Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 17. фебруар 2012.

ISHRANA I SUPLEMENTACIJA 4deo-Goran Ilić,Pedja Petrović,Stefan Vasić


Ovo je intervju u kome će učestvovati više naših šampiona i ljudi sa ogromnim iskustvom.Tema će biti jednako bitna stavka sporta koliko i sam trening,ISHRANA I SUPLEMENTACIJA.
Intervju će ići u više delova.
Intervju vodio-Miško Polomac
U ovom delu učestvuju…..
Goran Ilić-IFBB EUROPEAN CHAMPION masters classic body building i još mnoštvo titula,trener šampiona..

Pedja Petrović-Apsolutni šampion Balkana,treći na na IBFA svetskom prvenstvu 2008.i još mnoštvo titula,trener šampiona..

Stefan Vasić- 2x junior wff world champion


Šta najčešće uzimate za prvi obrok nakon višecasovnog sna kada vaši mišići vape za hranljivim sastojcima?

Goran-Svakog drugog dana prvi obrok mi se sastoji od kaše od musli mešanih pahuljica sa mlekom posute whey proteinom ,dok izmedju, svakog drugog dana doručkujem kajganu od 10 belanaca i 2 žumanca sa sirom i bez testa.
Pedja- godinama sam konzumirao ovisno od tipa dijete tj. faze pred takmičenje u kojoj se nalazim ili belanca (14 kom) ili 200 gr ovsenih sa 40 gr whey proteina),medjutim pošto sam godinama experimentišuci na sebi došao do nečega što mi savršeno odgovara,a s obzirom da treniram veoma rano ujutro,ono što radim zadnjih 6 god je da odmah nakon ustajanja uzimam 10 gr Bcaa I 10 gr EAK ( uglavnom su to ampule tečnih AMINOKISELINE sa po   10,000 mg čistih AK po servingu) u nekoj priči to i ne bi imalo smisla,ali s obzirom da 45-60 min nakon toga odlazim u teretanu,smisao ima i te kako,  a pogotovo što pred sam odlazak (opet ovisno od faze u kojoj sam) konzumiram jos 20ak gr BCAA+20 gr glutamine i obično neki dobar NO.
Stefan-za taj prvi obrok u toku dana imam više varijacija, ali obicno pomešam whey protein sa ovsenim i tu dodam dosta suvog voća,badema.


Kakav obrok prethodi vašem treningu?

Goran-Najcešći obrok koji prethodi treningu mi se sastoji od 250gr mesa sa povrćem.
Pedja- Kao što rekoh u prethodnom odgovoru,nemam taj obrok jer treniram veoma rano ujutro,ali da ne radim tako,sigurno bi mi obrok posle ustajanja bio sačinjen od 150gr ovsenih u souk  i 5 celih jaja,a pred trening sigurno se ne bi naždirao sa gomilama UH zarad opravdanja da je potrebna energija za trening,već bi se fokusirao na to da odem na trening bez opterećenja za stomak koji u većini slučaja onemogući kvalitetan trenig što znači umeren unos kompleksnih UH I B ,a pogotovo ako se konzumiraju antikatabolici  pred trening,onda prežderavanje sa hranom pred  trening gubi svaki smisao.
Stefan-200g juneće pljeskavice+60g pirinča.

Koji je Vaš  izbor suplemenata za pre,u toku i nakon treninga?

Goran-Sat vremena pre treninga NO, pola sata pre merica whey proteina sa 10gr bcaa + 10gr glutamine. U toku treninga samo voda, a posle treninga merica i po whey-a sa 10gr bcaa + 20gr glutamina + 20gr vitarga.
Pedja- Godinama već ne menjam jednu te istu filozofiju,a to je prica o HIPETEROFIJI I ISHRANI MIŠIĆA PRED,U TOKU I NAKON TRENINGA.Nije stvar držanja neke teorije kao pijan plota ,a da ona ne daje rezultate,već su ovo stvari koje su ne samo meni dale rezultate već i mnogima koji su istu probali.
Dakle:
PRED TRENING:BCAA+KREATIN+GLUTAMIN+BETA ALANIN I neki dobar NO
U TOKU TRENINGA-UVEK ili LIQUID AMINO ili ponekad power shock
POSLE TRENINGA: 45 gr whey protein+bcaa+kreatin+glutamine+beta alanine+20ak gr .prostog sećera.U zadnje vreme,koristim mešavine nekoliko vrsta šećera ,a o tome sam pričao već dosta puta iz  kog razloga to radim tako.
Stefan-40 min. pre treninga 10g kreatina,5g bcaa,aminokiseline u toku nezaobilazni adrenoline od ultimate nutrition ,nakon treninga 60g whey proteina,10g kreatina,5g bcaa,60g dextrose.


Iz čega se sastoji Vaš zadnji obrok?

Goran-Zadnji obrok mi se sastoji svake druge večeri od 200gr mesa ili ribe sa povrcem, a izmedju svakog drugog dana od whey-a sa kazeinom u 3dl mleka.
Pedja- U principu ne vodim računa dal’ mi je zadnji obrok baš taj zadnji.Obično imam obrok oko 21h i čini ga 12 belanca od toga 4 žumanca i dve kriške hleba od celog zrna,a ako je neka druga faza,onda samo jaja bez UH.Ako mi se zalomi da ogladnim oko 22.30 ,a obično se to desi,uvek osim danima kada ne treniram uzimam 45 gr. casseina bukvalno pred spavanje.
Stefan-pomešam whey protein sa malo mleka dodam ela sir,bademe..taj obrok liči i ima ukus sladoleda :))

Koliko puta uopšte jedete u toku dana?

Goran-najčešće 3 čvrsta obroka i 3 proteinska šejka..
Pedja-U dane kada ne treniram obično sam na putu pa moram da nosim sa sobom hranu i onda to bude 5 puta od kojih su 4 čvrsta sigurno i jedna ZAMENA ZA OBROK u vidu mešavine casseina + whey proteina,a kada sam kući,onda je to 6 obroka.
Stefan-6 čvrstih obroka i na to dodam nekoliko proteinskih šejkova.

Vaš najbolji suplement?

Goran-whey Iso 93 od Ultimate-a…
Pedja- Teško je ovo odlučiti,ali možda je pitanje trebalo da bude NAJPRIMARNIJI suplement,a to je sigurno whey protein.
Stefan-slobodno mogu reći da je to adrenoline...ima baš sve sto je potrebno telu u toku napora za brži oporavak.

Najbolji protein?

Goran- whey Iso 93 od Ultimate-a
Pedja- THE AMINO WHEY (a to nisam morao ni da kažem ,zar ne hahahhahahah).
Stefan-iso sensation 93% ,ali često koristim i prostar...

Nitric oxid koji Vam se dobro pokazao?

Goran-Super pump Gaspari..
Pedja- Ja sam kao zamorac-sve moram da probam,ali ono što defitivno preporučujem i stojim iza toga kao kvalitet (jer treba razlikovati NO koji su samo snažni stimulanis i NO koji u sebi imaju gradivne materije tj AK ,nekoliko vrsta kreatina itd).Dakle to su sigurno HORSE POWER,SUPER PUMP MAXX,NANO VAPOR,NO EXPLODE,a kao snažni stimulansi  to su sigurno HEMO RAGE ULTRA BLACK,1.M.R. i JACK 3D.
Stefan-ne koristim.

Vaš izbor sagorevača?

Goran-Animal cuts definitivno.
Pedja- Omiljena tema,defitivno srcem i dušom stojim iza OXY ELITE PRO,LIPO 6 BLACK,MELTDOWN..i da..RX 6…stvarno su stvari koje rade i nisu bacanje novca za razliku od mnogih drugih sagorevača.
Stefan-redzone od ultimate nutrition i dymatize dymaburn...

Vaš prosečan dnevni unos proteina?

Goran-oko 250gr belančevina.
Pedja-5 dana se uvek trudim da unesem 280-300 gr.,dok dva dana smanjujem na 220
Stefan-unos proteina mi zavisi od toga da li se spremam za takmicčnje ili ne...u offseason oko 200gr. a za pripreme 300gr..

Koliko prosečno tokom dana unesete u.hidrata i masti?

Goran-oko 300-400 UH ,a masti na minimum, ne više od 50gr..
Pedja- UH zadnjih 6 godina nikada nisam imao konstatan unos,a unosim ih samo kada radim masu i uvek se kretalo izmedju 150-450 gr kroz 7 dana.Nikada sa nulom,dok kada sam na dijeti onda i ne unosim UH osim po 400 gr u dane punjenja.Kada sam na masi unosim 5gr OMEGA 3 caps ,dok kada sam na dijeti onda ta brojka ide i na 10 gr..
Stefan-jedno vreme u off-u nisam obraćao pažnju koliko unosim uh i masti samo sam gledao da imam što više proteina ,ali u poslednje vreme pazim i na to..npr. unesem oko 600g hidrata i masti što uleti kroz hranu.

Na kraju o prethodno rečenom,koliko su ovo bitne stavke Vaseg rezultata?

Goran- Najbitnije…
Pedja- Ti me lično poznaješ i znaš da sam veliki zagovornik SUPLEMETACIJE i ne samo iz razloga što se bavim prodajom jer se sa istom ne bavim ceo život i od kada sam počeo da vežbam,vec moje interesovanje za suplemetaciju počinje onda kada mi je Miloš Sarčev  objasnio važnost iste i od kada sam krenuo da primenjujem celu priču na sebi.Koliko su bitne stavke..uvek sam govorio i sada kažem tj. stojim iza toga.
ISHRANA 60%
SUPLEMENTACIJA 15-20%
TRENING 15-20%
Ovih 5% treninga sam ostavio onima koji mi ne veruju da trening cini samo toliko hahhaha.
Šalim se,trening jeste veoma bitna stavka ,ali ako nisu uspunjeni glavni PREDUSLOVI ,a to su HRANA I SUPLEMENTACIJA onda od cele priče nema ništa.
Stefan-za mene veoma bitna stavka...mislim da najviše od toga zavisi uspeh pojedinca ,naravno ako ima i kvalitetan program treninga i kad se sve to zajedno uklopi otvara se put ka napretku.


Click na linkove…..


facebook- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000191809698



Misko Polomac,click na linkove....


0 коментара:

Постави коментар