Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 21. јануар 2019.

Antonio Furić blic intervju sa Miško Polomac

Antonio Furić blic intervju sa Miško Polomac




*Mesto rođenja-
Rođen sam 11.6.1979. u tada Slavonskoj Požegi koja se danas zove Požega. U horoskopskom znaku blizanac, u podznaku djevica.

*Težina i visina -
Visok 178 cm, težak 110 kg van sezone, a na natjecanju 100 kg.

*Posao kojim se baviš-
Vlasnik sam fitness centra u rodnom gradu. Radim kao trener u fitness centrima u Samoboru i Zagrebu.

*Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom-
Inspiracija su mi šampioni koji su nakon pada smogli snage dignuti se i ponovno doći na vrh.
U bodybuildingu slijedim svoje snove. Fali mi još medalja sa svjetskog seniorskog prvenstva.

*Mišićna partija koju najradije treniraš-
Volim raditi trening za prsa. Nekad mi je najomiljenija vježba bila bench press. Danas su to vježbe sa sajlama. Najmanje volim raditi kardio kojeg zapravo niti ne radim.

*Koliko puta sedmično treniraš-
Van sezone treniram 6 puta tjedno, a kada se bliži natjecanje napravim oko 10 treninga u tjedan dana. Gledam svaku mišićnu partiju odraditi  dva puta u tjedno.

*Omiljena hrana u vansezona i pripremama--
Omiljena hrana u van sezoni su mi burgeri i sushi. Najveći problem predstavlja slatko – kolači i sladoled. U pripremama se najviše veselim večeri kada jedem cijela jaja.

*Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama-
Van sezone unosim do 250 grama proteina dnevno, a u pripremama oko 350 grama. Unos ugljikohidrata varira o trenutnoj formi.

*Suplementi koje preporucuješ-
Najomiljeniji suplementi su mi whey, pre workout i EAA.

*Lični uspeh koji bi istakao-
Osobni uspjeh koji bi istaknuo je pobjeda na Europskom prvenstvu 2010. sa 100 kg nakon što sam godinu dana prije bio treći do 90 kg.
Planiram još nastupiti na nekoliko najjačih natjecanja prije nego li završim karijeru koja traje od 1995. godine.

*Omiljeni sportista:
u BB su Stefan Havlik i Thomas Scheu, od ostalih Luka Modrić

*Omiljena knjiga: Pustolovine Huckleberryja Finna

*Omiljeni film:
Balkanski špijun, Forrest gump, serijal o Jasonu Bourneu, a  serije: Igra prijestolja, Bolji život, Jelenko

*Omiljeni glumac:
Danilo Bata Stojković

*Omiljena glumica:
Robin Wright

*Omiljena muzika i muzičar: 
Od strane glazbe volim slušati 80-e, domaće zavisi od raspoloženja ,a nešto što me nikada ne pušta su Arsen Dedić i Balašević. Najskuplje stvari ima Šaban Šaulić.

*Kojim bi se sportom bavio da nisi u bodi bildingu-
Sport kojim bih se bavio da nisam u bodybuildingu bio bi nogomet, bez obzira što sam u mlađim kategorijama trčao za reprezentaciju na 100 metara.
Da nisam u sportu volio bih raditi kao profesor geografije ili tjelesne kulture u školi jer volim raditi s djecom.

*Mislim da video materijale koje radite za YouTube radite zaista zanimljivo i jako dobro.
Koliko toga pozitivno vidiš u tome i kakvi su tvoji utisci-
Smatram da Proteka ima daleko najbolji tim koji pridonosi popularizaciji našeg sporta i ponosan sam što sam dio te priče. Žao mi je što mi nismo profesionalci, jer bi tada materijala bilo puno više, već to radimo kao dodatak svojim poslovima od kojih živimo.
Bilo bi lijepo imati mogućnost češće putovati Ex Yu prostorima kako bi navijači upoznali svakog natjecatelja i da postoji izvještaj sa svakog prvenstva.
Proteka Facebook page - -
https://www.facebook.com/proteka.hr/

*Tvoje mišljenje, savet za ove prostore kako ići u korak sa najboljima u svetu uopšte.Gde se usmeriti, gde je budućnost ovog sporta, načina života?
Smatram da bi bilo idealno rješenje napraviti Ex Yu grand prix ligu sa po jednim jakim prvenstvom u svakoj od zemalja, te da se na kraju zbroje rezultati i dobije ukupni pobjednik u svakoj kategoriji, a obzirom na to se dobije i solidna novčana nagrada. Povećana konkurencija bi dala velike rezultate u kvaliteti u svakom od tih natjecanja, a to bi sigurno iznjedrilo vrhunske pojedince u svakoj od kategorija koji bi bili konkurentni za svjetske medalje. Za svaku od država bi to bio veliki plus. Ključ svega je zajedništvo.

*Šta zaključuješ nakon velikih skupova ljubitelja bodi bildinga, fitnessa, i svega što je deo ove priče? Učesnik si mnogih velikih takmičenja i sajmova.
Problem leži u tome da sva natjecanja traju predugo. Zna se dogoditi da na posljednjoj kategoriji ostane 20% publike. Žao mi je što se IFBB podijelio, što je rezultiralo slabijom kvalitetom nego prije, a najviše mi je žao što na domaćim natjecanjima ima sve manje bodybildera.

*Izvor tvoje motivacije--
Dječak u mojoj glavi koji dalje sanja i želi što duže trajati u vrhu.

*Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom-
Svi zainteresirani za suradnju mogu mi se obratiti na instagram profilu ili putem e-mail adrese: antonio.furic@yahoo.com


*Opiši sebe:
Dječak s vrlinama i manama, sa slabostima i prednostima….

*Poruka čitateljima Bloga Polomac MP -
Slijedite svoje, a ne tuđe snove i radite ono što volite jer tu ćete dati najviše i biti najbolji.



A Vi kada stignete kliknite na Adsense reklame na blogu Polomac MP, unapred hvala!
Tagovi
#AntonioFurić
#AntonioFuric
#MiskoPolomac
#bodybuilding
#bodibilding

0 коментара:

Постави коментар