Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

петак, 20. март 2015.

PLAN ZDRAVE ISHRANE BY POLOMAC

PLAN ISHRANE BY POLOMAC
Piše Miško Polomac
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

ISHRANA je prekompleksna tema,ali u ovom članku ja ću nažalost biti kratak i konkretan.
Provaljujem da narod sve manje čita uopšte opširne textove.Šta ćeš,većina bi nešto nešto površno i instant.
Globalan plan ishrane i ishrana ista za sve definitivno ne postoji i to je nemoguće iz xxx razloga od kojih su neki-nemamo svi isti metabolizam,nemamo svi istu potrošnju u toku dana,nemamo svi isti posao,nemamo svi iste aktivnosti,neko je lenj,spor,neko žustar,brz...Na kraju krajeva ne možemo ni svi trenirati istim intezitetom.
Kroz godine rada sa ljudima jer pre svega cenim praksu,došao sam do nekog uopštenog plana ishrane koji mi je formular za dalje.
U daljem delu članka izložiću Vam konkretan primer dobre,zdrave i korisne svrsishodne ishrane.
Naravno.....
Da bi se prilagodila određenoj individui ishrana i taj plan zahtevaju razne modifikacije.
Počnimo od KOLIČINE HRANE MIKRO I MAKRO NUTRIJENATA.
Nekom treba manje ugljenih hidrata,nekom više,uostalo to važi i za količine proteina i masti.
Zatim i izbor izvora hrane ne može biti isti za sve.Najjedostavnije pođimo od toga da neko jednostavno ceo život ne voli nešto da pojede.Ali svakako to ne treba da ide u krajnost pa da ishrana bude isključivo zasnovana na ukusu koji volimo.
Pa tu je i intolerancija na određene namirnice i nešto što može stvarati digestivne probleme odnosno loše varenje hrane,a to onda nije dobar posao.
I naravno itd...
Imajući sve to u vidu možete pogledati jedan moj primer predložene ishrane koja se modifikuje od osobe do osobe...



PLAN ISHRANE SA VIŠE PRIMERA ZA SVAKI OBROK

DORUČAK

NEMASNO MESO ILI RIBA,ŠAKA BADEMA[ILI LEŠNIKA ILI ORAHA]+ZELENA SALATA ILI KUPUS SALATA

PAHULJICE (MUSLI BEZ DODATIH ŠEĆERA) SA SOKOM BEZ ŠEĆERA +BOROVNICE,ŠUMSKO VOĆE,MALINA,VIŠNJA ILI SL+PROTEIN PRAH WHEY ILI BLEND..

KUVAN PIRINAČ NA VODI ILI PRAVI CRNI HLEB POPUT TONUSA +PARČE NEMASNOG MESA ILI RIBE+SALATA

2 CELA JAJA I BELANCA ŠTO VIŠE +PRAVI CRNI HLEB POPUT TONUSA  + 1-- 2 VOĆKE

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA[ELLA SIR ILI SVEŽI SIR MEGLLE U ČAŠI ] +BOROVNICE,ŠUMSKO VOĆE ILI SL..

PROTEIN ŠEJK I OVSENE PAHULJICE



UŽINA

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA[ELLA SIR ILI SVEŽI SIR MEGLLE U ČAŠI] +BOROVNICE,ŠUMSKO VOĆE ILI SL..

NEMASNO MESO+ KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR+SALATA

RIBA ILI NEKA RIBA U KONZERVI BEZ MASNOĆA +KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR ILI PRAVI CRNI HLEB POPUT TONUSA+SALATA

PROTEIN ŠEJK



RUČAK

BELO PILEĆE MESO ILI ĆUREĆE MESO + KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR + SALATA SA HLADNO CEĐENIM MASLINOVIM ULJEM ( 1 KAŠIKA )

KUVANA JUNETINA ILI NA ROŠTILJU + SALATA+ KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR

RIBA + KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR + SALATA

POVRĆE ILI NEKE MAHUNARKE POPUT PASULJA ( BROKOLI,GRAŠAK , BORANIJA , ŠARGAREPA , KARFIOL , KUPUS ) + NEMASNI SIR + PRAVI CRNI HLEB POPUT TONUSA+RIBA ILI MESO



UŽINA

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA[ELLA SIR ILI SVEŽI SIR MEGLLE U ČAŠI] +BOROVNICE,ŠUMSKO VOĆE ILI SL..

NEMASNO MESO+ KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR+SALATA

RIBA ILI NEKA RIBA U KONZERVI BEZ MASNOĆA +KUVAN PIRINAČ ILI KROMPIR+SALATA

ŠAKA ORAHA,BADEMA,DIET KIKIRIKIJA,LEŠNIKA I SL..

PROTEIN ŠEJK



VEČERA

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA[ELLA SIR ILI SVEŽI SIR MEGLLE U ČAŠI ],JEDNO BARENO JAJE IZDROBLJENO U SIR,PLUS KAŠIKA HLADNO CEĐENOG MASLINOVOG ILI BUNDEVINOG ULJA I PEČEN SUSA

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA[ELLA SIR ILI SVEŽI SIR MEGLLE U ČAŠI ]+SALATA

NEMASNI SIR SA MINIMUM U.HIDRATA,ORASI,BADEMI,LEŠNICI

KUVANA BELANCA ŠTO VIŠE,ORASI,BADEMI,LEŠNICI

PARČE MESA ILI RIBE + SALATA

PROTEIN ŠEJK


POGOTOVO AKO TRENIRATE SVAKAKO BIH PREPORUČIO U ZAVISNOSTI OD POTREBA I DODATKE ISHRANI,SUPLEMENTE.
NPR VITAMINE I MINERALE UZ OBROK,DODATNI VITAMIN C,BCAA AMINOKISELINE ZA PRE I NAKON TRENINGA,PROTEINSKE PREPARATE POPUT WHEY PROTEINA I BLEND MEŠAVINE PROTEINA KAKO BISTE UNELI DOVOLJNE KOLIČINE PROTEINA BEZ UNOŠENJA SUVIŠNIH KALORIJA I KAKO BISTE OLAKŠALI RAD VAŠEG DIGESTIVNOG SISTEMA,ITD U ZAVISNOSTI OD POTREBA.


AKO STE BILI ISKRENI ŠEST DANA TOKOM SEDMICE SA SLIČNOM ČISTOM ISHRANOM BEZ ODSTUPANJA NEDELJOM MOŽETE JESTI PO IZBORU I OPUŠTENO UZ ISHRANU KOJA JE LABILNIJA.TOKOM DANA PITI DOVOLJNO VODE,2+L.

TEČNOST KOJA JE DOZVOLJENA---VODA,ČAJ BEZ ŠEĆERA,KAFA BEZ ŠEĆERA,CEĐEN LIMUN SA NEKIM ZASLAĐIVAČEM BEZ ŠEĆERA.

NA OVOM LINKU MOŽETE POGLEDATI PRIMERE OBROKA KOJE SPREMAM I NAČIN SPREMANJA BRZIH I ZDRAVIH OBROKA.
KLIK NASLEDEĆI LINK DA POGLEDATE--- http://miskopolomac.blogspot.com/2013/02/bodi-bilding-i-fitness-ishrana-by.html
POLOMAC MP FACEBOOK STRANICA

Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар