Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

понедељак, 25. фебруар 2013.

Miloš Šarčev seminar u Kragujevcu 2004


Miloš Šarčev seminar u Kragujevcu 2004

SEMINAR MILOŠA ŠARČEVA
Priredio Miško Polomac članak iz BODY-LINE časopisa 2004

Miloš Šarčev je bio gost na Kupu Srbije i Crne Gore 2004 godine i tom prilikom udovoljio želji organizatora, pa je, odmah po završetku polufinalnih nadmetanja, održao besplatan seminar za sve zaineteresovane. Tako su gledaoci, ali i takmičari i njihovi treneri iz prve ruke mogli da saznaju tajne treninga i ishrane jednog vrhunskog profesionalca.

Seminar je bio zamišljen tako da Šarčev odgovara na mnogobrojna pitanja prisutnih na seminaru, a mi ćemo vam preneti najzanimljivije delove izlaganja legendarnog asa body buildinga. Šarčev je seminar započeo pričom o tome kako se trenira u Americi.
Sve u svemu, Amerikanci vežbaju znatno manje nego što se to čini u našoj zemlji. Dakle, svaka mišićna grupa se radi samo jednom u sedam dana, na četiri do šest treninga, već u zavisnosti od individualnih karakteristika svakog vežbača.
Mišić se "bombarduje" sa 4 vežbe, od kojih su dve osnovne i služe za razvoj mase, dok druge dve muskulaturi treba da daju isečen izgled, pa se izvode izolujući pokreti. Posebno je značajan faktor oporavka, na koji većina body buildera ne obraća mnogo pažnje. To podrazumeva najmanje 8-9 sati noćnog sna, ali i bar jedan sat odmora tokom dana, kao i tretmane masaže i razne druge vidove opuštanja mišića nakon napornih treninga. Miško je izneo i još jedno veoma zanimljivo zapažanje. 
Većina buildera posle takmičenja uzima par nedelja odmora. Greška!!!
Pošto se telo tokom predtakmičarskih priprema do krajnjih granica "isposti", vreme odmah posle takmičenja je pravi period za dobijanje velike mase. Tada su mišići iscrpljeni i prosto vape za hranljivim materijama, koje se onda najefikasnije ugraduju.

Kako builderi treba da se hrane? Miloš Šarčev u Americi važi za jednog od najistaknutijih autoriteta iz te oblasti. Naravno, akcenat je na belančevinama, koje treba unositi prosečno oko 50 grama po obroku (što znači 3-4 grama po kilogramu telesne tezine).
Samo tako može se izgraditi velika masa mišića. Veoma su važni i ugljeni hidrati, ali treba znati način za njihovo unošenje. Proste šećere treba što više izbegavati. Izuzetak je jedino period odmah posle napornog treninga, kada prosti hidrati pomažu da se mišići što brže regenerišu i osposobe za apsorpciju belančevina. Ujutru treba uneti dosta skroba - složenih ugljenih hidrata.
Po svaku cenu treba zaobići monosaharide. Ako tada konzumirate kuvani krompir ili integralni pirinač, telu ćete obezbediti dovoljno energije za kasnije celodnevno efikasno funkcionisanje.

Govoreći o planiranju treninga, Šarčev je naglasio da treba slušati svoje telo, jer smo svi različiti, pa nekada ni saveti najuspešnijih profesionalaca nekome ne mogu biti od koristi. Naveo je primer Muhameda Benazize, koji je najviše mišićne mase dobijao radeći vise od 15 ponavljanja u svakoj seriji. 

Na seminaru je dosta pažnje izazvalo i izlaganje Milosa Šarčeva o upotrebi anaboličkih steroida u sportu. On sam ne poriče da je tokom karijere koristio ova sredstva. Steroidi su lekovi i tako im treba pristupiti. Problem je u tome što malo buildera zna kako da se koriste na pravi način, koji će moći čak i da poboljša zdravlje, o sportskoj formi da i ne govorimo. Miloš je naglasio da apsolutnu prednost daje anaboličkim preparatima, dok androgena sredstva zadržavaju mnogo vode i imaju veći potencijal za pojavu štetnih nus- pojava.

BODY-LINE [magazine Gorana Ilića]br.7

Miloš Šarčev facebook page-https://www.facebook.com/pages/Milo%C5%A1-%C5%A0ar%C4%8Dev/170149816393807?fref=ts

Olympia Kragujevac[Goran Ilic] facebook stranica-https://www.facebook.com/olympia.kragujevac?fref=ts

Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter


0 коментара:

Постави коментар