Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 2. јул 2012.

ISHRANA KAO DEO RASTA 3- TROY ALVES


 Priredio-Miško Polomac
20OO. godina Povećanje težine: 17 kg Početna težina: 105 kg
Krajnja težina: 122 kg
ISHRANA Protein! 40% U.hidrati 50% Masnoće 10%

Plato je veliki problem među bodybuilderima i mnogi sportisti koji ga dostignu kao da misle da je to njihov maksimum. Troy Alves se i sam našao u takvoj situaciji. ,,Moje se telo nije menjalo i znao sam da moram nesto promeniti. I zato sam se vratio osnovama dizanja, pročistio sam ishranu i počeo sam jesti namirnice koje inače jedem pre takmičenja,žitarice, odreske, piletinu, braon pirinač i mlevenu ćuretinu."

Takva je ishrana omogućila Troju, 36god., da jede više. ,,Čistu sam hranu lakše apsorbovao. Na početku sam morao jesti 8-9 puta dnevno." Nakon nekoliko meseci takvih čestih obroka Troy je počeo jesti šest obroka na dan, četiri konkretna i dva koja su uključivala šejkove bogate kalorijama. ,,Moje je telo konačno stalno dobivalo hranjive stvari koje je moglo koristiti. Bio sam poput sunđera sve sam upijao i bez problema sam dobio 17 kg."



,,Tokom dana kad se odmarate vaše telo raste", objašnjava Troy. ,,Spavajte najmanje sedam sati na dan i ako vam to dnevni raspored dopušta, dremajte tokom dana. Osim toga, obavezno se dva dana u sedmici odmarajte od treninga kako bi se vaše telo moglo oporaviti od teškog vežbanja.

" Koje suplemente preporučujete za povećanje mase?
,,Verujem u glutamin i whey protein za oporavak i optimalan rast misića. Pre treninga uz obrok pijem glutamin - kao pripremu za teški trening. Odmah nakon treninga pijem shake proteina od wheya sa oko 40-50 g proteina pomešanog sa glutaminom i jednostavnim u.hidratima kako bih obnovio zalihe glikogena i smanjio vreme oporavka. I onda, pre spavanja, pijem još jedan shake s glutaminom i proteinom iz surutke kako bih poštedio mišiće tokom noćnog posta te kako bih potaknuo lučenje hormona dok spavam."



 MUSCLE FITNESS

Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....



0 коментара:

Постави коментар