Popularni postovi bloga POLOMAC MP

недеља, 7. април 2013.

LARRY SCOTT trening bicepsa

LARRY SCOTT trening bicepsa
Priredio:Misko Polomac

Visina: 172,5cm

Tezina: 80kg

Obim ruke: 51 cm

Najtezi jednorucni pregib: 45 kg


Najtezi dvorucni pregib: 1OOkg na kosom naslonu
Omiljena biceps vezba? U mojim danima, niko nije posebno radio za donji deo bicepsa, tako da sam ja na kraju popularizovao kosi naslon (preacher bench, u doslovnom prevodu klupa za molitvu, jer polozaj ruku tako izgleda; u ovom tekstu prevodimo kao kosi naslon) jer sam ga veoma cesto koristio. Zapravo, prvi i originalni naziv bio je Skotova klupa.

Koji je pravilan nacin izvodenja pregiba na kosom naslonu? Potrebno je do kraja ispruziti ruke, sve do dole, Sto je dublje moguce, i cak olabaviti rucne zglobove, da se zaista maksimalno pogodi donji deo bicepsa. Zatim treba polako krenuti pregib navise, pocevsi od rucnih zglobova, sve dok se ne dode do vrha pokreta.

Koliko serija i ponavljanja bi radio?Kad sam radio ovaj program, koristio bih ve­oma velike tezine, sa kojima bih mogao da uradim svega oko sest ponavljanja. Zatim bih uzeo laksi teg i uradio cetiri parcijalna po­navljanja za maksimalno izgaranje u bicepsima. S obzirom da sam bio medu manje krupnim vezbacima i da sam bio hard-gainer (neko ko teze dobija na telesnoj tezini), morao sam da iznadem nacine da nateram moje ruke da rastu, i ova kombinacija mi je donela zaista izvanredne rezultate!


Da li vise volis stojecu ili sedecu varijantu? Pregib na kosom naslonu uvek radim stojeci. Sedeci polozaj suvise ogranicava; kad je potrebno primeniti cheating za dodatnu stimulaciju rasta, u sededem polozaju to nije moguce.

Planina na koju tvoji bicepsi najvise podsecaju? Ne mislim da uopste podsecaju na neku planinu. Vise lie na tenis loptice.

Imas li neki nadimak za svoje bicepse?Ja licno nemam, ali kad sam se takmicio bili su poznati kao "Zlatni bicepsi".


Koji je najveci kompliment koji ti je ne­ki profesionalac dao za tvoje bicepse?
Reg Park mi je jednom rekao da bih bez takvih ruku i ramena bio poprilicno osrednji bodi-bilder. To sam prihvatio kao kompli­ment, jer, kad sam poceo da treniram, moje ruke su bile 30 cm, a moja ramena zaista uska i sitna, mrsava. Zato sam svoj rad koncentrisao na ove oblasti, jer sam hteo da pokazem da se mogu nositi sa tim velikim momcima. Zbog toga, to sto mi je Reg to rekao vise godina kasnije, zapravo je bio kompli­ment - misicne partije koje su mi nekad bile najgore, postale su tada najbolje u svetu bodi-bildinga.


Domaci Flex Nenada Vuckovica br.13[preteca danasnjeg casopisa MAXX Milana Ristica]



Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter

0 коментара:

Постави коментар