Popularni postovi bloga POLOMAC MP

четвртак, 23. јануар 2020.

Plivanje za Krst Časni - Miško Polomac intervju sa Vlastimir Milosavljević i Miloš Nedeljković

Miško Polomac intervju sa Vlastimir Milosavljević i Miloš Nedeljković
Бог се јави јунаци!
Ваистину се јави!

*Otkuda odluka da budete deo Blagoslovenog čina plivanja za Krst Časni?
-Vlastimir-Odlučio sam da plivam za zdravlje svoje porodice, za svoje zdravlje uz verovanje da donosi sreću i zdravlje tokom cele godine.
-Miloš-Pre svega smatram da je sam taj čin plivanja za časni Krst veliki i sam po sebi izazovan, s' toga sam i odlučio da se upustim u tako nesto po drugi put, kako zbog vere tako i zbog pomeranja sopstvenih granica, novih iskustava.

*Dal' ste imali neke pripreme za to i ako jeste opišite nam kako su iste izgledale?
-Vlastimir-Nisam imao neke posebne pripreme, par dana pre tog događaja tuširao sam se hladnom vodom i to je sve.
-Miloš-U sklopu svojih priprema za takmičenja u drugom sportu sam se spremao i za ovo.Jutarnje trčanje na stadionu fudbalskog kluba "Takovo" po ovom hladnom vremenu doprinelo je da se moje telo navikne na hladnoću.




*Kako se osećate nakon ovog lepog događaja i osećate li ne daj Bože neke posledice , prehlada ili nešto slično?
-Vlastimir-Osećam se veoma dobro, jer to je za mene bilo jedno veliko iskustvo.Ne,nisam imao nikakve posledice nakon toga, jednostavno neopisivo dobro iskustvo i osećaj.
-Miloš-Osećam se preporođeno, ispunjeno, ostvario sam Blagosloven cilj, jer je po meni to najveći događaj gde sam mogao da prisustvujem.Nikakvih posledica, prehlada nije bilo, osećam se odlično.




*Kojim sportom i koliko dugo se bavite istim?
-Vlastimir-Da,treniram kick box u klubu Knockdown iz G.Milanovca već 5 godina.
-Miloš-Bavim se MMA(mixed martial arts) već treća godina,a godinama unazad kik-boksom i fudbalom.


*Koji su Vaši ciljevi u sportu?
-Vlastimir-Za početak imam cilj da se klub u kom treniram registruje, da se jednostavno pročuje za njega u gradu gde treniramo,a onda i šire.Želim da se takmičimo pod imenom našeg kluba i da promovišemo klub na najbolji način.
-Miloš-Cilj mi je da budem uspešan profesionalni borac, a nakon toga dostignem profesionalnu kvalitetnu organizaciju u MMA sportu, a pre svega da održim kontinuitet u zdravom načinu života.

*Vaši takmičarski rezultati?
-Vlastimir-Otvoreno Prvenstvo Kraljeva, zlatna medalja, u MMA do 80kg.
-Miloš-Imam zadovoljavajuće rezultate u amaterskom i poluprofesionalnom MMA sportu, pored primarnog sporta takmičim se u grepling-u i u brazilskoj jiu jitsu-i.

Sportski pozdrav, Misko!


A Vi kada stignete kliknite na addsense reklame na blogu 💪


0 коментара:

Постави коментар