Popularni postovi bloga POLOMAC MP

четвртак, 5. децембар 2013.

Jelena Vasović blic intervju sa Miško Polomac

Jelena Vasović blic intervju sa Miško Polomac


Tvoja težina u van sezoni- 63kg-64kg

U formi si teška-55-56kg

Visina-173cm

Mesto i datum rođenja-Cirih, Švajcarska, 08.03.1991.

Posao kojim se baviš-Bankarstvom, Group Fitness Instruktor, Fitness i Mental Coaching.

Sportisti koji te inspirišu-Novak Đokovic, Ljuba Pantović-Subotić. Nema po meni ništa lepšeg nego kada sportista zna kako da podeli svoju radost i pozitivnost sa svojom publikom baš kao što to radim i ja ;-)

Šta je tvoja lična inspiracija bavljenja fitnesom i bodi bildingom-Baviti se fitnessom i bodi bildingom je za mene ne samo mentalni odmor od posla u banci i mojih ekonomskih studija, nego i investicija u moje zdravlje i izgled. Putem ovog sporta sam dobro upoznala svoje telo i kako treba da treniram određene delove tela kako bih uvećala ili smanjila mišićnu masu. Pogotovo mi se sviđa da je vrlo efikasan sport, sav svoj trud i sate koje provodim u teretani pokazuju željene rezultate uz odgovarajući trening i ishranu.


Mišićna partija koju najradije treniraš-Noge.

Favorit vežba-Heavy Leg Press, Bulgarian Split Squats, Dubok Čučanj sa Olymp Šipkom na ramenima.

Ono što najmanje voliš raditi u gymu-Cardio.

Koliko puta sedmično treniraš-Van sezone 4-5puta, u sezoni takmičarskih priprema 6 puta.

Koliko puta radiš partiju mišića u sedmici-Stomak svaki dan, osim nedeljom (Rest Day). Inače druge mišiće po jedanput nedeljno.

Radiš li kardio,koliko i koji-Radim intervalni kardio,a to je naprimer brzi/spori hod na uspravnoj traci 10-15 posto. Inače ubacujem i trening na steperu i spinning bicikl u moj nedeljni kardio program. U sezoni takmičarske pripreme radim nekih 6h kardia, van sezone ga prepolovim na nekih 2-3sata nedeljno.


Omiljena hrana u vansezoni-Biftek sa grilovanim povrćem i integralnom rižom.Zatim sledi ponekad i neki slatkiš ;)

Najdraža hrana u pripremama-Tu nažalost nema mesta mnogo da se bira, ali ako već moram da izaberem iz male selekcije koje imam u sezoni priprema, onda je to definitivno kupus i piletina!

Koliko proteina i u.hidrata unosiš tokom dana u vansezoni,a koliko u pripremama-Van sezone gledam da mi je se ishrana sastoji od nekih 50% ugljenih hidrata, 30% proteina, i 20% zdravih masti. Za vreme takmičarskih priprema povećavam unos proteina, smanjujem ugljene hidrate i unos masti. Ali NIKADA nisam na 0 ugljenih hidrata osim par dana pred takmičenje, pred takozvanog "carb loadinga".

Suplementi koje preporucuješ-Omega 3, ZMA, Multivitaminske tablete, a tokom sezone dodajem i BCAA, Glutamin, Kalijum, Magnesium. Ne volim da pretrpavam telo suplementima, držim se zdrave ishrane tokom cele godine… i da pijem dosta tečnosti minimalno 3l negazirane vode dnevno.


Omiljeni sportista-Amanda Latona.

Knjiga-Zahir od Paula Coelja

Film-Elisijum.

Glumac i glumica-The Rock i Eva Mendez.

Muzika i muzičar-John Mayer, Incubus, Buddha Bar i sve i svašta. Nemam neki određen stil, može i neki naš narodnjak kao i opera. ;-)

Kojim bi se sportom bavila da nisi u fitnesu- Ostala bi verovatno umetnička klizačica, tim sportom sam se bavila 6 godina do svoje dvaneste godine pre nego što sam ga napustila radi preloma ramena tokom treninga pred takmičenje.

Gde mogu da ti se obrate oni koji žele saradnju sa tobom-Vrlo rado mi se javite preko moje fan stranice na fejsbuku a to je www.facebook.com/JelenaVasovicBikiniAthlete 
Ljubim Vas i pozdravljam,
Vaša

Jelena



Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар