Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 28. октобар 2013.

Kevin Levrone o predtakmičarskoj fazi

Kevin Levrone o predtakmičarskoj fazi


Često me pitaju o mojoj predtakmicarskoj dijeti. Ja konzumiram mnogo proteina - preko 2,5 kilo­grama ribe svakog dana (priblizno 600 grama proteina) sto mi je pomoglo da dobijem na cistim misicima. I drugi izvori proteina mogu biti korisni za vas, recimo curece meso, pilece grudi i belanac jajeta.
Vođenje računa o ishrani je samo polovina procesa postizanja de­finicije. Morate upraznjavati i kardio trening. To je bila jedna od mojih najvecih gresaka: nisam ga dovoljno radio.

Sada kardio trening radim dva puta dnevno: ujutru, na prazan stomak, trcim 3 kilometra, a uvece, duze vremena nakon zadnjeg obroka, provodim 40 minuta na simulatoru penjanja uz stepenice. Trcanje je odlican kardio trening, ali ako vam proteinski unos nije visok, izgubicete na misicnom obimu.
Jedna od najvecih gresaka koju bodi-bilderi cine je to sto ne slusaju svoje telo i ne odmaraju se dovoljno. Oni preteruju u svojim pokusajima - kao sto je nastojanje da se izdefinisu i postanu veci i snazniji u isto vreme. To su dva potpuno razlicita cilja. Vecina bodi-bildera ce otkriti da im snaga opada sa restrikcijom kalorija.

Ne znam kako je sa vama, ali ja ponekad moram da sprecavam sebe da ne bih preterao sa treningom, da ne bih imao dovoljno odmora ili da ne bih dovoljno jeo. Cak i kada mislite da vam je sve pod kontrolom, telo se menja i vi morale biti iznad toga.

Vecini je potrebno 12 nedelja da bi postigu zeljenu definiciju misica. Za prosecnog bodi-bildera dovoljno je da ovo radi jedanput godisnje. Drzanje vrhunske forme oko nedelju dana izgleda da je period koji telo moze da tolerise.

Pokusao sam da u toj formi ostanem i duze, ali to je bilo tesko jer mi je telo bilo toliko iscrpljeno da je prosto zudelo za hranom i drugim sastojcima. Čim sam lagano poceo da svojoj ishrani dodajem vise masti i vrlo malo natrijuma i secera, telo mi je ponovo zivnulo. Nakon perioda postizanja vrhunske forme, pocinjem da pijem sokove i proteinske napitke. Medutim, prote­inski napici koje koristim moraju da sadrze vrlo malo ili nimalo masti.
Kada postignete zeljenu de­finiciju i ponovo se vratite svojoj regularnoj ishrani (ne nekontrolisanom unosu praznih kalorija, vec svojoj normalnoj bodi-bilderskoj ishrani), metabolizam ce vam se ubrzati. Telo ce vam brze i efikasnije sagorevati kalorije, pa ce proces nabacivanja masnog tkiva samim tim biti sporiji.

Domaci FLEX br.8 Nenada Vučkovića..Text Milana Ristića urednika časopisa MAXX.


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар