Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

недеља, 28. јул 2013.

Marko Barić intervju sa Miško Polomac

Marko Barić intervju sa Miško Polomac
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

Marko Barić-Za početak veliki sportski pozdrav svim čitateljima i hvala Miško na intervjuu!

Kada si krenuo u gym i šta je uticalo na tu odluku?
Sa vježbanjem i aktivnostima kao što su trčanje i sl. sam krenuo prije 5 godina jer sam bio debeo, sa svojih 180 cm visine imao sam preko 100 kilograma, što je zaista puno. U gym sam krenuo krajem 2010. godine, nakon što sam smršavio na 72 kilograma, cilj je naravno bio stjecanje i nabijanje mišićne mase, te su se tada pojavile ambicije za takmičenje, a nakon nepunih godinu u pol dana u gym-u sam osvojio svoju prvu titulu apsolutnog prvaka Hrvatske.


Ko su bili tvoji domaći,a ko strani uzori u ovom sportu?
U početku nisam bio previše upoznat sa našom BB scenom, no kako sam polako sve više ulazio u svijet bodybuildinga, Antonio Furić i Mario Jarnečić su ljudi koji su mi nekako najviše zapeli za oko, ne samo zbog BB-a, nego kao i osobe. Od stranih na prvo mjesto sam nekako uvijek stavljao Miloša Šarčeva, ne samo jer je sa naših prostora nego je to čovjek koji je užasno radišan i koji je svojim zaslugama i upornoscu jako daleko dogurao. Od novije generacije rekao bih da je to Kai Greene zbog detalja koje posjeduje, što u današnje vrijeme smatram nema ni jedan vrhunski BB.

Kako se motivišeš za dosledne treninge,ishranu i sve ostalo što prati ovaj sport?
Pa sada je to već postala moja navika, moj način života, ali dakako postoje ambicije koje te motiviraju za dalje. Meni je sljedeći cilj svjetsko prvenstvo i to mi je samo za sebe dovoljna motivacija da u ovome vremenu što imam dam sve od sebe kako bi zasjeo i na svjetsko vrh. Nekada je naravno kao i svima teško, ali uvijek se sjetim da ima onih i kojima je teže nego meni.

Vrhunski izgled može biti prilično materijalno opterećenje,kako se ti snalaziš,može li se to finansijsko nekako olakšati?
Nažalost kod nas je jako teško živjeti od ovoga sporta, no nije nemoguće. Jako sam aktivan poslovno kao osobni trener, ali i planiram par projekata koji si trenutno u izradi, ali za sada je reakcija i odaziv ljudi jako dobar. Dalje, imam sponzora, točnije Sci - Muscle, koji naravno kao pravi sponzor mi daje sve ono što mi je potrebno od suplemenata i još par sitnica kao što su putni troškovi i slično, što naravno jako financijski olakšava cijeli proces priprema.

Šta jedeš i u kojim količinama dok si u fazi mase,tj razvoja dodatnih mišića?
U fazi mase jedem zaista mnogo, jedem manje bjelančevina nego na definiciji, ali jedem puno veču količinu masti i ugljikohidrata. Ne junkam često niti jedem fast food. Nema tu puno tajni, ako želiš biti velik zaista moraš jesti veliku količinu hrane. Sada trenutno jedem oko 500-600 UH na dan, te postupno kao i masti povećavam unos.

Koliko traje tvoja dijeta za takmičenje i možeš li nam za neki primer navesti po obrocina šta i koliko u jednom dnevnom meniju jedeš?
Moja dijeta traje nekih 16 tjedana, ovisno o tome s kolikim postotkom masti sam zavrsio proces mase. Po obrocima na nekih pola procesa definicije jedem ovako:
1. Dvije mjerica wheya + 60g zobenih pahuljica 
2. 250g bijelog mesa + povrće 
3. 250g bijelog mesa + 80g riže + povrće 
4. Poslije treninga shake sa dvije mjerica wheya, aminokiselinama, glutaminom, argininom 
5. 250-350g crvenog mesa +120g riže ili batata + povrće 
6. Posni sir, kazein ili 250g crvenog mesa + kokosovo ulje


Kako izgleda tvoj plan treninga po danima i rasporedu mišićnih partija?
Nemam neki zacrtani plan, nego veliku većinu toga radim po osjecaju. Uspio sam sa stažom razviti to osjetilo da mogu slusati i razumjeti svoje tijelo i shvatiti sve znakove koje mi daje. Treniram 6 puta tjedno po nekih dva tjedna i one skupine koje su mi slabije znam trenirati i dva puta tjedno, odprilike to bi ovako izgledalo:
Ponedjeljak: Ruke i trbuh
Utorak: Ledja i zadnje rame
Srijeda: Ramena i trapez i trbuh
Četvrtak: Noge
Petak: Prsa i trbuh
Subota: Ledja i zadnja loza, listovi

Koliko vežbi radiš po m.partiji i koliko serija i ponavaljanja u vežbama?
Po partiji radim nekih 5-7 vjezbi, nekada i više, kao sto rekoh ovisno koliko "pogodim" ciljanu misicnu skupinu i dok misic jednostavno ne moze podnijeti vise napora, a serija oko 4, 5. Ponavljanja ne brojim, ovisno kakve treninge radim, ako radim koncentracijske sa sporim negativima jednostavno nema potrebe brojati ponavljanja, nego radim sve do otkaza, dok misic jednostavno vise ne moze i ne postigne maksimalni pump. Mislim da u tom pristupu kod brojenja ponavljanja jako puno vjezbaca zapravo grijesi jer ako se koncentriramo na jednu brojku, neka to bude 12 i radimo 12 ponavljanja a zapravo bi mogli još izgurati 3-4, tako ne mozemo iskoristiti maksimalni kapacitet micisnog rasta.

Koju suplementaciju koristiš u vansezoni i pred takmičenja?
Sada van sezone koristim whey protein, vitamine i minerale, glutamin, kreatin, aminokiseline, ponekad gainer i ariginin. Prije takmicenja je to sve slicno, samo bez gainera i sad dodatnom dozom aminokiselina i vitamina c, naravno sve od Sci - Musclea.


Pomaže li ti neko u tvom radu?
Za sada mi u mome radu ne pomaže nitko, no nadam se novim poznanstvima i iskustvima, te treninzima.

Gde mogu da ti se obrate oni koji su zainteresovani za rad sa tobom?

Naravno najbolje i najlakše preko facebooka profila-https://www.facebook.com/markobaricbb?fref=ts
 ili moje službene stranice: https://www.facebook.com/MBbodybuilding


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар