Popularni postovi bloga POLOMAC MP

понедељак, 5. децембар 2011.

DEXTER JACKSON-KAKO SAM POSTAO VECI


DEXTER JACKSON-KAKO SAM POSTAO VEĆI

Priredio:Miško Polomac 

Spremio sam vam skraćenu verziju...

Ranije sam na takmicenjima tezio oko 100kg,ali 2003 na Mr.O sam izasao sa 107kg,a zahvaljujuci mojim tankim zglobovima ta razlika u tezini je izgledala dramaticno--kaze Jackson.Znate zasto sam to uradio?



Pa zato sto su pocele da me nerviraju price tipa .Dex je odlican,samo je nedovoljno masivan.Takvi napisi su se cesto javljali na b.b.forumima,ali Dexter se odlucio da poveca masu tek kada  ga je na to upozorio njegov prijatelj Flex Wheler.E pa, Dex je krenuo sa novim programom vezbanja i ishrane.Prvo je povecao broj treninga sa 3 na 4 puta sedmicno.Ranije  je grudi i ledja trenirao na jednom treningu ,noge na drugom ,a ramena i ruke na trecem treningu.



Sada da ne bi bilo previse vezbanja na jednom treningu ledjima je dao poseban dan.Ubacio je neke vezbe koje do tada nije radio,poput mrtvog dizanja.Krenuo je lagano sa tom vezbom radeci je na osecaj,a sada je radi sa umerenim tezinama od 10 ponavljanja sa 170kg.



Njegovo oruzje je njegov trener Joe Mcneil.Dexu je prvo promenio ishranu .Povecao mu je unos slozenih hidrata.Pre sam drasticno smanjivao unos u.hidrata kako bih bio sto suvlji ,ali sada sam puno jeo-kaze Dex-,a ipak sam postajao sve suvlji .



Do tada Dexter nije radio aerobni trening i tada u pripremama za Mr.O prvi put pocinje da gazi steper i to krece sa 30min pre dorucka ,pa 30min.posle zadnjeg uh.hidratnog obroka i to 4-5 puta u sedmici.
Prvi put je poceo i ozbiljnije da radi trbuh,a vezbe poput kontra kosog benca ,hamer hek cucnja i mrtvog dizanja su mu donele ocigledne promene.




Dexterov plan je urodio plodom.Dexter uglavnom radi piramidalno doziranje opterecenja.
Ponedeljak---grudi---benc,kosi benc,kontra kosi benc i kros samo pred takmicenje.
Utorak----ledja---lat masina,veslanje u pretklonu,t-sipka,mrtvo,hamer veslanje
Cetvrtak----noge---cucanj,leg press,hamer hek cucanj,iskorak.extenzija----z,loza---lezeci pregib,sedeci pregib,mrtvo za lozu.
Petak--ramena i ruke--smit potisak,letenje i letenje u pretklonu,triceps na latu,francuski pres,sklekovi na hameru,dv.biceps pregib,naizmenicni pregib i hamer jed.pregib.

by FLEX....



Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....


0 коментара:

Постави коментар