotarija i egzotike dovoljne su 3 stvari. Kontinuitet u pravilnoj ishrani, duboki čučanj i mrtvo dizanje.Čist dokaz i primer.Dođite na jedno powerlifting takmičenje i pogledajte neku od žena koja se čisto hranila i radila ove vežbe kao osnov svega.Sigurno će Vaš zaključak biti to je to.Ovim neću reći da dodaci u ostalim korisnim vežbama nisu korisni, ali svakako bez osnove ste u limitu.

Ko jede ne boji se gladi! 

Bodi bilding - Powerlifting.Jedna od razlika u treningu.

Pametnim pristupom u bodi bildingu npr možeš preskočiti trening i uraditi ga sutra ili prekosutra i mimo plana.U powerliftingu tako nešto teško može proći.Ako danas ne uradiš plan uradićeš sutra ali ćeš narušiti trio lanac i nešto će od velikih vežbi te sedmice stradati i biti u minusu ili stagnaciji.


Nikada nemojte osuđivati one koji hoće da naplate svoj rad pa makar to bilo i bez smisla, jer uvek postoje oni koji upravo to žele da plate. 

Moralisanje je tema pojedinca dok se ne dođe do priče šta taj pojedinac voli. 

Kada se skroz uverite ko su Vaši ljudi stvarno ih čuvajte ko oči u glavi.Sve ostale poštujte samo onoliko koliko oni Vas poštuju i ništa više od toga.Oni pravi su okosnica Vašeg života svi ostali su samo neka uloga istog.

Primećujem...
Većina ljudi su radnici sistema bez obzira na zvanje, školu i ostalo. Svi na svom nivou postaju radnici sistema.
Problem je što sistemi postaju nemilosrdni, mašine, sajberi.
Od svih se traži da se neprestano specijalizuju i protiv volje nadograđuju.
Čovek nije robot i počinje da bude nesrećan jer je pod stalnim pritiskom i tenzijom. Školi nikad kraja, a trebalo bi biti i tako na miru raditi ono što trebaš a znanja po svojoj volji proširiti.
Na kraju čovek od silnih novina ide od osnove i osnovu gubi, a gomile novina koje uvodi stvaraju krš u glavi. Previše keš memorije i bagovi kreću, greške velike.
Gubimo vreme i nestajemo u vremenu. 


U svetu gde ima previše informacija hara bolest iskrivljenih mišljenja. 

Večnost kod Boga zaslužiše i nemi ljudi koji reč nemaše,ali činiše dela. 

Baš me nervira!

Nervira me kada kao ljubitelji bine fitnesa, bodi bildinga potcenju nečiji rezultat.Npr ženske kategorije.Mnogi, pa i kolege misle da je ženama mačiji kašalj da se vrhunski spreme.Aloo rođaci... Pa da ste ikada posmatrali ili učestvovali u nekim priprema žena ne biste sigurno tako nešto rekli.Žene vrlo često moraju biti na mnogo rigoroznijim restrikcijama od nas, moraju često raditi i koji trening više.Nemamo iste hormone i to je ta činjenica. Da, finansijski unekoliko lakše malo manje hrane i dodataka, ali gde su skupi kostimi, šminke, ostalo što ide uz to i časovi pozinga npr..Znate li kako je teško ženama da vrate balans sistema nakon priprema? Itd itd..Kako god, zato ovaj sport i način života nije za svakog.Ali to je ta priča koju mi volimo, tu smo niko nas ne tera.Budi drugačiji od drugih, ali pozitivno #💪

08 i 45h zvoni fiksni telefon...
Dal'je to stan Polomac?
Zovem iz statističkog centra...
Prekidam je i kažem- seko imaš lep glas.
Ona zebezeknuto-Molimmm..
Ja-Daaa,nastavi da pričaš,nastavi da pričaš ...
Uplašeno,tu tu tu tu tu
👹😁♥️👹


Neko je kaznio čoveka

Neko je kaznio čoveka.

I sada voljena tišina i mir

njegov su nemir.


Ee, čoveče mali,

jel' te boli što uvek neko

ima tvoju slobodu?!


Tvoja velika moć

postane nemoć kad uroniš

u tu tišinu nemira.


Drž' se čoveče mali

izbori se nekom verom

u sebi i načinom nekim

iluzijom nekom bar budi, 

bar budi na kraju neko! 

MP

0 коментара:

Постави коментар