Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 10. октобар 2011.

MILOŠ DISIĆ-INTERVJU


Miloš Disić intervju sa Miško Polomac 

Diso,odavno sam video Tvoj potencijal u ovom sportu jos iz vremena kada si bio junior.Tada sam ucestvovao u pripremama juniora mog kluba,konkretno Marka Shikija,i tada si ti bio prava prepreka tituli.Evo te i danas na bini sa sjajnim izgledom i rezultatima,odakle crpis motivaciju?

Zdravo Misko... Sto se tice moje motivacije za bodibilding oduvek je postojala,kako za samo vezbanje tako i za takmicenja... Bodibilding je sport koji volim cini mi se od kako znam za sebe.








Za niz sjajnih rezultata potrebna su velika odricanja,a povrh svega odredjene finansije.Kako izdrzavas sve to?Cime se bavis,sta radis?

Svako ko je malo vise upucen u ovaj sport ,a narocito ko se oprobao na nekom takmicenju,zna koliko truda i odricanja treba da se telo dovede u takmicarsku formu.Zaista ulazem veliki napor i potpuno sam posvecen treningu kad krenem sa pripremama.Iako sam po profesiji prof. fizicke kulture,nemam posao u struci za stalno tako da moram da nalazim i druge prihode za finansiranje svojih priprema,koje nisu nimalo jeftine.Takodje radim kao instruktor u fitnes clubu "XL"u Leskovcu.Naravno da imam veliku podrsku i od svoje porodice,ali moram da spomenem 2 kluba: fitnes club "XL" -Leskovac (vlasnici kluba su moji dobri prijatelji Predrag Milenovic i Dejan Stojiljkovic) i klub "OLYMPIA"- Kragujevac sa Goranom Ilicem na celu,za koji trenutno i nastupam... Ovom prilikom im se zahvaljujem jer su mi uvek izlazili u susret oko mnogih stvari i pomagali po pitanju suplementacije koja je nezaobilazan deo takmicarskih priprema.




Koliko dugo se spremas za takmicenje,kakva ti je tada ishrana i radis li kardio?

Pripreme mi ne traju uvek isto,ali otprilike od 6 do 10 nedelja,poslednje pripreme za drzavno prvenstvo su mi trajale oko 3 meseca.Radim kardio trening 4-5 puta nedeljno,a sto se tice ishrane u toku priprema,uglavnom je to proteinska hrana sa minimalnom kolicinom ug.hidrata...











Kako se hranis u vansezoni?

Na pocetku si spomenuo moju juniorsku karijeru... od tada do mog ponovnog izlaska na binu je proslo dosta godina.Ne mogu da se pohvalim da mi je tada ishrana u van sezoni bila na zavidnom nivou ,ali zahvaljujuci genetici i metabolizmu nisam preterano nabacivao masti.Sada se dosta kvalitetnije hranim,tako da i u of sezoni jedem dosta proteina,kvalitetnih ug.hidrata(pirinac,krompir,pahuljice...) Naravno,povremeno se pojede i nesto sto svi mi volimo,pica,burek,palacinke.


 






Ono sto pitam svakog jer to uvek mnoge interesuje,kako treniras,koliko puta sedmicno,koliko serija,ponavljanja?

Oduvek sam trenirao 6 puta nedeljno,tako treniram i danas.Pauzu pravim samo u nedelju.Za 12god.treninga,koliko dugo treniram,menjao sam program vezbanja i prilagodjavao ga misicnim partijama koje sam forsirao.Sada treniram svaku grupu misica odvojeno.Uglavnom radim sa vecim tezinama, 6-8ponavljanja u 3-4 serije. U takmicarskim pripremama idem malo veci broj ponavljanja,ubacujem supersetove i kardio trening.



Tvoja izuzetna partija su ruke koje pored obima poseduju i odlican oblik,kako njih treniras?

Da,sto bih ja rekao "ruke mi zaista idu od ruke".Mnogi kazu da je dupla biceps poza moj zastitni znak... Biceps i triceps radim na istom treningu,primetio sam da mi tako najbolje napreduju.





Pored redovno dobre ishrane verujem da si pobornik za vecinu neophodne suplementacije.Sta je to sto ti preferiras?


Naravno,kao sto sam spomenuo suplementacija je neizbezna u ovom sportu.Svakodnevno uzimam whey protein,amino kiseline,glutamin,multivitamine.Smatram da za neki znacajniji napredak nije dovoljna samo hrana... Suplementi mi pomazu narocito u takmicarskim pripremama da se oporavim,napredujem i da se bolje osecam.


Diso,zelim ti sve najbolje i u buducnosti!Imas li ti nesto da dodas ili da porucis citaocima POLOMAC MP BLOGA?

Hvala ti Misko !!! Citaocima tvog bloga bih porucio da nastave da ga citaju,da prate tvoj rad i savete na fb-u,jer naci i saznati sve sto im je potrebno za pravilan trening,ishranu i zdrav zivot uopste.Stvarno mogu samo da te pohvalim u tom pogledu,jedan si od retkih koji se trudi da sto vise edukuje omladinu i prezentujes nas sport na najbolji nacin,onako kako treba!!!













PONUDA RADNJE POLOMAC MP-FACEBOOK


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар