Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

петак, 24. фебруар 2012.

MARIJAN LIPŠINIĆ INTERVJU SA MIŠKO POLOMAC


MARIJAN LIPŠINIĆ INTERVJU SA MIŠKO POLOMAC
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

FULL NAME: MARIJAN LIPŠINIĆ
VISINA: 168 CM
TEŽINA: 94-95 KG ( TAKMIČARSKA )
105-110 KG (OFF SEASON )
DATUM RODJENJA: 05.12.1969.
CURRENT RESIDENCE: TAMARAC, FLORIDA


Kako si se zainteresovao za bodybuilding i kada je to bilo?

Bodybuildingom se bavim od svoje 16.godine. Oduvijek su me impresionirali mišići na ljudskom tijelu i jedva sam čekao mogućnost da mogu organizirano trenirati u teretani. Mjesto u kojem sam odrastao, u ono vrijeme (1986 god.) nije imalo uvjeta za način treninga koji sam ja želio.
Kad sam krenuo u srednju školu u grad Karlovac, otvorila mi se mogućnost da se upišem u teretanu. Čitao sam časopise Hercules i Karate-Bilder. Najveći dojam na mene je ostavio legendarni Arnold, pogotovo sa svojim filmovima Conan, Terminator, Commando, Predator, itd.


Tvoja karijera traje,no ti i dalje sve bolje izgledaš kako ti to polazi za rukom?

Prije svega, hvala ti na komplimentu! Ključ uspjeha u bodybuildingu donosi konzistentnost u treningu, ishrani  uz sportski i izbalansirani način života. Tih načela se pridržavam još od samog početka, dakle otkako sam prvi put kročio u teretanu. 

Imaš li neko tvoje posebno drago takmičenje i po čemu bi ga izdvojio?

Volim se sjetiti pobjede na 2007 NPC All South Championship-u, jer mi je to bila prva pobjeda na Floridi. Dolazeći na to takmičenje, nisam imao nikakvih očekivanja ,a ispalo je najbolje. Organizacija takmičenja je bila odlična i sve se poklopilo tog dana.

Znam da si na nekoliko veoma jakih takmičenja bio zakinut za jako dobre plasmane,kako se to dešava?

Usporedba bildera na bini je kao poredjivanje jabuka i krušaka. Svatko ima svog favorita, tj. vrstu tijela koja mu se svidja. Tako je i sa sucima, i oni su ljudi koji imaju svoja mišljenja i ukuse. I to je po mom mišljenju u redu. Samo je jedna osoba zadovoljna nakon takmičenja, a to je pobjednik. Svi drugi koji se plasiraju od 2. mjesta na niže, uvijek imaju nesto da kažu. Svakako, argumenti za to postoje jer bodybuilding je usporedba mišljenja i ukusa svakog individualnog takmičara ili suca. 
Medjutim, na žalost postoji i crna strana takmičarskog bodybuildinga, gdje se plasmani zaradjuju po nekoj drugoj liniji. Osjetili su to svi bilderi koji su duže u takmičarskom bodybuildingu, a na žalost mnogi su se prestali takmičiti baš  iz  tih razloga.
Moj cilj za svako takmičenje je biti najbolji što mogu biti i ako to postignem ja se smatram pobjednikom.26 godina u bodybuildingu me naučilo da nema smisla ne spavati noću radi nekih stvari nad kojima nemam kontrole. Ja treniram i živim bodybuilding lifestyle radi sebe.

Click na linkove- http://www.marijanlipsinic.com/
facebook page- https://www.facebook.com/MarijanLipsinic?fref=ts
https://twitter.com/#!/MarijanLipsinic


Na osnovu velikog iskustva koji ti se sistem treninga najbolje pokazao i kako sada treniraš?

Moj način treninga se nije puno promjenio od početka karijere. U pravilu radim 3 radne serije za svaku vježbu, a broj ponavljanja krećese  izmedju 10-12 po seriji. Nisam ljubitelj "volume" treninga. Sam trening sa utezima mi traje od 45 minuta do sat vremena.  U samom početku karijere imao sam sreću da sam upoznao Dušana Kneževića, bildera i instruktora teretane u Karlovcu, koji me mnogo naučio o bodybuildingu prije svega što se treninga tiče.
Sada treniram 5 puta tjedno sa utezima, a podjela mišićnih grupa je slijedeca:
Ponedjeljak: grudi, trbušnjaci
Utorak: ledja, listovi
Srijeda: slobodan dan
Četvrtak: ruke
Petak: ramena, trapezijus, listovi
Subota: noge
Nedelja: slobodan dan


Kako izgleda tvoj program treninga za tako ogromne noge i ramena?

Trening za noge izgleda otprilike ovako.
Prva vježba koju izaberem taj dan ima nekoliko serija zagrijavanja i onda bi na to dodao još 3 radne serije. Ostatak vježbi radim samo 3 radne serije budući da su mi nožni mišići već zagrijani.
Butine: Leg press, Hack Squats, Leg Extensions, Iskorak-Lunges (njih radim radim u fazi priprema za takmičenje na svakom treningu za noge). - 3 vjezbe po treningu za butine, svaka serija 10-12 ponavljanja.
Zadnja loža: Ležeći Leg Curl, Stojeci Leg Curl, Stiff-Legged Deadlifts. - 2 vježbe po treningu za zadnju ložu, svaka serija 10 -12 ponavljanja.

Ramena:
Machine Overhead Press-tj. potisak za ramena, letenje (bučice ili mašina), letanja za zadnje rame-Read Delt Dumbbell Fly ili Machine Real delt Fly. Tu još dodam jednu vježbu za trapezijus, najčešće slijeganje remena bučicama. Dakle, 3 vjezbe za ramena, po jedna vježba za svaku glavu ramena + 1 vježba za trapezijus.

Broj serija je 3 za svaku vježbu.
Broj ponavljanja je 10-12  za svaku vježbu.




Kako se hraniš u vansezoni kada radiš na masi?

U vanzesoni se hranim vrlo pazljivo i vagam hranu. To je period kad se grade mišići i za mene nema opuštanja. Mnogi bilderi se udebljaju u tom periodu, što po mom mišljenju nema smisla. Prije svega, ja želim da izgledam kao bilder  tokom cijele godine. Takodjer je lakše postići takmičarsku formu, kad čovjek posjeduje niži nivo telasnih masti.
6 obroka u toku dana sa izmedju 40 - 50 grama proteina po obroku. Ugljikohidrati variraju i viši su nego u fazi definicije, ali kod mene ne toliko visoki. Zdravi izvori masti su takodjer prisutni.


Dok si radio sa Palumbom,u predtakmičarskim pripremama si bio na njegovoj low carb dijeti?Kako ti je iskustvo sa takvim načinom ishrane za pripreme?

Za mene keto dijeta radi vrlo efikasno. Ja sam znao raditi keto dijete po 20 tjedana, bez UH. Jedino što mi se ne svidja kod te dijete je to sto je teže tempirati punjenje za takmičenje. Ja sam gotovo uvijek na binu izlazio prazan. Na bini ne treba biti ekstremno pun, ali niti prazan.
Savjet ljubiteljima keto dijete; pijte puno vode dok ste na toj dijeti.



Vidim da mnogi greše u toj zadnjoj sedmici sa praznjenjem i popunom.Mislim da taj klasičan način pristupa toj zadnjoj sedmici ima puno mana.Kakvo je tvoje mišljenje o tome?

Slažem se sa tobom. Na Palumbovoj keto dijeti nema pražnjenja i tu je problem samo punjenje koje svaki takmičar individualno mora naučiti za sebe. Dijete koje sadrže UH su drugačije. Mnogi se prazne, ali nedovoljno. Da bi sve ispalo idealno, prije pražnjenja bilder treba biti u odličnoj formi, bez sala. Voda je OK. Svi mi imamo različiti genetski kod, a pravilni proces punjenja i pražnjenja moramo naučiti sami kroz svoje vlastito iskustvo. 

Koliko su za tebe bitni suplementi i ako ih koristiš šta preporučuješ?

Suplementi su, kako im samo ime kaže suplementi, u ovom slučaju dodaci ishrani. Pravilna i izbalansirana hrana je najvažnija. Osobno koristim suplemente u svojem režimu ishrane da budem 100% siguran da moje tijelo dobiva sve nutrijente koje mu je potrebno. Od suplemenata koristim najviše, whey protein powder, Omega 3 fish oil, glucosamine+MSM, Flaxseed Oil, Coral Calcium, Vitamin C, Vitamin D, multivitamin, BCAA, EAA, Fiber



Opet na osnovu tvog ogromnog iskustva, koliko vežbači mogu očekivati od natural pristupa bodybuildingu?

Pristup naturalnom bavljenju bodybuildingom, treba biti jednak kao i nenaturalnom. Sve je u biti isto, jedino vrijeme oporavka traje duže kod naturalnih vjezbača. Tu treba biti oprezan i dozvoliti tijelu da se adekvatno odmori, kako ne bi došlo do pretreniranosti a još više zbog mogućnosti da dodje do povreda. Količina mišićne mase kod naturalnih vježbača će biti manja, ali do koje mjere  to ovisi o genetskom potencijalu individualne osobe. Osobno sam upoznao naturalnih bilera koji mogu bez bilo kakovih problema da se nose sa onima koji to nisu. Kada pričamo o takmičarskom bodybuildingu i usporedbi  onda moramo naglasiti što je nivo takmičenja viši, naturalcima je teže da se takmiče protiv nenaturalaca, ali postoje i takvi slučaji. Ako pak pričamo o top Pro takmičenjima nivoa Olimpije, Arnold Classic-a, NY Pro-a onda je to gotovo nemoguće.


Marijanova glavna podrška supruga Sandra.

Kakvi su ti planovi za dalje i imaš li neku poruku za čitaoce POLOMAC MP BLOGA?

Planovi su mi da uživam u treningu i sportskom načinu života, a što se takmičenja tiče mislim da još nisam rekao zadnju riječ. Ako se sve poklopi ove godine bi mogao izaći na Masters Nationals u Pittsburgh, PA, krajem sedmog mjeseca.
Najljepše pozdravljam sve čitaoce POLOMAC MP BLOGA i želim im mnogo uspjeha na putu gradnje tijela kakvog su si sami zacrtali. Uživajte u procesu stvaranja, budite strpljivi, konzistentni. Slušajte svoje tijelo, kako ono odgovara na vaše metode treninga, ishranu, odmor. Učite od uspješnih ljudi i okružite se sa pozitivnim osobama te uspijeh neće izostati.



Click na linkove- http://www.marijanlipsinic.com/
facebook page-https://www.facebook.com/MarijanLipsinic?fref=ts
https://twitter.com/#!/MarijanLipsinic




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар