Popularni postovi bloga POLOMAC MP

субота, 4. фебруар 2012.

ISHRANA I SUPLEMENTACIJA 3deo- Mario Jarnečić, Mirsad Terzo, Boban Miletić,Bobo Knežević


ISHRANA I SUPLEMENTACIJA 3deo- Mario Jarnečić, Mirsad Terzo, Boban Miletić,Bobo Knežević


Intervju vodio-Miško Polomac
Ovo je intervju u kom će učestvovati više naših šampiona i ljudi sa ogromnim iskustvom.Tema će biti jednako bitna stavka sporta koliko i sam trening,ISHRANA I SUPLEMENTACIJA.
Intervju će ići u više delova.
U ovom delu učestvuju…..
Mario Jarnečić-Hrvatski šampion i Viši trener Fitnessa i od 2010. glavni trener HR IFBB reprezentacije u Bodybuildingu.
Mirsad Terzo-Balkanski prvak, IFBB Pro bodybuilder
Boban Miletić-juniorski državni prvak Srbije
Bobo Knežević-natural bodybuilder,diplomirani fitness trener,muzičar,kjiževnik


Šta najčešće uzimate za prvi obrok nakon višecasovnog sna kada vaši mišići vape za hranljivim sastojcima?

Mario-prvi obrok su mi bjelanjci jajeta , cornflex , prepečenci i jogurt !
Terzo- Nebitno o kom se obroku radi, gledam to da sebi pojednostavim sto je moguće više. Svaki obrok mora pod broj jedan imati odredjen broj proteina/bjelancevina ,a sve usput je prilog ,tj. sam dodatak. Doručak , ručak ili večera kao sam naziv ništa mi ne znači niti predstavlja da moram praviti neku razliku u obliku jela…
Miletić-trudim se da obrok pre treninga bude što obilniji i sa što više kalorija zbog izdrzljivosti(pirinač krompir meso junetina ili piletina salata.
Bobo-obično jedem integralne palačinke sa nadjevom od maka i zasladjene steviom.U mlinu za kavu mixam zobene pahuljice i dobijem fino mljeveno brašno.U njega nalupam bjelanca i pečem kao palačinke.Nadjev ,nekad ih premažem gusto izmućenim proteinima od čokolade.
                             Mario Jarnečić -photo by Damir Španić click na linkove-http://www.spanicphoto.com/  and http://maximum-image.com/         


Kakav obrok prethodi vašem treningu?

Mario-uglavnom čvrst obrok,bjelo meso i riža najčešće.
Terzo- Obroka pred trening nema… Jede se otprilike dva sata prije na način kako sam već napisao… ukoliko me nešto omete u rasporedu, gledam da unesem što manje i sto prostije UH i osnovni min. broj proteina cisto da održim energiju ,ali toliko da to mogu sagoriti u prvih 10tak minuta kardia…

Miletić-kao što rekoh prethodno.
Bobo-staro školska piletina i riža ili grah(ako radim čučanj taj dan).


Koji je Vaš  izbor suplemenata za pre,u toku i nakon treninga?

Mario-Bcaa,l-glutamin,hydro Whey, vitargo.
Terzo- Prije treninga uopste ne koristim suplemente osim burnera ili creatinskih preparata… tokom treninga jedino aminokiseline u slučaju prevelikog zamora ili općeg umora… nakon treninga obavezno amino kiseline + protein šejk… tokom dana naravno da je šejk neizostavan dodatak prehrani posebno tokom dijeta tj. takmičarskih sezona.
Miletić-što se tice suplemenata pre treninga najčešće koristim Glutamin ,Horse Power i amino kiseline.U toku priprema za takmičenje za vreme treninga ubacujem tečne amino kiseline,a posle treninga protein naravno i opet glutamin.
Bobo-klasični mix-maltodextrin,kreatin,glutamin,bcaa i whey.
    
    Mirsad Terzo i Roelly Winklaar

Iz čega se sastoji Vas zadnji obrok?

Mario-ovisi u kojoj sam fazi ,ali u strogoj definiciji protein iz mesa i povrce.
Terzo-kao što rekoh u prethodnom delu….
Miletić-Zadnji obrok se sastoji -meso,pirinac  ili makarone I salata,a ponekad i pica kad se opustim ,a i palacinke :)
Bobo-zadnji obrok je uglavnom isključivo proteinski-posni sir je nekako najednostavniji i najčešći izbor.


Koliko puta uopšte jedete u toku dana?

Mario- ovisi u kojoj fazi,uglavnom  od 5-8puta.
Terzo- od 3 do 5 puta – uključujuci šejk.
Miletić-4do 5 puta.
Bobo-4 do 5 puta.


Vaš najbolji suplement?

Mario- Hydroisolat Whey
Terzo- ISO 100  Dymatize whey protein / Labrada glutalean / Animal Pump Universal / Animal cut Universal / Amino 1900Universal /
Miletić-Najbolji suplement koji izdvajam je Horse Power.Po meni jedan od najjačih suplemenata pre treninga,imam dosta volje,snage i punoće mišića.
Bobo-najbolji suplement mi je višekomponentni protein koji mi je zbog stalne strke zamjenski obrok koji mi zadovolji i potrebu za slatkim i nutritivne prohtjeve nužne za intenzivan rad u teretani.Mješam ga sa zobi i jedem kao čokolino :) minimalno jedanput dnevno i tako godinama.

                            Boban Miletić-photo by Mr.Big,click na link-http://www.facebook.com/profile.php?id=1026009297&sk=photos

Najbolji protein?

Mario- Hydroisolat Whey.
Terzo- ISO 100 Dymatize!!!
Miletić-Ultimate Nutrition Whey prostar.
Bobo-MVP nutrition slow realize..


Nitric oxid koji Vam se dobro pokazao?

Mario-Dorian Yates NOXPUMP.
Terzo- Super Charge – Labrada.
Miletić-Horse Power.
Bobo- BSN–nitrix.

    Bobo Knežević

Vaš izbor sagorevača?

Mario-Ima ih vise, ali ovom trzistu MI je ok bio ,Re form od Sciteca.
Terzo- Animal Cut Universal…
Miletić-Nisam koristio nikada.
Bobo- Therma pro prolab.


Vaš prosečan dnevni unos proteina?

Mario-ovisno o fazi ... 300- 450gr…
Terzo- Otprilike je to izmedju 180 do 220 gr…
Miletić-oko 250gr 350gr..
Bobo-budući da mi imperativ nije povećanje još mišićne mase ,dnevno konzumiram oko 150 grama kvalitetnih protein.
                                         
                                          Bobo Knežević


Koliko prosečno tokom dana unesete u.hidrata i masti?

Mario- isto ovisno o fazi,masti cca do 100gr., uglj.hidrata cca od 200 - 500gr..
Terzo- Tokom dijete gledam da dnevno ne prelazi 100 gr , birajuci jednostavne UH ,a masnoće svedem na minimum…
Miletić-kada sam van sezone onda ne vodim računa o tome ,a kada se spremam za takmičenje onda idem 3grama ugljenih hidrata po kg telesne težine 2.5gr proteina i 2gr masti.
Bobo- unosim više manje između oko 300 grama ug.h. kad nisam na dijeti i nikad manje od 200gr. kad sam na dijeti.U posljednjem slučaju dignem proteine na 200gr.,a masti su uvjek nisko.Ono što uđe uz regularnu prehranu.


Na kraju o prethodno rečenom,koliko su ovo bitne stavke Vaseg rezultata?

Mario-Bitne su ,ali sve ovisi sta se radi i kako.Po meni cvrst trening i dobra ishrana su na prvom mjestu ...
Terzo- Ishrana je 70% uspjeha… Svako može čitati tudje programe , učiti napamet tudje riječi i neke standarde, ali to je nauka koliko i sam bodybuilding u cjelini koji to obuhvata… Svi moraju znati osvnove i od njih dalje krenuti učiti, a učiti znači upoznavati kako njihovo tijelo reaguje na odredjenu hranu – sastavne dijelove, nutritijente Itd… Ja sam rekao okvirno kako ja radim, to ne treba površno shvatati i misliti da jedan broj treba biti jednak drugom broju kao što govore unos kalorija = potrošnja kalorija…Bodybuilding  je pojam nečega kompleksnog, samim time što u prevodu znači izgradnja tijela, a tijelo je jedan system podsistema, a svaki opet se sastoji od million sitnih dijelova koji ne mogu raditi jedan bez drugog… tako i znanje koje stičemo i koje primjenjujemo i praksa koja nas čini iskusnijim u kompletu čine bodybuilding i cine ono sto jeste prava slika onog sto mi ustvari znamo…
Miletić-Kao i redovan trening,spavanje .
Bobo- od početka mog interesiranja za vježbanje usvojio sam sam pravilo o 70 postotnoj važnosti prehrane i suplementacije .To je nekako prirodno i logično leglo kao stil života.Iz tog razloga sam i snimio spot i pjesmu Protein sa Petrom Čelikom u glavnoj ulozi.Sentimentalno sam vezan za protein :) :)

Click na linkove…..
Mario Jarnečić
Mirsad Terzo
Boban Miletić
Bobo Knežević


Misko Polomac,click na linkove....



0 коментара:

Постави коментар