Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

понедељак, 03. јун 2013.

Šta su radili VELIKI pre nego su to postali

Šta su radili VELIKI pre nego su to postali

Priredio:Miško Polomac
Veliki izgrađeni bilder završava svoj teški trening i odlazi u svlačionicu.U svlačionici mu prilaze dva prosečna vezbača kojima se u očima vidi želja da već jednom naprave tu veliku masu.Pitaju ga:"Reci nam molim te koji je program tvog treninga?"Ogromni mr.X im uljudno kaže kako trenira,a oni trčeci odlaze u gym i započinju isti program kao i mr.ogromni.Prolaze dani i dani, i ništa se pozitivno ne dešava!
Njihovi mišići su postali još manji i slabiji.Naravno da su napravili veliku grešku.Pitanje koje su trebali postaviti "mr.ogromnom" trebalo je glasiti:Šta si radio u prvih nekoliko godina tvog treninga?Da su to saznali oni bi verovatno krenuli pravim putem.Ali zato,sada će vam nekoliko IFBB profesionalaca[nekada aktuelnih}reći odgovor na to pitanje!


Mike Matarazzo 
Poceo sam da treniram sa 17god.U zelji da se povecam sto vise jeo sam tone hrane i vezbao redovno.Koristio sam po 3 osnovne vezbe za svaku misicnu partiju.Isao sam po 5 serija za svaku vezbu sa 8-10 pon radeci ih zaista tesko.Osmo ili deseto ponavljanje bilo je zaista zadnje pon. i preko toga nisam mogao izvesti nijedno vise.Bilo je do totalnog otkaza.
Program
Grudi-benc,kosi benc,razvlacenje
Ramena-potisak iza,sedece letenje,sleganje ,uspravno veslanje
Triceps-francuski pres,lat pres
Biceps-dvorucni pregib,dvorucni pregib na naslonu
Ledja-dv.veslanje,deadlifts,lat povlacenje iza,zgibovi
Noge-cucanj,hek cucanj,extenzija,pregib

Lee Priest
Poceo sam sa 13 godina.Znao sam da je bodi bilding sport na duge staze.Ako zelite ogromnu masu,proci ce godine i godine da dodje te do tog cilja.Morate ostati dosledni,uporni i jednostavni.Radim po jednu misicnu partiju dnevno,to sam radio i radim jos uvek.
Program
Grudi-benc,kosi benc,ravni ili koso razvlacenje
Ramena-potisak iza,letenje,donje letenje
Triceps-lat pres,razboj,extenzija,uski benc
Biceps-koncentracioni pregib,dv,i jednorucni pregib
Ledja-zgibovi,lat masina,veslanje
Noge-extenzija,cucanj,leg pres,nozni pregib,stiff leg deadlifts


Shawn Ray 
Kada sam krenuo sa treningom u gymu imao sam 17 godina.Pustio sam telo da raste prirodno koliko god moze.Najbolji rezultati u masi kod mene su dolazili od 3 vezbe po misicnoj partiji u 4 serije po 8 ponavljanja.Uvek piramidalno doziranje opterecenja i zadnja serija do otkaza.
program
Grudi-benc,kosi benc,razvlacenje
Ledja-dv.veslanje,jedn.veslanje,zgibovi
Noge-cucanj,leg pres,nozni pregib,stiff leg deadlifts
Ramena-potisak iza,letenje,uspravno veslanje
Biceps-jedn. i dvorucni pregib
Triceps-lat pres,franciski pres,extenzija


Ronnie Coleman 
Imao sam 14 godina kada sam krenuo na tegove.Prvi nekoliko godina sam trenirao powerlifting program.Nakon toga sam krenuo na sestodnevni program bodi bildinga slican onom koji sada radim.Tada sam u svakoj vezbi radio 3 serije 10-15 pon.,a misicne partije radio sam 2 puta u 7 dana.
Program
Grudi-benc,kosi benc,razvlacenja i pek -dek
Ramena-potisak ispred,letenje,sleganje
Triceps-lat pres,francuski pres,razboj
Biceps-dv,pregib,dv.preacher curl,jedn.pregibi
Ledja-lat masina,donji kotur,dv.veslanje,deadlifts
Noge-cucanj,leg pres,extenzija i pregib

Miško Polomac Body Line Gorana Ilića-br.4-OLYMPIA KRAGUJEVAC


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар