Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

среда, 27. март 2013.

FLEX WHEELER ODGOVARA NA PITANJA O RAZVOJU GORNJEG DELA GRUDI


FLEX WHEELER ODGOVARA NA PITANJA O RAZVOJU GORNJEG DELA GRUDI

Priredio:Misko Polomac
A Vi kada stignete kliknite na adsense google reklame na mom blogu.Unapred zahvalan.

1.  Kako razviti gornji deo grudi?
To uopste nije tako tesko. Morate znati koja vezba pogadja odredjene delove pektoralisa. Skoro svaka vezba za grudi pogadja njihov srednji i donji deo i, kao sto ste najverovatnije primetili, mnogo je vezbaca koji imaju komparativno nerazvijen gornji deo grudnih misica.

2.Koje vezbe najbolje pogadjaju gornji deo pektoralisa?
Tri vezbe koje koristim su: kosi potisak dvorucnim tegom,kosi potisak bucicama i kosi potisak na Hamer masini. Ponekad radim i koso razvlacenje bucicama, pa cak i koso ukrstanje na "kros" masini.

3. Koja je prednost bucica za razvoj gornjeg dela grudi?
Pektoralisi nisu samo jedna struka vlakana. Kompletni misic pektoralisa pokriva tako veliku oblast i ide u tako razlicitim pravcima da samo vezbe sa dvorucnim tegom ne mogu dobro pogoditi gornji deo grudi. Sa bucicama se povecava radijus pokreta i postize bolje istezanje misica. Osim toga, moguce je zauzeti bilo koju zeljenu poziciju ruku.
Bucice - bez obzira da li se koriste za razvlacenja ili potiske - daju znatno vecu slobodu pokreta nego dvorucni teg ili Smit masina. Povremeno, tu i tamo, koristim, cak i koso razvlacenje bucicama kada zelim da u svom treningu za grudi primenim Jos jedan ugao pokreta.

4.Da li sledite neki odredjeni broj ponavljanja kada tezite povecanju obima gornjeg dela pektoralisa?
Obicno izvodim izmcdju 10 i 12 ponavljanja, bez obzira koliko je opterecenje, ali se uvek trudim da koristim maksimalne tezine.

5.Da li je moguce pogoditi gornji deo grudi jednom izolirajucom vezbom kakvo je ukrstanje sajli?
Ne mislim da jc ta vezba dovoljna da adekvatno pogodi ovu oblast pektoralisa. Ona pogadja cele grudi, pa samim tim nece izolovati specificnu oblast kao sto je njihov gornji deo grudi. Da vas podsetim, neke vezbe u zavisnosti od ugla mogu izazvati vecu tenziju odredjene oblasti. U stvari, na neki nacin mislim da ukrstanjem sajli mozete pogoditi gornji deo grudi, ali ja sajle u treningu koristim iskljucivo u zavrsnim vezbama, samo da bih doveo krv u misice. Moji trening partner) i ja smatramo ovo vise vezbom za predtakmicarski trening. Ona omogucava izuzetnu kontrakciju, koja je dobra za "brutalnu" (najmisicaviju) pozu, jer kontrahuje kompletne pektoralise.


6.  Izgleda kao da vi cvrsto verujete u osnovne vezbe?
Definitivno. Osnovne vezbe su sve sto je potrebno za razvoj obima misica. Sve moje vezbe, osim za vreme takmicarskih priprema, su osnovne i veoma teske.

7. Koliko serija izvodite za razvoj gornjeg dela pektoralisa?
U svim serijama primenjujem piramidalni princip doziranja opterecenja, pocinjuci sa manjom tezinom, da bih zatim u svakoj narednoj seriji dodavao opterecenje. Nikada ne radim vise od 14 serija po misicnoj partiji ukupno.Nije vam potrebno vise od toga.

8.Da li primenjujete neku od mentalnih tehnika u vasem treningu za grudne misice?
Trudim se da zamisljam kako mi se gornji deo pektoralisa kontrahuje i pomera. Kada radim kosi potisak dvorucnim te­gom, na primer, teg spustam samo do nivoa brade, tako da mentalno mogu da zadrzim sliku kako su mi ruke u kosoj putanji, sto mi pomaze da fokus drzim na gornjem delu grudi.

Domaci FLEX  Nenada Vuckovica br.6[preteca danasnjeg casopisa MAXX Milana Ristica]


Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter


0 коментара:

Постави коментар