Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 11. април 2022.

Hendriksone, dolazim po tebe Mišel Lozanić intervju sa Miško Polomac

Hendriksone, dolazim po tebe 
Mišel Lozanić intervju sa Miško Polomac 

🔴Težina i visina- Hehe Miško moj, nisam se merio mesecima jer je ogledalo moje glavno merilo forme, ali evo za naše drage čitaoce upravo sam stao na vagu (na prazan stomak ujutru) i kaže 87kg sa minimum telesnih masti u ovom trenutnu. Visina 177cm

🔴Mesto rođenja - Vojvoda Stepa (selo u Banatu)


🔴Posao kojim se baviš - Imam visoko obrazovanje, završio sam 2 fakulteta, što mnogi ni ne znaju, ali trenutno se bavim samo fitnesom I bodibildingom i naravno živim od toga. To je bila moja odluka jer smatram da ako želiš da budeš dobar u nečemu onda trebaš sebe da daš tome 100%.


🔴Sportisti koji te inspirišu - Arnold Švarceneger, Brus Li, Muhamed Ali, Novak Đoković. 

🔴Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodibildingom- Zdravlje, superioran izgled i naravno pobeda na Mister Olimpija takmičenju. Uvek sam sebi postavljao najviše ciljeve ma koliko god oni bili visoki. A sada kada sam zvanično IFBB profesionalni atleta, Olimpija je na dohvatu ruke i u to će se uveriti uskoro svi. 


🔴Mišićna partija koju najradije treniraš - Hehe nema to kod nas Miško moj, znaš i sam da se sve grupe rade sa istim elanom. I eto recimo ako su mi grudi najradije, dođe dan kada treba da ih radim i taj dan sam jako iscrpljen džaba što su najradije kada se jedva provučem kroz taj trening. Tako da sve generalno zavisi od nas, koliko smo odmorni, od makro i mikronutrijenata koje smo uneli, tečnosti u toku tog dana itd.

🔴Favorit vežba - Uh pa nemam baš favorita, ali hajde reći ću potisak šipkom iznad glave (military press) 


🔴Ono sto najmanje voliš raditi u gym-u - Pričati previše sa ljudima, hehe pa iskreno je tako. Ja sam izuzetno ljubazan i sa svima rado popričam i uživam u tome, međutim to mi itekako kvari fokus i koncentraciju. I zato se najbolje spremim kada treniram sam. Što se vežbi tiče svaki početak treninga i prva vežba uvek teško padne, ali kad se uhvati zalet posle sve ide sa elanom 🤗

🔴Koliko puta sedmično treniraš- Najviše volim kada treniram svaki dan. Međutim to nije baš uvek dobro tako da svaki segment priprema ima svoju rutinu. Trenutno 5 puta, ali sada ću morati malo i to da smanjim pa kad krenu nove pripreme opet menjamo i tako i krug.


🔴Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici- Takođe isti odgovor i za ovo pitanje. Nekada jednom sedmično , nekada 2 puta. Mora uvek taktički da se ima pristup ozbiljnim pripremama.

🔴Radis li kardio, koliko i koji- Kardio mi je verovali ili ne, najdraži deo priprema. Uživam u kardiu, uživam u mojim spartanskim trenizima (imate priliku da ih vidite na mom Instagram profilu). Tako da što se mene tiče svaki dan bih radio, ali takođe i sa kardiom treba pametno.Ja savetujem da ga ljudi trebaju raditi što više . Izuzetno je zdrav za rad srca I svih vitalnih funkcija u telu. Da ne spominjem kondiciju od koje će Vam život itekako biti lakši i treninzi sa tegovima takođe . 


🔴Omiljena hrana u vansezoni- Jaja su mi uvek na prvom mestu, bila to sezona ili vansezona. I često kažem hvala ti Bože što mi se još nisu zgadila s' obzirom koliko ih jedem. Ali generalno sam Veliki gurman sa ogromnim apetitom tako da mi nekada to i stvara problem jer mogu puno da pojedem a nekad i bez kontrole 😬

🔴Najdraža hrana u pripremama - Pogađajte, 😬 JAJA 🤗


🔴Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni, a koliko u pripremama- Proteini su uvek baza kao što bi trebalo da budu, u sezoni kao i van nje. Hidrate i masti štelujem po osećaju i formi. Ne računam nikada jer ogledalo je tu da pokaže sve. Što naravno ne savetujem drugima pogotovo početnicima koji itekako trebaju da računaju. Ali ja koji već poznajem svoje telo radim na ovaj način koji meni odgovara i ne zamara me. 

🔴Suplementi koje preporučuješ- Koristim najviše pre workout i preporučujem svakako kreatin, ako se ima para i neki protein. Naravno vitamini i minerali obavezno jer mnogo trošimo treningom i to se mora nadomestiti! Aminokiseline su takođe uvek poželjne .


🔴Lični uspeh koji bi istakao- E evo prilike i da se pohvalim hehe 😀 Poslednje takmičenje koje sam imao na Bermudskim ostrvima, apsolutna pobeda, osvajanje IFBB pro karte i ulazak u profesionalnu ligu što mi je i uvek bio jedan od ciljeva za dalji napredak i karijeru.


🔴Tvoji planovi u ovom sportu za budućnost - Naredni plan mi je kvalifikacija za mr.Olimpiju a svakako najveća želja , pobeda na istoj i ulazak u legendu. Daću sve od sebe na tom putu i pre svega verujem u sebe 100% što i svima vama preporučujem !


🔴Omiljeni sportista- Arnold 🤗💪 Mada ako mislite na aktuelnog ovog trenutka svakako Novak Đoković . 


🔴Knjiga- Total recall


🔴Film- Ima ih mnogo kao i situacija sa knjigama, ali Rocky je ipak na mestu broj 1 💪😀


🔴Glumac i Glumica- Arnold (haha) nećemo Arnija svugde. Ovaj put ću ići sa Metju Mekonahijem, a glumica Mišel Fajfer


🔴Muzika i muzičar - Auu muzika je kod mene jako širok pojam (slušam sve što prija mom uhu) a sve i svašta mi prija 😅 Ali hajde da ovaj put izdvojim Rock muziku jer najviše uživam u njoj dok treniram. Što se muzičara tiče, one and only Michael Jackson


🔴Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu- Definitivno MMA (Mixes martial arts) Moja ljubav i dan danas se bavim ovim sportom amaterski i iz čiste ljubavi.


🔴Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom- Dragi moji, možete zapratiti na mom instagram profilu mishelpower i tu mi pišite šta god želite , uvek vam stojim na raspolaganju 24/7. Ili ako vam je lakše možete i na fejsbuku.


🔴Opiši sebe- Smatram da sam dobra osoba i onaj ko je dobar prema meni ja sam desetoduplo bolji prema njemu. Ne volim loše ljude i zlu energiju i uvek se trudim da sam okružen dobrim, ambicioznim ljudima koji zrače pozitivnom energijom. Takođe sam izuzetno uporan i svemu što radim i kada nešto zacrtam to i ostvarim.

🔴Tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP BLOGA- Verujte u sebe i u svoje snove! Ne dozvolite nikome ali NIKOME da vas skrene sa Vašeg puta! Uvek budite dobri prema svima i pošteni i naravno pozitiva uvek bez trunke zavisti, zlobe ili bilo čega lošeg g i verujte mi nema zime za vas dragi moji! Sve vas puno pozdravljam i želim vam svu sreću u životu I karijeri! A tebi Miško legendo moja zahvaljujem od sveg srca što si mi učinio tu čast i privilegiju da pišem za POLOMAC MP blog jer sam bukvalno odrastao i razvio se čitajući o treningu, ishrani, raznim drugim taktikama i temama na tvom blogu. Bukvalno nema vece časti za mene! S' poštovanjem Misel Lozanic

INSTAGRAM MIŠEL LOZANIĆ 
⬆️⬆️⬆️
FACEBOOK MIŠEL LOZANIĆ
⬆️⬆️⬆️

0 коментара:

Постави коментар