Popularni postovi bloga POLOMAC MP

среда, 20. јун 2012.

RONNIE COLEMAN-ISHRANA KAO DEO RASTA 2deo

Priredio:Miško Polomac
Jedan stariji text iz američkog Flexa..
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

RONNIE COLEMAN

ČAK JE I BIG RONI uspeo sa promenama u ishrani da doda skoro 20kg.Svoj dodatak pripisuje povratku osnovama,velike težine i jaka hrana.

Ispraznio je svoj frižider i prazne kalorije koje obično jede u vansezoni zamenio je hranljivim namirnicama,a njegovih 5obroka na dan uključivalo je nemasni odrezak ,grilovanu piletinu,krompire,crveni pasulj i braon pirinač.Kalorije su mi otprilike iste oko 4000 na dan-ali odmah sam izgubio deo telesnih masti jer sam mudrije počeo birati hranu koju jedem.Imao sam više energije i mogao sam dizati veće terete.Premda jede čisto tokom cele godine ,Ronnie ,još uvek vara 1obrok nedeljno.

Nedeljom ujutro jedem palačinke.Klonim se pizza i pržene hrane jer se masnoća teško razgradjuje da ostatak dana ne mogu pojesti onoliko hrane koliko mi je potrebno.Takođe ja radim i redovne kardio treninge umerenog inteziteta 4dana sedmično ,čak i u vansezoni radim traku,steper i biciklu.Mnogi misle da od kardia se smanjuje,ali on zapravo vam može pomoći da rastete.Ako radite kardio vise ćete jesti i više ćete imati hranljivih stvari na raspolaganju u telu.Od kardia ćete se smanjiti samo ako ne jedete dovoljno ili ako su namirnice slabih prehrambenih vrednosti.Zato jedite puno dobre hrane bogate proteinima i složenim hidratima i to sto više.

Ronnie u vansezoni sada dostiže i čitavih 160kg,njegovu ishranu čine 55%proteini,30%u.hidrati i 15%masti.

GOOD OLD CHICKEN............


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter


0 коментара:

Постави коментар