Popularni postovi bloga POLOMAC MP

недеља, 22. септембар 2013.

Alexey Lesukov-Moj put do Arnold Classic Europe

Alexey Lesukov-Moj put do Arnold Classic Europe



Dragi prijatelji i obožavatelji…
Imao sam PRO debi na Nordic PRO Kupu u Norveškoj.Moj rezultat na tom takmičenju je ok,ali nisam zadovoljan.Jako sam  grešio u završnoj fazi pred takmičenje  i moja forma nije bila na nivou .Problem je rešen,ali sada je kasno za to.Idemo dalje, ja se spremam za novu misiju.U ovom trenutku ja jedem 150gr ug.hidrata dnevno. Moji hidrati  su smeđa riža, heljda i brokula.Unosim oko 345g proteina dnevno.Od suplemenata dodajem  Hepa Fusion, fosfolipide, EPA / DHA / GLA, hrom / Zink, Ultra AZ, vasodilator, Whey2O, Multiprotein BCAA kompleks, TNT, Ecdysone, Hellburner i Testostack .U ovom trenutku osećam se dobro i ovom prilikom ja ću zahvaliti navijačima na podršci!

Lesukov VS Cutler Episode 3-http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nRL9HL2yg2A&list=UUR386tuiIjqMA1Zgz-CFUfg




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter


0 коментара:

Постави коментар