Popularni postovi bloga POLOMAC MP

недеља, 16. децембар 2012.

Vladica Jovanović intervju sa Miško Polomac


Vladica Jovanović intervju sa Miško Polomac 

Vladice kako si se odlučio za ozbiljniji pristup bodi bildingu i takmičenjima? 

Vladica- 11 godina sam trenirao rukomet,i sve vreme dok sam igrao, uporedo sam išao u teretanu,tako da sam od malena lepo formirao svoje telo.Moram da napomenem da sam se još od malih nogu divio bodybulderima kad god bih ih video na tv-u,i imao sam kolekciju masters igračaka,skupljao sličice mastersa i gledao crtane filmove mastersa.Nakon prestanka bavljenja rukometom,odlučio sam da otvorim svoj fitnes klub,tome svemu je prethodilo par godina rada u jednoj lokalnoj teretani,i za to vreme sam stekao diplomu višeg sportskog trenera(smer rekreacija).No posle toliko godina baljenja rukometom jednostavno sam osećao da mi fali neka vrsta takmičenja,i na nagovor dosta ljudi iz mog okruženja,pogotovu našeg poznatog bodybuldera Marka Dimitrijevića,koji mi je dosta pomagao savetima i jedan period smo trenirali zajedno.2008 god odlučujem da izađem na svoje prvo takmičenje kup Bg u Domu sindikata.Pošto sam poznat po tome da tokom cele godine vodim dosta računa o ishrani,to prvo takmičenje i nije imalo neki početak priprema.Jednostavno sam radio ono što uvek radim vezano za ishranu,tada sam osvojio drugo mesto iza Svetozara Milenkovića u kategoriji classic bb.Moram da napomenem da je ta kategorija ubedljivo najbrojnija na takmičenju i bio sam zadovoljan ,pogotovu što je to bilo moje prvo takmičenje.


Koliko dugo traju tvoje pripreme za takmičenja?

Vladica-Kroz godine ređala su se takmičenja i uspesi,ali sada moje pripreme izgledaju dosta ozbiljnije.Za poslednje takmičenje u Domu sindikata u Bg u kategoriji do 80kg gde sam osvojio prvo mesto spremao sam se 10 nedelja.
 
Ima li razlike u tvom treningu u vansezoni i u pripremama? 

Kako izgleda tvoj plan treninga,koliko vežbi,serija,ponavljanja?

Vladica- U vansezoni treniram 3 puta nedeljno,a u predtakmičarskom periodu 5 puta nedeljno(vikendom odmaram),i trening u vansezoni je je klasičan split sistem…

grudi-biceps

ledja-triceps

ramena -noge

trbusnjaci svaki trening,..

Uglavnom se sastoji od 4 vežbe po tri serije za glavne mišićne partije,a za manje mišićne partije 3 vežbe po tri serije,broj ponavljanja je uglavnom 8 do 12.
Photo by Milos Markovic- https://www.facebook.com/milos.markovic.7330?fref=ts

U predtakmičarskom periodu kada treniram 5 puta.

Ponedeljak leđa-biceps-zadnja loža-trbuh,za biceps jedna vežba 3 serije, za leđa 4 vezbe po 3 serije,za zadnju ložu 4 serije,trbuh gornji i donji tri serije, broj pon. je 10 do 15 nekada i više.



Utorak grudi-triceps-listovi,za grudi 4 vežbe po 3 serije,triceps jedna vežba,listoji dve vežbe po tri serije.



Sreda: ramena-noge-trbušnjaci,za ramena radim 4 vežbe po 3 ser. a za noge 4 vežbe po tri serije.



Četvrtak:triceps-biceps,tri vežbe po 3 serije.



Petak:leđa-grudi-trbušnjaci,ovaj trening je neuporedivo lakši od treniga koje radim u početnom delu nedelje i sastoji se od dopunskih vežbi koje nemam vremena da radim u prvom delu nedelje.
 
Šta najcešće uzimaš za prvi obrok nakon višečasovnog sna?

Vladica- Moram reći da sam dobio Poliquin sertifikat ove god i da sam dosta stvari primenjivao u pripremama za poslednje takmičenje,tako da je moj prvi obrok postao svakodnevnica,a propoveda ga jedan od najvećih svetskih stučnjaka u oblasti sporta Charles Poliquin-meso i orašasti plodovi recimo ,200gr grilovane piletine i 50gr badema.Pošto obično treniram dva sata nakon prvog obroka ovaj navedeni obrok prethodi treningu.

Kakav obrok prethodi tvom treningu?

Vladica- Pošto obično treniram dva sata nakon prvog obroka ovaj gore navedeni obrok prethodi treningu.

Koji je tvoj izbor suplemenata za pre,u toku i nakon treninga? 

Vladica-Suplemente koje koristim su 30min pre treninga coffein 200mg,10min pre l-karnitin 15ml,10 min pre beta alanin,bcaa neposredno pred trening i na sredini treninga,a posle treninga 50gr whey proteina i 20gr glutamina 30-50gr dextroze,2 gr c vitamina b complex.


Koliko su po tebi suplementi bitni dodaci adekvatnoj ishrani i koje bi suplemente ti izdvojio?

Vladica-Pored gore navedenih suplemenata koje sam nabrojao posbno bih izdvojio OMEGA 3,PROHORMON D3,MAGNEZIJUM I CINK. 

Iz čega ti se sastoji zadnji obrok?

Vladica-Poslednji obrok je uglavnom pileće belo meso u kombinaciji sa nekom salatom,piletina i ćuretina su najbolje rešenje za poslednji obrok jer sadrži dosta L-trptophan koji je pogodan za bolji san takođe se luči i seratonin koji je takođe bitan za boji san.

Koliko prosečno tokom dana uneseš proteina, u.hidrata i masti?

Vladica-U toku dana unesem u proseku 3g proteina po kg,ugljene hidrate uzimam na svakih 5 dana i to punjene traje dva dana,u vansezoni radim ta dva dana junka u pripremama,unosim ta dva dana čiste hidrate,smeđi pirinač i crveni krompir.Unosim omega 3 masti onoliko koliko u tom trenutku iznosi procenat masti u mom telu- primer ako imam 5% masti unosim 5gr omega3,raspoređenih po obrocima.


Tvoj savet za napredak u ovom sportu?

Vladica-Moj savet pogotovu momcima koji su početnici u ovom sportu,da čitaju stručnu literaturu,da treniraju pravilno,da ne prihvataju savete od svakoga, da budu strpljivi,da imaju jak karakter,i rezultati će doći i da nikako ne srljaju,jer onaj ko ovim sportom želi da se bavi na duže staze,ne sme da bude brzoplet.Mora biti jako pametan jer zdravlje je svakako najbitnije. 

Reci nam kojim se poslom baviš i kako usklađuješ posao sa ozbiljnim pristupom treningu,ishrani?Gde mogu da ti se jave zainteresovani koji bi želeli da čuju tvoje savete i da treniraju uz tvoj nadzor?

Vladica -Imam svoj fitness club u Beogradu,Mirijevo Jovanke Radaković 80i

www.fitnessclubvladica.com

Prostor iznosi 400m2 i imamo dosta programa, tu radim i držim svoje personalne treninge.

Pored standardnih programa posedujem softver Poliquin i svojim klijentima izračunavam procenat masti sa kaliperom i radim po najsavremenijim metodama za smanjenje procenta masti -biosignature modulation.Zainteresovani mogu da se jave preko facebook stranice ili na mail vladicaclassic@gmail.com ili na mob +381631351000
https://www.facebook.com/fitnessclub.vladica?fref=ts

Photo by Milos Markovic- https://www.facebook.com/milos.markovic.7330?fref=ts

A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.



Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар