Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 15. фебруар 2019.

Maksim Trzin intervju sa Miško Polomac

Maksim Trzin intervju sa Miško Polomac

A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu.



*Maksim Trzin pravo osveženje teškog bodi bildinga na ovim prostorima.
Neko si ko je iz takmičenja u takmičenje sve bolji. I neko ko apsolutno dominira svaki svoj nastup.
Ne verujem da je samo genetika u pitanju. Reci nam čemu, kome pripisuješ takvu kompletnost već u tvom startu?
-Sportista sam od svoje 6. godine, bavio sam se karateom i bio uspešan punih 14 godina kada sam odlučio da se posvetim bodibildingu. Bodibilding je prvenstveno sport discipline i rada, a oba parametra sam stekao bavljenjem karateom. Kroz ovih 8 godina što sam u ovom sportu mogu reći da sam svaki dan naučio nešto novo, neku sitnicu koja mi je kasnije mnogo značila u napretku. Izgraditi telo koje izgleda kao kompaktna celina u pozama pod reflektorima nije uopšte lak zadatak. Svako od nas ima mišićne partije koje nam genetski lakše i one koje nam teže napreduju i treba imati znanja napraviti balans i biti proporcionalna, a ne samo rasti i biti veća verzija sebe sa istim manama. Uvek sam gledao da radim na partijama koje su mi lošije, mišićna masa celog tela došla je kroz godine. Telo bez zaostalih partija, forma na bini i prezentacija tela, to su parametri na kojima radim svake pripreme, izostaje li bilo koji od navedenih niste kompletan takmičar i ne možete očekivati najviši plasman. Takmičarski bodibilding je vrlo kompleksan i mogao bih pričati o važnosti pojedinih stvari jako dugo, ali zato ga i volim.


*Pored izuzetnih uspeha koje si ostvario kod nas u svakom takmičenju i u par godina sa maksimalnim pobedama ostvario si već ogromne uspehe i na velikim takmičenjima. Ušao si u TOP ligu svetskog IFBB prvenstva, drugi na Arnold klasiku.
Zaista impresivno za jednog teškaša sa obzirom koliko je to zahtevno.
Koliko je to uticalo na tvoje razmišljanje uopšte, na tvoj život?
Imamo li na vidiku nekog ko gleda u najviše ciljeve bodi bildinga i kakvi su ti planovi uopšte?
-Od moje da kažem prve takmičarske sezone 2016. sam išao sa ciljem da ću dati sve od sebe, a plasman će već doći kakav god da bude. Svake sledeće godine lestvicu sam podizao za stepenicu više i uglavnom sam uspevao da realizujem što sam zamislio. Kolege i ljudi oko mene su me prihvatili kao novo lice na sceni već prve godine. Drago mi je što vidim da se i dalje ceni sportski duh i više mi znači kada me neko pohvali kao osobu nego kada me pohvali za izgled. Trenutno sam u mogućnosti da živim od ovoga s čim se bavim. Imam klijente sa kojima radim i pokušavam što više vremena da posvetim njima. Sarađujem sa Ogistra Nutrition i predstavnik sam brenda Yamamoto Nutrition u Srbiji. Preselio sam se u Novi Sad kako bih mogao da držim i personalne treninge pored online rada sa klijentima kao i promociju sebe i brenda koji predstavljam. Imam bolje uslove za trening što će mi značiti za dalji napredak.
Ove godine nastupiću na jesen, biće internacionalnih a i domaćih nastupa, još konkretna takmičenja nisam odabrao. Neki dugoročni cilj je biti konkurentan kao profesionalac.



A sada ćemo preći na opšta pitanja koja najčešće interesuju čitaoce.
*Težina i visina - 183cm/123kg vansezona/115kg takmičenje

*Mesto rođenja - Sombor

*Posao kojim se baviš - Profesionalni sportista/ Personalni - Online trener

*Sportisti koji te inspirišu - Sportisti koji su krenuli od same nule i svojim trudom i radom izgradili sebe i svoje ime, a pritom se nisu izgubili u slavi. Naš teniser Novak Đoković je odličan primer i imam veliko poštovanje prema njemu.

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom - Definitivno napredak koliko god mali/velik on bio. Motiviše me kada vidim da to što radim daje rezultate kako na sebi tako na svojim klijentima.

*Mišićna partija koju najradije treniraš - Leđa

*Favorit vežba - Potisak sa čela EZ šipkom

*Ono što najmanje voliš raditi u gymu - Stomak

*Koliko puta sedmično treniraš - 5x najčešće

*Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici - Velike mišićne partije uglavnom 1x, manje 2x

*Radiš li kardio,koliko i koji - Radim kardio niskog intenziteta, brzi hod na traci pod nagibom. 30min 2-3x nedeljno u vansezoni, u pripremama nisam prelazio 45min 5-6x nedeljno.

*Omiljena hrana u vansezoni - Pileće belo/pirinač i crveno meso/Testenina

*Najdraža hrana u pripremama - Sve je preukusno kada je čovek gladan. Volim krompir da jedem u pripremama jer me više zasiti.

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama - Vansezona P 250g/UH 800g, pripreme P 300g/UH 300g

*Suplementi koje preporucuješ -
Suplementi koje trenutno koristim su IsoFuji (whey izolat), BCAA aminokiseline, Glutamin, GlycoBol (ugljeni hidrati u toku treninga)
Svi proizvodi su Yamamoto Nutrition jer smatram da se kvalitetom izdvajaju na našem tržištu i preporučujem ih.

*Lični uspeh koji bi istakao - Arnold Classic Europe 2018 2.mesto superteška kategorija

*Omiljeni sportista - Novak Đoković

*Knjiga - Odabraću jedno davno izdatu knjigu bodibilding gurua Chris Aceto 
"Everything you wanted to know about fat loss", mnogo korisna knjiga koga interesuje materija.

*Film - American Gangster

*Glumac i glumica - Denzel Washington/Jennifer Aniston

*Muzika i muzičar - Hard Rock/Heavy Metal i Jorn Lande

*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu - verujem da bih ostao u karateu

*Izvor tvoje motivacije - Uspeh, kako svoj tako i uspeh ljudi generalno u životu ne samo u sportu

*Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom - Mogu da mi pišu
 na Facebooku "Maksim Trzin"---https://www.facebook.com/maksim.trzin
ili na mail "trzin91@gmail.com"

*Opiši sebe - Sportista, skroman, razuman, iskren, disciplinovan, željan za napretkom.

*Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA- Radite u životu šta volite, šta vas ispunjava i u čemu uživate, rad, želja i trud se uvek isplate.

0 коментара:

Постави коментар