Popularni postovi bloga POLOMAC MP

субота, 5. јануар 2013.

MELVIN ANTHONY-LEDJA


Priredio:Misko Polomac

Ostvarenje sna

Odlucnost je Melvina dovela daleko. Njegova majka, Carolyn Spoerl, sama je odgajila Melvina, njegovog mladeg brata i dve sestre. "Do 10. sam godine odrastao. Svi su brzo odrastali u mom komsiluku." Melvin je naucio neke od svojih vezbi dok je bio maskota za break dance ekipu. U to je vrieme hip-hop dozivljavao svoj vrhunac, a jedanaestogodisnjak je bio sve zaposleniji.
"Od najranijeg djetinjstva vucarao sam se naokolo. Otisli bismo na Venice Beach i tukli se onde. Ponekad smo zahtevali novac, a ponekad nam se nisu svidjale boje jakni protivnika. Bio sam posvuda - Asbury Farm, Magic Mountain - na turnirima. Tukao sam se s jednim momkom iz Pasadene za 1960 VW i prebio ga. Tada sam imao tek petnanest godina."
•Odrastao sam okruzen odraslim muskarcima. Tu sam upoznao i Stronga, prijatelja moje sestre. On je prvi covek koji me odveo u teretanu i pokazao mi sajle. Citao sam knjige i gledao Sergia Olivu i druge."
Melvin je zeleo povecati masu, posebno nakon srednje skole gdje je dobio stipendiju za americki fudbal i tu je zasluzio diplomu iz sociologije i kasnije na drzavnom fakultetu zavrsio krivicno pravo.I bodybuilding ga je privukao. Vodjen Johnom Brownom, bivsim Mr. Universe i Mr. World, Melvin je svoje prvo poziranje imao s 21 godinom. Osvojio je 3. mjesto na Fontana Ironman 1993. Nakon nekoliko godina teskog treniranja osvojio je drzavno bodybuilding takmicenje u Californiji. I tako je uspesno nastupao na mnogim takmicenjima i tokom tog vremena samog je sebe finansirao radeci kao redar u jednom discu. Kasnije je dobio licencu kozmeticara i poceo raditi manikire i pedikire te i dan danas to radi kako bi spojio kraj s krajem. "Moj najbolji prijatelj i njegova porodicaj posedovali su trgovinu noktima i predlozio mi je da se iskusam ondje. Buduci da sam tako velik, zakljucio sam da ce ta pustolovina biti ili katastrofa .Hit sredstvo da zaradim novac. Na srecu, zaradio sam novac."
"Mnogi su momci koji su stajali uz mene. Moj trener, Charles Glass, kao i profe-sionalci Dennis James i Ronnie Coleman. 
Ronnie mi je pomogao svaki puta kad sam nastupao na takmicenjima. Davao mi je i novac za hranu, a nije morao.Zaista je izvrstan."Neverovatan i sjajan covek,velik u svakom smislu!
Trenirao sam i sa Son Rejom,Sarcevim,Flexom..sjajna ekipa.


TRENING ZA LEDJA
Veslanje T-sipkom
Nema sprave? Nema problema: "Polegnite dvorucni uteg na pod. Pokraj mene neko stoji s jedne strane ili sam stavim teg od 50 kg. Na drugi kraj stavite zeljeni teret. Pricvrstim drsku za uski hvatkako bih imao veci opseg pokreta i mogao postici bolju kontrakciju, a ponekad jednostavno uhvatim sipku tako da kad dignem teret, plocice tega udare u moj grudni kos. Donji deo leda je lagano izvijen kako biste zastitili kicmu. Glava je uspravna. Vucite teret prema gore sto vise mozete, a laktove gurajte iza pazuha.Pocnite s malim tezinama dok ne naucite pravilnu tehniku izvodenja vezbe. Kada to ucinite, polagano povecavajte teret.
Preporucujem koristenje pojasa kako biste zastitili donji deo leda, a radite i s partnerom koji vam moze pomoci oko forsiranih ponavljanja."

Pull-Down neutralnim hvatom
"Ova je vezba zaista dobra za kraj treninga. Pred kraj treninga ledja vas peku inapumpana su, all zelite naterati Jos krvi u njih. Sedite, grudni kos je naslonjen na platformu i tako odrzavate pravilno drzanje.
Neutralnim hvatom (dlanovi su okrenuti jedan prema drugom), razmak izmedu ruku je sirine ramena, uhvatite sipku i vucite snazno laktove u stranu. Stegnite leda,zatim se vratite u pocetni polozaj."
Jednorucno veslanje bucicom
"Volim raditi sa stalkom jer tako ne mogu varati. Kada radite na klupi, koristite noge, donji dio leda i zadnje deltoide. Stopala su mi sto je moguce vise zabacena unatrag. Trup mi je gotovo paralelan s podom, a glava je spustena. Drzeci bucicu paralelno s trupom, dizem lakat kroz pazuh i vucem sto vise mogu a da pritom ne savijam telo. Dok spustam teret, ciljam prema stalku u neznatno dijagonalnom pokretu. Tako mogu raditi na lat misicima iz drugog ugla.
Veslanje dvorucnim tegom iz pretklona
Melvin objasnjava: "Kolena su mi neznatno pogrcena radi stabilnosti. Trup mi je sto je vise moguce blizu polozaja paralelnog s podom. Dlanovi su mi okrenuti prema dole dok drzim teg, a razmak izmedju ruku je sirine ramena. Dok radim s tezinama iznad 155 kg, stavljam zastitnike na zglobove kako bih sprecio povredu. Snazno vucem sipku prema srednjem delu tela i zatim prilikom negativnog dela ponavljanja pruzam otpor. Pazljiv sam kako bih kontrolisao pokret s velikim tezinama s kojima radim jer bih vrlo lako mogao ozlediti leda. Pre takmicenja radim s manjim tezinama kako bih maksimalnu kontrakciju mogao kratko zadrzati u gornjem polozaju pre nego krenem s negativnim delom ponavljanja.
Prednji pull-down
"Pokusavam svoje telo drzati sto je moguce uspravnijim, a u donjem delu ledja je neznatan luk. Mnogi se ljudi naginju unatrag previse i rade s donjim delom ledja, a to nije ciljano podrucje. Razmak izmedu saka mi je srednji do veliki, ali vi radite s onim koji vam je najugodniji. Snazno vucem sipku prema gornjem delu grudnog kosa i trenutacno zadrzim kontrakciju. Tako gradim detalje. Kontrolisite negativni deo ponavljanja i zatim vezbu ponovite."

Training
Ponedeljak    grudi-rame-ruke

utorak              ledja
sreda               noge
cetvrtak           grudi-rame-ruke
petak               ledja
subota             noge
nedelja            odmor

Izvor-FLEX


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter


0 коментара:

Постави коментар