Popularni postovi bloga POLOMAC MP

четвртак, 24. септембар 2020.

Boli me sve

Boli me sve 

Dođe kraj dana i osetim da boli me sve,bukvalno sve pa i mozak često uz sve što mehanički boli.
I tako mnogo godina unazad, iznova boli me sve.
Pa tako davno pre pomislim da sam umoran od puno posla, puno kontakta, puno treninga pa onda kao i sve ja na analizu.
Prestanem da vežbam, počnem da se hranim kao i svi, krenem više spavati, krenem i kukati. 
No gle čuda postajem kao svi ovi što stalno kažu da boli ih sve, uz to beživotni, nekako mrtvi, mrzi ih sve jer kažu boli ih bre sve.
I uvek tako kažu.
E pa ne može to tako.... I mene je bre bolelo sve i boli, al' nikad beživotan, mrtav, nesposoban!
Hejjj bree...
Tako ja odlučim da nastavim da Ja budem Ja.
Neka me boli sve, ali postižem SVE!
Sposoban i stamen bre. 

0 коментара:

Постави коментар