Popularni postovi bloga POLOMAC MP

ČLANCI BLOGA POLOMAC MP

среда, 11. јануар 2012.

TRENING ZA NAPREDNIJE VEZBACE BY ROBERT JAKOVLJEVIC ROBI I GORAN ILIC-OLYMPIA KRAGUJEVAC


TRENING ZA NAPREDNIJE VEZBACE BY ROBERT JAKOVLJEVIC ,ROBI I GORAN ILIC-OLYMPIA KRAGUJEVAC


Naprednim vežbačima možete se smatrati ako imate najmanje šest do osam meseci redovnog treninga. Za to vreme vaše telo je počelo da poprima znatno drugačiji izgled. Sigurno je da, ako ste se pridržavali svih naših saveta, sada imate nekoliko kilograma čiste mišične mase više, a tetive i ligamenti su vam pripremljeni za maksimalan fizički napor. Vreme je, dakle, da dodate gas i postanete pravi bodi bilder.

Na samom početku nešto veoma bitno - ako vam program po kome ste do sada trenirali i dalje daje dobre rezultate, ne menjajte ga sve dok od njega imate koristi. Kada ste iscrpli sve mogućnosti takvog treninga, možete preći na napredniji nivo.

Po programu koji ćemo vam opisati treba trenirati najmanje šest meseci, a ako i posle tog perioda napredujete, onda i duže. Sada se telo, umesto kao do sada za dva, prelazi za tri dana vežbanja. Koji ćete mišić koga dana vežbati je individualna stvar, ali mi smatramo da je najbolje da se radi po sledećoj šemi: prvog dana - grudi i biceps, drugog dana - noge i ramena, a trećeg - leđa i triceps. Cetvrti dan je rezervisan za odmor posle čega trenažni ciklus kreće od početka. I još jedna važna napomena - ako ste umorni ili pretrenirani, slobodno uzmite i koji dan odmora više. Ako ste pretrenirani, nema načina da napredujete.

Za kraj ponovo nekoliko rečenica o ishrani. I do sada ste trebali da unosite puno belanćevina, ali od sada taj unos treba da bude još veći - najmanje tri grama po kilogramu telesne težine. U ovoj fazi treniranja upotreba proteinskih napitaka postaje neophodnost. Ne zaboravite, takođe, da je ishrana kvalitetna samo ako je dobro izbaJansirana - dakle, pored belančevina, konzumirajte mnogo ugljenih hidrata i nešto masti.
Napredni vežbači mogu početi da koriste određene metode intenzifikacije treninga. O njima smo detaljno pisali u dva prethodna broja časopisa BODY LINE, a vi koristite, i to samo povremeno, forsirana ponavljanja i poneku opadajuću seriju.
                                                     Click na slike za uvecanje................





BODY LINE br.5



CLICK NA LINKOVE....
FITNESS OLYMPIA KRAGUJEVAC- http://www.olympia.rs/


CLICK NA LINK...
Prodavnica sportskih dodataka-POLOMAC-MP Kod Tehnicke skole,G.Milanovac FACEBOOK-
http://www.facebook.com/pages/Prodavnica-sportskih-dodataka-POLOMAC-MP-Kod-Tehnicke-skoleGMilanovac/164984510233069

0 коментара:

Постави коментар