Popularni postovi bloga POLOMAC MP

недеља, 3. новембар 2013.

SVETOZAR MILENKOVIĆ TOZA I LEPOMIR BAKIĆ,ISHRANA I SUPLEMENTACIJA 7.DEO I JOŠ PONEŠTO

SVETOZAR MILENKOVIĆ TOZA I LEPOMIR BAKIĆ,ISHRANA I SUPLEMENTACIJA 7.DEO I JOŠ PONEŠTO
Intervju sa Miško Polomac

Šta najčešće uzimate za prvi obrok nakon višečasovnog sna kada vaši mišići vape za hranljivim sastojcima?
Toza-U fazi priprema 10 belanaca i koštunjavo voće,bademe,lešnike,orase oko 50gr..
Bakić- Kao što znaš već nekoliko puta smo pričali na tu temu, kada sam u pripremama najčešće je to 100g ovsenih i 2 merice whey proteina i sve to pomešam u blenderu sa vodom ili čak ima onaj proizvod ovsena dobra kaša sa ukusima i to mešam. A kada sam offu ti znaš da sam ja fazon Flex Wheeler ili Kevin Levrone koji su kada bi se skinuli sa dijete i priprema morali da jedu junk ili da odmaraju mozak ,jer jednostavno ja ne mogu da budem u BB fazonu tokom cele godine ,mislim da bih poludeo.
photo by MR.BIG-facebook- https://www.facebook.com/milos.markovic.7330?fref=ts

Kakav obrok prethodi vašem treningu?
Toza-Pre treninga najčešće pojedem crveno meso i to najčešće konjsko meso uz dodatak pirinča od 100-120gr.
Bakić- Generalno to je Pre work out šejk od BCAA, GLUTAMIN, amino mix +NO. A obrok imam 2,3h pre treninga i to je čisto proteinski i salata kada sam u pripremi.

Koji je Vaš izbor suplemenata za pre,u toku i nakon treninga?
Toza-Pre treninga 20gr BCAA,u toku treninga opet BCAA 10-20gr.,a nakon treninga 60gr.EXTRIFIT whey isolate WPI + 20gr Extrifit glutamina.
Bakić-U prethodnom pitanju sam napisao šta ide pre treninga,a u toku pijem samo vodu ili L carnitine sa ukusima.Gotov napitak može da se kupi u Extremu,i ništa više uz to,.Nakon treninga,whey dupla doza i GLUTAMIN i BCAA,kao dodatak možda krealkalyn.


Iz čega se sastoji Vaš zadnji obrok?
Toza-Opet 10 belanaca..
Bakić-Najčešće Ella sir I bademi.

Koliko puta uopšte jedete u toku dana?
Toza-Dnevno imam 6-7 obroka svaki dan.
Bakić-Minimum 4,pa do šest obroka.

Vaš najbolji suplement?
Toza-EXTRIFIT glutamine jer ovaj supplement uvek osećam njegovu korist,i u fazi priprema i van njih.Od njega se oporavljam neuporedivo brže,kvalitetnije spavam,i celokupno psihofizičko stanje organizma mi je mnogo bolje kada ga koristim.
Bakić-Odgovorno tvrdim da je to GLUTAMIN.
  photo by MR.BIG-facebook- https://www.facebook.com/milos.markovic.7330?fref=ts
      IFBB SRBIJA facebook- https://www.facebook.com/pages/IFBB-Srbija/336034513086014?fref=ts

Najbolji protein?
Toza-WPI Extrifit,konkretno ukus  vanile.
Bakić-Volim ove palete sa različitim ukusima,jer brzo mi dosade ti isti,zgade mi se.Npr  Szntrax Nectar je zanimljiv.

Nitric oxid koji vam se dobro pokazao?
Toza- definitivno HELL GEL koji koristim i u fazi priprema...Naročito kada radim zahtevnije partije poput leđa ili nogu.
Bakić-Novi HORSE POWER X,HEMORAGE ULTRA BLACK CONC I MUTANT MAYHEM.

Vaš izbor sagorevača?
Toza-Lipo 6 se lepo pokazao,pogotovo u fazi kad sam drastično smanjio količinu hrane.Sjajno suzbija apetit,što je pozitivno kad si u nekoj fazi priprema,apored toga primetno i povećava fizičke sposobnosti.
Bakić-Ne koristim,ali ako bih onda je to LIPO 6.
                                             IBFF SRBIJA facebookhttps://www.facebook.com/IBFFSrbija

Vaš prosečan dnevni unos proteina?
Toza-U zavisnosti od faze,ali u global nikada ne idem ispod 2gr. na kg t.t.,niti prelazim 3,5gr.
Bakić-U offu 200-250gr. I ne mogu više,bude mi muka od više protein,ali da su hidrati u pitanju ne bi bilo sigurno :)

Koliko prosečno tokom dana unesete u.hidrata i masti?
Toza-Hidrati-300-500gr. u off sezoni,a u pripremama ove godine imao sam drugačiji pristup te sam 5 dana bio na nula hidrata,a svaki šesti dan sam radio popunu hidratima.
Bakić- U offu ne brojim,a u priprema za takmičenja oko 100gr hidrata I oko 50gr.masti.

Najbolje namirnice za masu i najbolje u toku priprema?
Toza-Za masu definitivno crveno meso,kikiriki puter.Forma,oslić,piletina i ćuretina.
Bakić-Za masu,makarone,špagete i  mleveno meso,u pripremama tunjevina i jbn belo meso.


Na kraju o prethodno rečenom,koliko su ovo bitne stavke Vašeg rezultata?
Toza-Možda i najbitnije,naročito u fazi priprema(ukoliko računamo da smo iskreni prema sebi i maximalno se pridržavamo plana).
Bakić- Veoma bitne još samo kad bih mogao da jedem takom cele godine uh gde bi mi kraj bio :).



Bakiću reci nam iza tebe je još jedna uspešna sezona.Koliko su trajale pripreme i ima li nekih novih pouka iz svega toga koje bi mogao da implentiraš u svoj dalji rad?
Dobro pitanje Miško, naravno uvek iz priprema izađemo za nešto pametniji ,bar tako je kod mene.Sada su pripreme trajale 12 nedelja ili 100 dana i mogu ti reći da nije to toliko puno koliko ljudi budu na hemiji i svemu ,a ne naprave ni približnu formu. Generalno imao sam kilažu kao na Arnoldu sa manje muke,kraćom dijetom i manje hemije i bez hormona rasta,i mislim da sam uspeo da nadmašim formu a rezultat toga je bolji pristup treningu kao i bolja konekcija mišić mozak jer sve kreće iz glave.


Bakiću kakvi su utisci sa IBFF Svetskog prvenstva i kako uspešno parirati elitnim takmičarima?
Iskreno prezadovoljan sam i plasmanom i organizacijom svega toga kao i prelepim peharom i statuom bb koju sam doneo iz Italije. Tamo nema lobija puno i nameštanja ,već je sve po zasluzi ,a bilo je zaista dobrih takmičara. Pre svega naša ekipa je bila vođena od strane bivšeg velikog šampiona tvog prijatelja Peđe iz Jagodine i delovali smo zaista ko pravi tim gde je on insistirao na tom zajedništvu, a ne kao ranije kada bi reprezentacija išla i svako bi gledao svoje dupe.Kao da smo neprijatelji smose  ponašali .Ovamo druženje na nivou ,pozitivna energija, i momci su svi bili extra i doneli vrhunske rezultate SRBIJI.


Tozo reci nam iza tebe je još jedna uspešna sezona.Koliko su trajale pripreme i ima li nekih novih pouka iz svega toga koje bi mogao da implentiraš u svoj dalji rad?
Pripreme sam počeo 15 ned pre takmičenja u Jagodini,što znači da sam već 19 ned na dijeti,a imam jos dve do svetskog.
Nikada težei iscrpnije pripreme,jer sam ih počeo sa 112 kg(sećate seda sam bio teškaš do proleća),a na kraju sam uspeo da oborim čak 25 kg(čak i dobrih 8-9 kg čistih mišića).Nadam se da će biti krunisane uspehom na poslednjem takmičenju u ovoj sezoni. Sve u svemu...Teška kategorija je definitivnio iza mene.Iz više razloga odlučio sam da se vratim svojoj staroj kategoriji-classic bodybuildingu.Mislim da je odluka bila više nego ispravna!!!
EastLabs facebook- https://www.facebook.com/pages/EastLabsbiz-internetov%C3%BD-port%C3%A1l-wwweastlabsbiz/143926925666315?fref=ts

Tozo kakvi su utisci sa Arnold classica i kako uspešno parirati elitnim takmičarima?

Što se Arnolda tiče,samo takmičenje nikad jače(što je i sam Arnold rekao). U pojedinim kategorijama je bilo i po 50 takmičara,dobrih takmičara!Iskreno imam žal jedino što nisam ušao u finale,ali sam generalno zadovoljan formom,izgledom i prezentacijom!Sam EXPO me nije ostavio bez texta.Bilo je lepo videti i slikati se sa nekim PRO takmičarima i takmičarkama koje izuzetno respektujem,ali sama ludnica na sajmu deluje kao neki Novogodišnji vašar.



LEPOMIR BAKIC-CLICK NA LINKOVE
http://www.lepomirbakic.com
http://www.facebook.com/Lepomir.Bakic
http://twitter.com/lepomirbakic


SVETOZAR MILENKOVIC TOZA-facebook linkovi



PHOTO BY- MR.BIG-FACEBOOK

Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар