Popularni postovi bloga POLOMAC MP

субота, 24. септембар 2011.

INTERVJU PONJAVIC MILORAD I SLAVOLJUB PAUNOVIC SLAVDZO-SPACE GYM

PONJAVIC MILORAD I SLAVOLJUB PAUNOVIC SLAVDZO-SPACE GYM intervju sa Misko Polomac 

Ponjavicu ti si prosle godine napravio sjajan uspeh tim pre sto je to bila tvoja takmicarska sezona,prvak drzave u body classic kategoriji IFBB i NABBA,verujem da je to bilo veliko iskustvo za tebe,kako ide ove godine?

Kako si trenirao ove godine sa obzirom da se kod tebe vidi ocigledan napredak u jos misicne mase?

Obratio sam paznju vise na pune kontrakcije misica,i na negativni deo pokreta,sporije sam spustao teret ,a i sporije sam radio vezbe.Ubacio sam jos izolacionih vezbi,da bih pogodio misice koji su mi slabije bili izrazeni.Sve vezbe radim u 4 serije od 8 do 12 ponavljanja sa pauzom izmedju serija minut, a izmedju vezbi 2.

Broj vezbi mi se kretao od 4 do 7 zavisi koju grupu misica radim.I moram napomenuti,kada sam promenio teretanu u kojoj sam trenirao tada je krenuo i moj napredak,jer mi uglovi za mene nove opreme odgovaraju,fin osecaj pogadjanja misica,u stvari onaj pravi body building osecaj za razliku od wellness varijante.


Ruke i noge su ti zaista impresivne,kako ih treniras?

Ruke sam radio po 4 vezbe u 4 serije,prve dve od 8 do 10 ponavljanja ,a druge dve vezbe 12 ponavljanja!
Prva vezba skotov pregib uski hvat,druga olimpijska sipka siri hvat,s'tim sto sam naslonjen grudima na klupu,treca biceps masina,i cetvrta jednorucni pregib na sajlama 
ili koncentracioni pregib!
Triceps,uski benc,francuski pres siroki hvat,sedeci potisak iza glave bucicom,i na kraju lat ili potisak na masini!

Kod vezbi nogu nista nisam menjao,sem sto sam forsirao uski i 
siroki stav na smit cucnju!Znaci standardna Slavdzova varijanta 
“ubijanja” nogu J ..

Cucnjevi  8x8-12
Leg pres 6x 8-12
Hek cucanj 6-8x 8-12
Iskorak 4x10-12
Nozna extenzija 4x12
Nozni pregib 5-6 x8-12
Razne vezbe za listove



Kakva je ishrana sada u takmicarskim pripremama?

Reklo bi se klasika,a Boga mi osloniti se samo na pilece belo 
meso, brokoli ,plavi paradajiz i tikvice zaista je tesko. 
Dodje mi da zabranim proizvodnju pilica,i da uvezem bizone,hehe J J J!
Naravno,salim se,bez piletine nema forme!

Sta uzimas dodatno od suplemenata?

Do 10 dana pred takmicene,uzimao sam WHEY protein,15gr. 
GLUTAMINA i 15gr. BCAA  pre i toliko posle treninga,naravno i 
pre i posle jutarnjeg kardia!
U toku treninga TECNE AMINO KISELINE!
Licno volim iz vise razloga pre treninga da uzimam i NITRIC OXID 
proizvode koje uvek menjam!


Kako uklapas pripreme sa poslom,a posto dosta njih ne zna mozes nam reci i gde radis?
Usput za kraj ovog razgovora zelim da izguras ovo do kraja i po planu uz najbolje zelje!


Ako sve stvari budu na mestu sad na drzavnom prvenstvu,dalji motiv bi mi bio da se spremam za reprezentaciju!Zahvalio bi se Slavoljubu Paunovicu, Misku Polomcu,pre svega na podrsci u savetima koje mi pruzaju.Aleksandru Petrovicu Svajcarcu isto na podrsci,u psihickom i materijalnom smislu!Takodje drugarima Drasku I Zoranu iz MUSCLE PLANET- www.muscleplanet.rs/ (teretana u kojoj vezbam).Inace radim kao licni trener u sjajnom Corpore Wellness Centre- http://www.corpore.rs/

Revolution Gym-https://www.facebook.com/pages/Revolution-Gym/311004642246289?fref=ts

XL fitness factory-https://www.facebook.com/pages/XL-fitness-factory/287487904679065?fref=ts



Da pitam i trenera i drugara Slavoljuba Paunovica Slavdza kako vidi Milorada ove godine?

Milorad je iskusan vezbac i on ima svoj sistem treninga koji mu odgovara,prosle godine nasa uloga je bila da mu pomognemo savetima,tako i ove godine on ima poverenja u nas dvojicu jer je napravio rezultat.Drago mi je sto vidim da u nas ima mnogo poverenja,on je veliki borac i znaci mu svaki nas savet kada nije siguran...Ipak on je prosle godine imao svoje prvo takmicenje i vec ove ima vidno veci napredak u obimima,odlican je sportista i veliki drugar.






Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....



POLOMAC MP RADNJA-STRANICA FACEBOOK

0 коментара:

Постави коментар