Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

уторак, 19. јул 2011.

Srđan Vukićević-džin iz Bara

Napisao:Miško Polomac

Kao i svaki put kada odem do Bara ne propuštam priliku da se družim i treniram kod mog sjajnog drugara crnogorskog šampiona ogromnog teškasa Srđana Vukićevića.

Tako je bilo i ove godine.Na osnovu priče sa Srđom upoznaću vas sa njegovim pristupom izgradnji ogromne mišićne mase..


Srđo je bilder koji ovu priču ne komplikuje previše i moglo bi se reći da je pripadnik stare škole.Njegov odgovor na pitanje kako biti velik ,biće-jedi mnogo kvalitenog mesa i treniraj osnovne vežbe i ako se toga držiš svaki dan u godini na putu si da budeš veliki billder.Ako nakon toga ne bude rezultata onda jednostavno takav pojedinac nije u tom smislu za ovaj sport.

Džin iz Bara i ovog leta 2011 izgleda impresivno sa svojih 120 i kusur kilograma,ogromnim ramenima,grudima kao cepelinima,leđima koja prave hladovinu na plaži mnogima :) i rukama od oko 55 cm.Zamislite jedan njegov dan na plažama njegovog kraja,no Srki je na sve to navikao.

Na sve pomenuto u trenutnom stanju trbušni su mu u dobroj formi uz prilično uzak struk.Krenuo je sa trenizima nogu nakon problema sa kolenima koje je imao zadnjih godina.On se nada da će do maja ako sve bude išlo po planu imati noge koje će biti u skladu sa ogromnim torzom koji poseduje.



Kao sto rekoh,Vukićević trenira uglavnom osnovne vežbe.Partiju najčešće trenira jednom u sedam dana.Grudi uvek radi kroz benč pres koji piramidalno kroz pet serija diže trenutno i preko 200 kg u zadnjoj,zatim 4 seta kosog benča i neko razvlačenje.Za njegova ogromna leđa kaže da su najzaslužniji zgibovi i mrtvo dizanje.Taj trening uvek započinje zgibovima na vratilu bez opterećenja prve serije,a kasnije dodaje i bučice oko struka.Prošle godine sam lično prisustvovao radu odličnih serija gde su Srđo i Eraković radili sa bučicom od 40kg na njihovu telesnu kilažu.

Za mrtvo dizanje kaže da je takođe vežba bez koje on radi leđni trening jer pored punoće i snage koju izgrađuje tom vežbom on indirektno razvija velike trapeze i podlaktice.A zahvaljujuci mrtvom dizanju nema problema sa donjim delom leđa i takodje bolje radi čučnjeve sa teretima.



U treningu ramena preferira izvođenje potiska i letenja,a za noge čučnjeve i presu.

Ruke su mu partija gde maximalno uživa u treningu i to mu je trening koji mu nikada nije isti jer radi bezbrojne varijacije pregiba i potisaka.

Da bi podržao jake treninge u Barskim vrelim danima Srđan se kao i uvek podupire velikim unosom mesa i velikim unosom tečnosti.Trenutnu formu izgrađuje svakodnevnim unosom najčešće sa kilogram i po belog mesa jer mu je trenutno povoljnija varijanta u odnosu na junetinu.Meso nabavlja na veliko uvek jer je tako ekonomičnije.Doručak je obaveznih 10tak belanaca.Od ugljenih hidrata tokom ovog leta jede isključivo lubenicu u velikoj količini.


Uz sve ovo on dodaje suplemente.Ujutro uz belanca merica do dve isolat whey kako bi sto pre dobio brže aminokiseline u krvotok nakon noćnog odmora.Pre treninga uzima aminokiseline i glutamin u vecoj količini,a nakon treninga dve merice isolat wheya i opet dosta glutamina.



Povremeno Srđo odstupi od svog načina ishrane,pa tako primer je bilo dnevno druženje koje smo imali Big Vlad Vladan Šljukić jedan od najboljih gurua,znalaca ove oblasti sporta na našim prostorima i vlasnik perfektnog gyma i suplement shopa u Podgoricu,Barski džin Srđ i moja malenkost :)...Tom prilikom nestajale su silne kugle sladoleda,belog mesa,salate,pa i palačinki sa pudingom....



U ovogodisnjim rekordnim temperaturama u CG,u Baru u Srđovom MAXIMUS gym-u sam uradio sjajne treninge uz sjajno društvo Vukićevićevih pulena koji vredno treniraju uz više nego odlične rezultate.





SRDJAN VUKICEVIC-FACEBOOK

MAXIMUS GYM BAR-FACEBOOK



Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар