Popularni postovi bloga POLOMAC MP

субота, 9. новембар 2019.

Dušan Savić intervju sa Miško Polomac 2019

Dušan Savić intervju sa Miško Polomac



*Dušane, dugi niz godina uspešno se takmičiš u bodi bildingu i powerlifting disciplini benč pres.
Imaš zaista zavidne rezultate.
Kako uspevaš sve to da uklopiš?

---Dušan: Hvala puno na toj konstataciji, meni jako znači pogotovo kad dolazi od takvog sportiste i tako dobrog poznavaoca nas takmičara, a i velike legende našeg sporta čuvenog Miška Polomca.
Obično kažu da je nemoguće biti uspešan i u bodibildingu i u benč presu, ja sam osoba koju privlače stvari koje su drugima nemoguće, pa sad tako želeo da prkosim tim tvrdnjama i dokažem da je moguće biti šampion kako u benč presu, tako i u bodibildingu.
Slažem se da je jako teško uklopiti oba sporta, ali radim po principu da prvu polovinu godine posvetim benč presu, a drugu polovinu bodibildingu i obrnuto.

*Poznat si po jako dobroj spremnosti na bini, čemu to pripisuješ?
---Dušan: Moja spremnost na bini je proizvod ogromne discipline kroz treninge i ishranu koja je jako rigorozna.
Veliku pažnju posvećujem detaljima i sitnicama jer se vodim tvrdnjom “radi ono što neće niko, da bih mogao šta ne može svako”.

*Koliko dugo traju tvoje pripreme i kako izgleda tvoj plan treninga za pripreme?
---Dušan: Vremenom sam shvatio da moje pripreme moraju trajati jako kratko, jer u dužim pripremama ne pronalazim sebe.
Moje spremanje za BB nastupe popularno nazvano proces definicije traje svega 5-6 nedelja.
U toku priprema imam dva dnevno treninga za mišićne partije i dva cardio treninga dnevno.

*Kako izgleda tvoj plan treninga za takmičenje u benču?
---Dušan: Što se priprema za Benč pres tiče, obično treninge svedem na 4x nedeljno, s tim da Benč radim 2x nedeljno (idem na max težine), u tim periodima izbacim Deadlift, a Čučanj radim sa malim težinama da bih sačuvao energiju za Benč.

A evo i blic pitanja za tebe.... 

*Težina i visina - 
-Dušan: Težina 80-95kg, Visina 174cm

*Mesto rođenja- 
-Dušan: Prokuplje

*Posao kojim se baviš- 
-Dušan: Menadžer sam po struci pa se bavim poslovima prodaje, ujedno sam i licencirani fitness trener, a radim i vikendom obezbedjenja po diskotekama. 
Što se politike tiče  tu sam Predsednik Narodne stranke Vuka Jeremića u Prokuplju.

*Sportisti koji te inspirišu- 
-Dušan: Arnold Švarceneger, Majk Tajson

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom- 
-Dušan: Mišljenja sam da muškarac mora biti jak, a žena lepa...otuda mene i u Powerliftingu i u Bodybuildingu, jer je moja vizija da svaki muškarac treba biti snažan i da izgleda mišićavo, jer su to neki signali da visok testosteron krasi nas muškarce.
Slabijem polu ostavljam da budu lepe jer je to tako uredjeno prirodno, i ne mislim kao većina takmičara bodibildinga da mi muškarci treba da budemo lepi, osim oni takmičari koji ne nameravaju da se oprobaju u bikini kategoriji😁
Tako da je moja inspiracija snaga i mišićavost.
photo by Miroslav Teletin 

*Mišićna partija koju najradije treniraš- 
-Dušan: Ruke 

*Favorit vežba- 
-Dušan: Bench press

*Ono što najmanje voliš raditi u gymu- 
-Dušan: Bugarski Čučanj, Jefferson Čučanj, Iskorak

*Koliko puta sedmično treniraš- 
-Dušan: 5puta

*Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici- 
-Dušan: Obično 1x nedeljno, a mišićne partije koje zaostaju 2x nedeljno

*Radiš li kardio,koliko i koji- 
-Dušan: Shvatio sam da kada su pripreme za takmicenja u bodibildingu u pitanju da je cardio osnova za dobru formu...
Cardio radim samo zadnjih par nedelja pred bodibilding takmicenja, obično 45min i to 2x dnevno (ujutru i uveče), obično je to brz hod na traci ili nordijsko skijanje.

*Omiljena hrana u vansezoni- 
-Dušan: Kolači 😀, mada mahom su to testenine i paste.

*Najdraža hrana u pripremama- 
-Dušan: Pirinač koji dolazi u toku priprema u malim dozama, ali mi je u tim momentima to inzvaredna hrana. 

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama- 
-Dušan: u vansezoni UH idu 3-6gr po 1kg t.t.,dok Protein 1.8-2.2gr po 1kg t.t.
Kada počnu pripreme, Proteinu idu na 3-4gr po 1kg t.t., UH unosim povremeno i to maksimalno 150gr dnevno, obično je to 100gr, dok su česte faze i na 0 UH.

*Suplementi koje preporucuješ- 
-Dušan: Whey Protein i Glutamin

*Lični uspeh koji bi istakao-
-Dušan: Višestruki sam Državni  šampion u svim federacijama u Bodybuilding-u i Benč press-u, drugi na Balkanu, treći u Evropi i peti u Svetu

*Tvoji planovi u ovom sportu za budućnost-
-Dušan: Definitivno osvajanje Balkanskog, Evropskog i Svetskog prvenstva, a tu su i nezaobilazna takmicenja Arnold Klasik, Mr. Olimpija...
Dušan u pripremi pred nastup.... 

*Omiljeni sportista- 
-Dušan: Arnold Švarceneger 

*Knjiga- 
-Dušan: Sloboda narodu! -Teri Pračet

*Film- 
-Dušan: Poslednji krug u Monci

*Glumac i glumica- 
-Dušan: Silvester Stalone i Salma Hajek

*Muzika i muzičar- 
-Dušan: Što se samog pravca muzike tiče, mogu da slušam sve sto je prijatno za uho, mada mi je definitivno rep muzika favorit.
Omiljeni muzičar mi je moja prelepa zemljakinja Dijana Mojsilović koja svojim božanstvenim glasom krči sebi put do vrha.
Njene pesme uvek rado slušam.


*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu- 
-Dušan: Boksom

*Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom
-Dušan: Instagram: dusan.savic990 - https://instagram.com/dusan.savic990?igshid=cnfy7lz83sil
Facebook: Dušan Savić - https://www.facebook.com/dusan.savic990

*Opiši sebe- 
-Dušan: Veoma sam uporan i jako tvrdoglav, kada nešto naumim proći ću kroz zid ako treba da to ostvarim.

*Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA-
-Dušan: Danas kada je sve na prodaju, i kada svi trče za uspehom, kada sve i svako ima svoju cenu i kada je novac postao jedino merilo vrednosti, želim naglasiti da sve moje pobede i zlatne medalje ništa mi ne znače bez titule čoveka koja se ne prodaje za zlato, i trebamo na putu do vrha paziti u kakvu ličnost srastamo.
Savetujem da držite noge čvrsto na zemlji, a pogled usmerite ka zvezdama.
Pucajte u nebo, jer nebo je granica za one koji gledaju na gore!!!

“Bila mi je izuzetka čast raditi intervju sa Miškom Polomcem i zaista sam uživao u davanju odgovora na Miškova pitanja.
Sportski pozdrav od Dušana Savića”.

Dušan Savić na #BalkanInfo ⬇️

Dušanovi rezultati u 2019 
BENCH PRESS - 2019.

29.06.2019. - Leskovac - IPF Serbia open cup “RAW Bench press”
(1. Mesto kat. Senior do 93kg)

03.08.2019. - Svrljig - IPF Bench Press Classic “RAW Bench press”
(1. Mesto kat. Senior do 93kg)

BODYBUILDING - 2019.

29.09.2019. - Vrnjačka Banja - IFBB Memorijalni kup “Miki Martinović”
(1. Mesto kat. Senior do 90kg)

05.10.2019. - Jagodina - IFBB Jagodina Open 
(5. Mesto kat. Bodyclassic -180cm)

06.10.2019. - Bor - IFBB Memorijalni Kup "Novica Pauljičić"
(2. Mesto kat. Bodybuilding do 80kg)

20.10.2019. - Beograd - IFBB Fitpass open “Trofej Beograda”
(1. Mesto kat. Bodybuilding do 80kg)

26.10.2019. - Beograd - IFBB Državno Prvenstvo
(1. Mesto kat. Bodybuilding do 90kg)

0 коментара:

Постави коментар