Popularni postovi bloga POLOMAC MP

петак, 26. октобар 2012.

Milovan Mika Ilić intervju sa Miško Polomac


Miko,video sam tvoj veliki potencijal još u juniorskim danima.Tada je tvojoj sjajnoj građi falila spremnost.
Ali vremenom tvoje iskustvo je raslo što si pokazao i izgledom i rezultatima.
Pre nego si krenuo u ove poslednje pripreme koliko si imao kg u vansezoni,dal' si bio zadovoljan tom masom koju si radio u tom periodu?

Mika- Bio sam u pauzi 3 godine, tek kada sam odlučio da izađem na državno prvenstvo odradio sam momački masu i popeo se na nešto preko 100kg. Totalno sam promenio principe treninga,suplementacije i ishrane te mi je i to pored pauze na momente godilo ,a na momente predstavljalo totalnu zabunu.
                                                     
                                            Mika iz juniorskih dana[u frontu Marko Tomovic]


Koliko su ti trajale pripreme za ovu titulu državnog prvaka poluteške kategorije u 2012god..?

Mika-Ako misliš na definiciju i popravljanje zaostalih partija posebno nogu odnosno kvadricepsa to je trajalo tačno 16 nedelja, par meseci pre toga odrađena je masa koju je trebalo seći. Kad radim masu jedem sve jer imam brz metabolizam.

Učinilo mi se par puta pred kraj dijete da si imao krize.Koliko je bila teška dijeta i otprilike kako je izgledala,koji izvori hrane?

Mika- E sad me to pitaš :) )) težak sam na dijeti iako je moja dijeta ništa naspram nekih ženskih takmičarki koje se mnogo više odriču. Hidrati su bili prisutni do septembra otprilike uglavnom pirinač i banane, a do tada varao sam isključivo sladoledom :)  to mi je jedna od novina koja me je i držala od daljeg čitinga- znalo se vikend određena doza određenog junk-a ,tj sladoleda i tu nije bilo odstupanja:)  Whey sam koristio samo posle treninga i nešto malo BCAA. Od mesa junetinu i piletinu i po koju tunu u salamuri. Septembar postao je komplikovaniji ostalo je da se skida pa sam morao skresati hidrate na minimum. Takmičarska sezona za mene počela je još Memorijalnim kupom u Boru gde sam uzeo zlato bez da utičem na formu koju tempiram za državno.

Koje su razlike tvog treninga u vansezoni i u pripremama,i ima li kardio treninga u sklopu ove priče?

Mika-U vansezoni radim intuitivne treninge sa velikim težinama .Da prevedem ,radim šta mi se radi tog dana odnosno koliko snage telo ima da progura trening. U pripreme se nisam usudio da uđem sam pa me je trenirala Marsela Ilić- Ella .Namerno sam izabrao nju obzirom da je surov trener kad su njeni vezbači u pitanju. Izazov je bio napraviti kvadriceps posebno uz moju povredu kolena koja me je ograničavala u pokretu i izboru vežbi. Ovo su inače bile moje prve pripreme u koje je uvršten kardio. Zajedno smo radili i na slobodnom pozingu nekada je to trajalo do 3 ujutru odnosno dok se ne uradi kako treba- Shawn Ray '99 definitivno dobar izbor ,ali je pesmu trebalo osetiti.

Kako izgleda tvoj najčešći plan treninga?

Mika-Klasičan split sistem u početku priprema puno ponavljanja, kasnije smo morali preći na kružne sisteme i  bilo je tu zaista i padanja na treningu ,ali svaki je odrađen do kraja!

Omiljena i najmanje omiljena vežba u tvojim treninzima?

Mika- Omiljena mi je triceps potisak kanapom na kros mašini, a najmanje volim da radim iskorak kao i većina vezbača i još zbog povrede komplikovala se situacija. Šetao sam ispred teretane sa bučicama gore-dole gore-dole i tako do besvesti ,čini mi se :)

Omiljena hrana u masi i u pripremama na tvom stolu?

Mika-Junetina u svakom obliku i u masi i u definiciji, a pored toga živeo sam za dan sladoled cheating-a.

Koje suplemente koristiš kada radiš na masi,i koji su suplementi na tvom spisku u predtakmičarskom periodu?

Mika-U masi sam koristio neizbežan whey, glutamin, a našao se tu i neki gainer, a u priprememama samo whey, malo bcaa, tona vitamina. Glavni konsultatnt u ovim pripremama posebno što se tiče suplementacije i ishrane bio je svima poznati BB stručnjak Vanja Vujičić, koji je pratio moju formu i na konto razvoja iste menjao koncept kroz vreme samih priprema. On je glavni mentor i Eli koja je uz njegovu saglasnost menjala treninge sa splita na kružni ili drop serije itd. Ja sam se trudio da budem vojnik i ne mešam se u odluke svidele mi se ili ne, nisam čak ni tražio objašnjenja ,samo sam radio kako mi je rečeno uz maksimalnu disciplinu i isplatilo se osvajanjem četiri zlata za četiri nedelje.
Mnogi mladi vežbači se interesuju za obime bildera,pa hajde reci na neke obime tvojih mišića u masi i predtakmičenje?!

Mika-biceps u masi 48cm, list 44cm, butina 66cm, na takmičenju ostaju slični obimi bez obzira na suvoću. Kilaža mi je pala ovaj put čak do 85kg.

Pošto ste i supruga i ti u takmičarskim vodama kako uspevate da se snađete u ovim teškim vremenima za takmičare? Hrana je postala prilično skupa.

Mika-obzirom da imamo svoj klub pripreme nisu toliki problem, za državno prvenstvo imao sam za sponzora mog velikog prijatelja Nikolas Hadžijevskog što mi je znatno olakšalo posao.

Kako ste zadovoljni radom Vašeg kluba sa obzirom da ste mu se maximalno predali,kakvi su planovi za dalje?

Mika- mi ovo radimo iz ljubavi što se među našim klijentima oseti tako da deficit u članstvu čak i VIP kliantele ne postoji. Prelaskom u Beograd poboljšali smo uslove rada ,a za članove spremamo i veliko iznenađenje u vidu novog lux prostora u blizini sadašnjeg ,što je upravo aktuelno i nešto novih sprava uskoro. Što se tiče takmičenja ,ja sam još u dilemi za sledeću godinu .Ako  odlučim da,onda od priprema možda zagrizem veću udicu, a Ella za koji dan počinje pripreme za A. Classic USA Ohio Mart 2013 ,ali ovoga puta nadamo se finalu.



Neka tvoja poruka za čitaoce POLOMAC MP bloga?

Mika-Samo disciplina može vas odvesti ka zacrtanom cilju. Pun mi je inbox pitanja uglavnom juniora i zaista se trudim da stignem da pomognem svakom! Smatram to svojom dužnošću kao prvaka države.
Sportski pozdrav!

Milovan Mika Ilic facebookhttps://www.facebook.com/Ilic.Mika?fref=ts
Milovanov i Ellin sajthttp://www.sculptorgym.com/




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар