Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 11. новембар 2016.

Aleksa Bojović blic intervju sa Miško Polomac

Aleksa Bojović blic intervju sa Miško Polomac

A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.


Aleksa prvi put si na bini opiši na kakav je tvoj utisak taj prvi izlazak i reci nam kako si prošao kroz pripreme,kakva su ti iskustva?

Veliki pozdrav za tebe Misko, da ti se pre svega jos jednom zahvalim na svoj pruzenoj pomoci i podrsci za vreme mojih priprema.

-Evo sad kad je proslo neko vreme od takmicenja, dovoljno da se slegnu emocije i presaberu utisci, mogu da kazem da sam jako zadovoljan i srecan pre svega velikim iskustvom, a i uspehom kojim sam postigao. Za mene je zaista veliki uspeh prvo to sto sam uspeo da prevazidjem svoja ocekivanja i pobedim svoje genetske predispozicije.


-Pripreme mi nisu pale toliko tesko (fizicki, psihicki) iako je dijeta trajala 16 nedelja, iako sam trenirao do 4 puta dnevno u nekim momentima, posto je Slavdzo zaista hteo da izvuce ono najbolje iz mene. Jednostavno mislim da je sav taj napor i umor prevazisla moja euforija i zelja da izadjem na binu i taj napredak koji je bio vidljiv iz sedmice u sedmicu, koji me je terao da dam sve od sebe da guram jace napred svakim danom.


-Bili smo svesni da na binu necu izaci dovoljno masivan i da je nasa jedina sansa bila da pucamo na sto jacu formu. U pocetku priprema sam imao porblema sa nogama, bile su vidno slabije u odnosu na gornji deo tela, ali sa krvnicki jakim treninzima smo uspeli da napravimo sasvim dobar paket za binu. Mucio sam muku sa sitnom povredom levog ramena, koja me dan danas drzi, ali u skladu sa povredom smo modifikovali program treninga da na kraju to nije predstavljalo veliki problem
- Mislim da sam izasao simetrican, poprilicno odran ali opet malo sitniji u poredjenju sa ostalim takmicarima. Imali smo problema da tempiramo formu pa zbog toga nisam izasao na takmicenja pre drzavnog, ali za drzavno mislim da smo uboli formu i da sam izasao u najboljem izdanju, dok mi je u Cacku forma bila malo slabija ali sam bio krupniji,a tezi za koji kilogram. 


Tvoja težina u van sezoni- Varira od nekih 98-105kg

U formi si težak- Od 85 do 88kg

Visina- 185.5cm

Mesto i datum rođenja- Gornji Milanovac 16.08.1992.

Bilderi koji te inspirišu
- Uvek sam voleo sportiste koji su se necim razlikovali od drugih i koji su bili harizmaticni,jedinstveni. Kai Green mi je uvek bio zanimljiv zbog upecatljivih slobodnih nastupa i drugacijeg pristupa treningu. Flex Wheeler, Kevin Levrone itd
Dok sa nase scene, definitivno Toza. Po mom misljenju, momak koji je postigao vrhunske rezultate, odlican sportista, strucnjak koji je sa obe noge na zemlji.

Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja bodi bildingom- Sam nacin zivota koji mi ovaj sport donosi. Prosto mi je uzitak taj svakodnevni ritual kupovine namirnica, pripreme obroka, treninga itd. Naravno, verujem da svi ovo radimo zato sto volimo da izgledamo dobro, samim tim taj neki napredak koji postizemo teskim radom vas gura napred. I da ne izostavim porodicu,prijatelje koji me podsticu i motivisu svakodnevno.


Mišićna partija koju najradije treniraš- Noge, noge, noge! Verujem da kao i mnogi pocetnici (nazalost) sam zapostavljao noge kad sam poceo da treniram, samim tim se stvorio taj problem gde su mi noge postale slabija partija i potreba da se forsiraju do iznemoglosti da bih uspostavio simetriju ,kvalitet. Koliko sam u pocetku mrzeo da treniram noge, toliko danas volim.

Favorit vežba- Iskreno ne bih znao da izdvojim jednu vezbu kao omiljenu, ali jedne od omiljenih su mi cucanj, propadanja, mrtvo dizanje.

Ono što najmanje voliš raditi u gymu- Da vracam tegove sa leg presse. Haha ,Prednji cucanj, definitivno.

Koliko puta sedmično treniraš- 5-6 puta sedmicno.

Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici- Do sada mi Se najbolje pokazao pristup sa jednom misicnom partijom dnevno i toga se i dalje drzim. Ako imam 6 treninga sedmicno, subotom obicno ubacim neku manju partiju Ili poradim na detaljima/partiji koja zaostaje za drugim.

Radiš li kardio,koliko i koji- Dok sam bio u pripremam, krenuo sam par puta sedmicno sa brzom setnjom ujutru na prazan stomak nekih 45minuta do sat vremena. Dok poslednjih mesec, mesec i po dana do takmicenja sam isao i do dva puta dnevno po pola sata, 40 minuta brzog hoda na traci. Van sezone, dva do tri puta sedmicno pola sata do 45 minuta, brzi hod napolju Ili u gymu traka/bicikla. 


Omiljena hrana za masu -Crveno meso i mlecni proizvodi

Najdraža hrana u pripremama -Bilo sta, samo da nije oslic.

Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama- Van sezone Se trudim da mi unos proteina bude sto veci (do nekih 350g iż hrane) a hidrati izmedju 300-500g. Dok u pripremama unos proteina mi je oko 250-300g a hidrati variraju u odnosu na formu.

Suplementi koje preporucuješ- Whey, bcaa, glutamin, kreatin. U masi mozda gejner, kako kome odgovara.

Omiljeni sportista- Roy Jones Junior

Knjiga- Blago u srebrnom jezeru

Film-The lord of the rings

Glumac i glumica- Tom Hardy, Monica Bellucci

Muzika i muzičar- Sting, Eric Clapton, Ac/dc, maideni itd. Itd

Auto- Audi rs6

Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu- Odbojka ili stoni tenis

Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom- Na mom fejsbuk ili instagram profilu

U par reči opiši sebe- Skroman, posten, istrajan.



Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA-

Verujte u sebe, dajte svoj maksimum i rezultati te ce sigurno doci! Sportski pozdrav







Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter




0 коментара:

Постави коментар