Popularni postovi bloga POLOMAC MP

четвртак, 17. мај 2018.

Bodybuilding Diamond Cup Čačak 2018

A Vi kada stignete kliknite na adsense reklame na blogu kako bi doprineli boljem radu bloga.
Unapred hvala

Diamond svetski IFBB Kup, prestižno takmičenje okupilo je u Čačku oko 200takmičara iz 30tak zemalja.
Skup vrhunskih svetskih takmičara u borbi za IFBB PRO Card i značajna odličja.
Srbija je na ovom takmičenju imala 15tak takmičara koji su odlično parirali svetskim takmičarima najboljeg ranga.
Naš sugrađanin Miško Polomac ostvario je sjajan rezultat u nizu ostalih osvojivši 3.mesto u Masters classic bodybuildingu.
Polomac nakon ovog odličnog rezultata komentariše---
Sticajem okolnosti 3 najbolja u mojoj kategoriji su moje kolege prekaljeni šampioni.
Uzeo sam veliko odličje, pehar na ovako velikom takmičenju. Kolege su bile više nego sjajne i bila mi je čast uz njih da stojimo zajedno sa peharima i slušamo Bože pravde. To je divan osećaj.
Idemo dalje.
Suprugu i mene očekuju u junu borbe u powerliftingu. Nadam se da se sa državnog kupa vraćamo sa lepim vestima.

Dodao bih i ovo kao jedno iskustvo koje želim podeliti sa drugim takmičarima kako bi umanjili mogućnost svojih pogreški u pripremama.

3.mesto #DiamondCup svetski#IFBB Kup
Usput još jednom poruka za kolege u BB i fitnesu kroz ovo moje loše iskustvo.
Izgubio sam punooo kg čistih mišića zarad neke moje vizije u drugoj kategoriji.
Toliko iskustva imam i takva kardinalna greška, ali ja experimente prvo vršim na sebi jer drugima ne želim servirati pogrešno.
Ovu sezonu na bodi bilding bini nisam bio ja.
Gubitkom veće količine mišića zarad kategorije sigurno gubite samopuzdanje zbog veličine, gubite duboke separacije i ne možete postići formu jer je sistem destabilisan i brani se.
Ovim sam vratio sebe unazad ihaa.
Takođe kada vas stisnu razni životni problemi otpišite svoje dobro izdanje.
Budite pametni i učite kroz iskustva.
Hvala svim mojim ljudima za podršku jer znam da njih nisam razočarao koliko jesam sebe.
A sad OJAČAVAMO I RASTEMO 🏋️💪

0 коментара:

Постави коментар