Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 23. септембар 2011.

INTERVJU BOJAN MIJATOVIC I SLAVOLJUB PAUNOVIC SLAVDZO-SPACE GYM

BOJAN MIJATOVIC I SLAVOLJUB PAUNOVIC SLAVDZO-SPACE GYM intervju sa Misko Polomac

Intervju Bojan Mijatovic I Slavoljub Paunovic Slavdzo-SPACE GYM

BOJAN MIJATOVIC

Kao uvod u ovaj koristim clanak koji smo radili pocetkom juna ove 2011 godine.

Uspesnu tradiciju odlicnih rezultata u bodi bildingu i srodnim sportovima u Gornjem Milanovcu preuzeo je na sebe klub SPACE GYM,pod vodjstvom visestrukog sampiona,trenera i vlasnika Slavoljuba Paunovica Slavdza.

Nakon proslogodisnjih vrhunskih rezultata Slavdza i Milorada Ponjavica i pobedama na raznim kupovima,Drzavnim prvenstvima u NABBA i IFBB federacijama,za ovu godinu klub i Slavoljub spremaju novog perspektivnog takmicara juniorske kategorije Bojana Mijatovica.

Sudeci po tome koliko je proteklih godina juniorskih titula doneseno u Gornji Milanovac verujemo da i ove godine sjajni tim Slavoljub-Bojan imaju i vise nego dobru motivaciju da tu tradiciju nastave.

Evo nekoliko fotosa Bojana Mijatovica koji ima jos nekoliko sedmica rada na masi,nakon cega ce uslediti jos tezi period priprema za takmicenje.Znajuci Slavoljuba i njegov dosledan i pozrtvovani rad,Mijatovicuuu,drz' se dobro......






Bojane,sta je to zbog cega si doneo odluku da se bavis ovim sportom?

Jednostavno sam zavoleo bodybuilding,imao sam predispozicije da se bavim i drugim sportovima ali se nikada nisam potrudio da se istaknem u nekom sportu kao takmicar sve dok nisam shvatio da mi je velika zelja da se takmicim u bodybuildingu.Mislim da mi se to desilo u pravom trenutku jer sam vec bio stasao za trening sa tegovima ,a malo sam bio stariji za ozbiljnije bavljenje nekim drugim sportom...



Ti si nov junior i verujem da ti je trener Slavdzo objasnio zahtevan pristup za ozbiljnije bavljenje bodi bildingom,odakle odluka za izlazak na binu?

S'obzirom da sam upucen dobro u Milanovacki bodybuilding i da sam imao prilike da vidim pripreme mog trenera znao sam da je potrebno mnogo odricanja, ali tek sada mogu da razumem Slavdzove savete da moram za ovo da budem pre svega psihicki jak i da to sve kosta kako finansijski ,a tako i odricanje od “normalnog “zivota ako zelim da budem najbolji,veliku motivaciju i podrsku sam sam dobio od njega,moje porodice i drugara takodje.Kao sto rekoh,zavoleo sam ovaj sport...

PRED KRAJ PRIPREMA


Godinama unazad nas grad Gornji Milanovac imao je mnogo juniorskih sampiona,a tu tradiciju je zapoceo tvoj trener Slavdzo,a nastavili su je Shiki,Poki,Lepomir....dal' si delom iz te cinjenice izvlacio motivaciju i to iskustvo implementirao u svoj rad?

Svakako da sada upravo zbog njihovih pobeda svi ocekuju da i ja budem prvi i to mi pravi dodatno psihicko opterecenje,ceo grad zna da se spremam i svi ocekuju da budem najbolji,zadovoljan sam sa formom iako mi se nekada cini da sam mnogo tanak pa se nerviram,srecom trener uvek uspe da me motivise jer ako on kaze da je dobro to je sigurno tako.



Koja je razlika kod tebe u vansezoni i sada kada radis za takmicenje?

Ja i u vansezoni pazim dosta na ishranu,takodje imam i brz metabolizam tako da je kvalitet uvek prisutan,ali to cu da promenim posle dijete jer osecam potrebu i zelju za nesto opustenijim pristupom.A inace razilka je u tome sto sam dosta psihicki optereceniji na dijeti, i treninzi su mi tezi jer manje unosim hidrata a i ne izlazaka od kuce osim po potrebi...

Kako treniras sada i koliko aerobnog treninga sprovodis uz teretanu?

I sada kada sam na dijeti jos uvek imam skoro uvek isti program rada,krace su mi pauze i trening je dosta intezivniji,radim po jednu misicnu partiju i Slavdzo mi stalno rotira vezbe,retko kada radim isto kao predhodne sedmice.On veruje da je ishrana presudan faktor i da trening koji se dobro pokazao u masi ne treba mnogo menjati za definiciju.Kardio sam u pocetku priprema krenuo sa 3x po 20min,a sada mi je pojacao na 5x po 40min i 3x vecernju brzu setnju otprilike 90min.


Koju misicnu partiju najvise volis da radis i koja ti je omiljena vezba?

Najvise volim da radim ruke,uzivam kada radim jednorucni pregib jer tada osecam najvecu pumpu,takodje letenje za ramena volim da radim i cucanj za noge(ranije sam mrzeo da radim noge jer su mnogo zaostajale, a onda je Slavoljub poceo da me forsira.


A koju partiju manje volis za trening i koja ti je neomiljena vezba?

Najmanje mi godi trening za ledja,mrzim kada moram da radim dvorucno veslanje i leg pres za noge.Bez obzira na to ,nikada ih nisam preskocio niti “zabusavao” dok radim,Slavdzo je pored mene i vodi trening, tako da toga nema...


Kako se hranis sada?

Sto se ishrane tice sada sam na oko 1,5kg.piletine,minimum 700gr.tikvica,pirinac kako kad,krenuo sa 400gr.integralnog a sada variram od 50gr.do 200gr. dnevno ,u kombinaciji su i ovsene pahuljice, sve zavisi kako trener proceni, badem oko 50gr.


Sta dodajes od suplemenata?

Od suplemenata koristim BCAA do 60gr.trenutno,GLUTAMIN oko 40gr,OMEGA 3 oko 4 gr.,VITAMINSKO MINERALNI DODATAK ULT IMAT S.C.FORMULA I sagorevac XENADRINE koji mi se fantasticno pokazao sto u vidnom popravljanju forme,sto u podizanju energije koja mi je neophodna za intezivne treninge.I naravno protein prah sam do skoro pio 3-4x dnevno po 50gr.



Tradicija dobrih Milanovackih juniora se nastavlja,i ti ces svakako tvojim izgledom i pristupom to opravdati,zelim ti svaku srecu na tvojim prvim nastupima.Licno ti vec sada cestitam ne gledajuci naredne nastupe,odlicna.forma,celokupan izgled i pristup.Imas li ti nesto da dodas?

Zahvalio bih se svima na podrsci koju su mi je pruzili,mojoj porodici,svojim drugarima,Svim milanovcanima koji me podrzavaju,tebi Misko na intervjuu i naravno mom treneru Slavoljubu Paunovicu Slavdzu, i nadam se da necu nikoga razocarati...


I evo iskoristicu priliku da pitam i visestrukog drzavnog sampiona Slavoljuba Paunovica Slavdza kako je on zadovoljan u radu sa Bojanom?

Ocigledno da je Bojan ozbiljno shvatio ove pripreme jer njegova trenutna forma dokazuje da je jako istrajan u ovom trenaznom procesu koji nije ni malo lak, pogotovu za njega jer se prvi put srece sa ovakvom dijetom i intezivnim hardcore treninzima koje sam mu vodio za vreme svih treninga do sada.Svaki trening koji smo imali smo radili sa jakim intezitetom i gledajuci koliko se trudi i odrice od svega ostalog znao sam da cemo napraviti dobru formu.Samo jaki karakteri pobedjuju sebe,Bojan je to uspeo i prezadovoljan sam sa njim jer je pokazao da zeli da bude pobednik i na osnovu toga sam jako ponosan na njega bez obzira dal' ce osvojiti titulu ili ne,za mene je on ovogodisnji sampion jer je trudom i zalaganjem to zasluzio.



Slavdzo znam da prepreka u dobrom radu i velikom iskustvu nije bilo,reci nam da li Vas je nesto ometalo u pripremama?

Kao i uvek glavni nedostatak su finansije...Imamo volju za rad,imamo potencijal,imamo znanje ali uvek taj j....i novac nemamo i upravo je to glavni razlog zasto i sam ne izlazim svake godine.

Inace,kakvo su tvoji planovi,planovi SPACE GYM-a u narednom periodu?



Planovi su da nadjemo neke sponzore i nastavimo da donosimo pehare i medalje u G.Milanovac :))) Ako njih ne bude bilo zna se,pauza par godina,na zalost.

Na kraju bih zeleo da se zahvalim tebi Misko na podrsci koju nam pruzas i ambiciji da promovises ovaj kraljevski sport, jer dok bude ljudi kao sto si ti,a srecom ima jos nekoliko takvih (ne bih da nabrajam jer bih mogao nekog da izostavim) ovaj sport ce biti pracen i popularizovan svake godine sve vise...Hvala ti u ime BBK.''SPACE GYM''

Drugari,od srca Vam sve najbolje zelim!

BOJAN MIJATOVIC-FACEBOOK






Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....




POLOMAC MP RADNJA-FACEBOOK STRANICA

0 коментара:

Постави коментар