Popularni postovi bloga POLOMAC MP

среда, 26. октобар 2011.

PEĐA MILOŠEVIĆ INTERVJU SA MIŠKO POLOMAC

Peđa Milošević intervju sa Miško Polomac

TEXT-MIŠKO POLOMAC

Prošlo je nekih godina,zaputim se put Kragujevca sa moje strane,a ti sa tvoje.Naše odredište bude kod Olimpie Ilića(koliko li sam coveku nadimaka nadenuo J ).
Zasednemo sa couchom i izvlačimo savete,iskustvo.
Sećam se nakon nekih od tih razgovora ti spreman odeš u Beograd na Evropsko,i bap,Jagodinac četvrti..Tvoj prvi veliki uspeh!


Koliko se inače spremaš za takmičenja?

Moje pripreme za takmičenje traju 12 nedelja.Skoro uvek je bilo tako.



Puna ti je kuća trofeja,praviš Maji posao oko čišćenja svih tih .
Reci mi od svih trofeja koji ti je najdraži,zbog čega ga pamtiš?


:) :) :) moji trofeji su mi podjednako dragi,nema favorita među njima.




Značiii, ono što mi strašno bode oči je loš pozing,'em takmičaru može da odnese bodove,'em bre zbog publike koja je došla da uživa..Ti si majstor pozinga,a be bate pomagaj bre...daj neki savet tim ljudima kako da to izgleda za pohvalu.....

Što se pozinga tiče to je već umetnost,jednostavno moraš se roditi sa tim.Hvala na komplimentu,veoma mi prija kada mi ljudi kažu da sam majstor poziranja ,a na sadašnjoj domaćoj sceni ima mali broj onih koji se time mogu pohvaliti.Hteo bih napomenuti da nisam imao uzora u pozingu,svaki svoj nastup sam doživljavao kao jednu novu priču.U svim mojim koreografijama sam se trudio da uključim i publiku u svoj šou.



Da,takođe kod tebe na takmičenju uvek je prisutan dobar ten,boja,pričaj nam o tome?!

Boja za takmičenje je podjednako bitna kao i pozing i naravno forma.Možeš imati jako dobru boju, ali ako ti je forma loša to neće doći do izražaja.Svaki takmičar bi trebao sva tri elementa o kojima pričam da uklopi u jednu celinu i da konačan prizvod predstavi publici.Ne smemo zaboraviti da je BB vizuelni sport i da te sudije i publika vide onako kako im se predstaviš.




Koji je tvoj princip treninga,ishrane?

Što se treninga tiče treniram jednu partiju dnevno pet dana u nedelji.
Ishrana mi je bazirana na visokom unosu belančevina i veoma niskom unosu ugljenih hidrata i masti.Zato u vansezoni ne odstupam mnogo od svoje takmičarske tezine.Sebi mogu priuštiti 5-6kg razlike u tezini.



Šta koristiš od suplemenata?

Od suplemenata koristim whey protein,glutamin,bcaa,adrenolin,red zone,super complete formulu.Moze se primetiti da su to sve preparati od ULTIMATE NUTRITION firme.Ovo nije reklama ,ali ja lično samo toj firmi i njihovim proizvodima verujem,ili kao sto nas narod kaže-ne treba menjati ono sto je dobro.



PREUZETO OD MILOS-a MARKOVIC-a,MR.BIG-a..
MR.BIG-ALBUM NA FACEBOOK


Ti i supruga Maja zajedno radite u Jagodini,za one koji ne znaju reci nešto o tome.

Teretana "EVEREST" radi punih 17 godina sa velikim uspehom kako u BB tako i u fitnessu i aerobicu.Teretana nam se nalazi u hali sportova JASSA u Jagodini ,a nova sala za aerobic nalazi se u strogom centru grada.Za fitness i aerobic zadužena je moja supruga, koja je inače licencirani instruktor step aerobica.



Uspešno godinama radiš i sa takmicarima,zadnje dve Stefan Vasić i ti nižete uspehe.Primećujem ove godine odličan Stefov napredak.

Za pripremu takmičara zadužena je moja malenkost.Kroz našu školu BB proslo je mnogo juniorskih i seniorskih nacionalnih šampiona.O mojim uspesima neću ni da govorim jer bi mi trebalo malo više prostora.Podjednako uspešno obavljamo kondicione treninge individualnim sportistima i sportskim ekipama.






Peđo,imaš li neku poruku za čitaoce BLOGA POLOMAC MP?

Šta poručiti mladim ljudima osim da veruju u sebe i budu istrajni u ostvarivanju svojih ciljeva.Veliki pozdrav za sve čitaoce BLOGA POLOMAC MP i pozdrav mom velikom prijatelju Mišku Polomcu.






















PRODAVNICA SUPLEMENATA POLOMAC MP-FACEBOOK



0 коментара:

Постави коментар