Popularni postovi bloga POLOMAC MP

четвртак, 3. октобар 2013.

Gvozdeni ratnik Mike Christian

Gvozdeni ratnik Majk Kristijan
"Svestan svojih ciljeva, i tezim ka osvajanju titule Mr. Olimpija jednom odlucnoscu koja cak i mene zadivijuje. Trening pripreme za takmicenje pocinjem 12 nedelja pre takmicenja, koristim se split sistemom« sest dana rada jedan dan odmora«. Svaki naredni trening je sasvim razlicit od onog prethodnog. Radim posve instiktivno-kaze gvozdeni Majk...

Prvi dan: jutro —grudi; vece —ramena i tricepsi.
Drugi dan: jutro—ledja; vece — bicepsi, podlaktice i listovi.
Treci dan: jutro —kvadricepsi; vece — , listovi i stomacni misici.

Velike misicne grupe poput grudi, ledja i nogu vezba 18 do 20 setova. Manje misicne grupe vezbam od 14 do 16 setova. Majk koristi cas teski tre­ning cas trening za doterivanje; koristim 8 ponavljanja po setu u
okviru teskog treninga, 12 ponavljanja po setu u okviru treninga za oblikovanje tijela.
Van sezone Majk trenira jedan put dnevno koristeci se teskim treningom sa setovima od po 8 ponavljanja. Prvog da­na vezba grudi, drugog dana vezba le­dja, treceg dana vezba noge, dok neplanski u okviru ova tri dana vezbanja ubacuje vezbe za ramena i tricepse. Cetvrtog dana je odmor.

»Da bi se psihicki pripremio za tre­ning, pre nego sto dodjem u teretanu zamisljam svaki detalj treninga, a kada udjem u teretanu odvratim traku nazad i uradim ono sto sam zamislio. To zamisIjanje treninga pocinje prethodne noci. Dok zamisljam sve to, ja vidim sebe u odeci koju cu nositi,moje cipele i carape,vidim svog trening partnera. Sutradan uradim sve sto sam zamislio, oblacim ono sto sam zamislio, izvodim vez­be koje sam zamislio i nalazim trening partnera kojeg sam zamisljao prethodne noci.«
Majkova predtakmicarska dijeta sastoji se od pet do sest obroka na dan koji obuhvataju piletinu, ribu, curetinu; jednom nedeljno jedem sirovo meso, rizu i krompir. »Koristim i razne dodatke pre takmicenja kao sto su vitamin B-6, inozin, mnostvo vitamina i minerala i kalijum. Naravno ja to uzimam postepeno tokom dana radi optimalne raspodele, radije nego sve odjednom. Takodje uzimam aminokiseline i napitke od ugljenih hidrata. Ne znam sta se dogodilo i zasto. Mozda sam sit svih onih koji godinama govore da je Majk Kristijan lenj i da nikad nece dovoljno intenzivno trenirati da bi osvoiio titulu Mr. Olimpija. Ovog puta je novi Majk u pitanju, kojeg ja dok sada nisam poznavao.«

»Do sada sam odlazio u teretanu vise se zanimajuci za smejanje, salu i za privlacenje tudje paznje, nego li za trening. Sada se moj stav promenio. Nikad ni­sam osecao takvu obavezu da osvojim titulu Mr. Olimpija.
Ali ipak, volim tudu paznju. Uvek jesam i uvek cu voleti.

Časopis  SUPER ATLETA




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар