Popularni postovi bloga POLOMAC MP

уторак, 13. новембар 2012.

Monica Brant


Priredio:Misko Polomac  
Iako Monika balansira treninge,dijetu,gimnasticke vezbe i druge obaveze,zena u njoj je i vise nego ziva.Obozava visoke pete kojih ima mnostvo u ormarima.Odrasla je u Texasu.Jahala je konje.Takodje ima prefinjen ukus za muziku,ali posto je iz Texasa mesta ima i za kantri muziku.Sada zivi u Kaliforniji u kuci sa puno cveca i trofeja.Ona ima ugovor sa Universalom sa kojim je veoma zadovoljna.

Monika kaze......

Kada nisam na dijeti,jedem ono sto zelim,ali ne preterujem.Na dijeti za takmicenje bude 12nedelja.Sada sama radim te planove,ali sam radila godinama sa razlicitim ljudima i naucila sta deluje.Sve u pokusajima i greskama.Trenutno jedem oko 2000cal,i oko 160-220gr proteina.Neposredno pred takmicenje kalorije su na oko 1400.Kuhinja mi je uvek puna kvalitetnog protein praha i suplemenata.Multivitamini,sredstva za oslobadjanje hormona rasta,glukosamin i sagorevaci,deo su njenog arsenala.Nakon  sto pojede obrok i odgovarajuce suplemente ide na trening u Golds gym,gde nikada nema dosade jer je u drustvu sa Cormierom,Melvinom,Timeom i ostalima.


Monika ne trenira da bi bila ogromna ili ultra definisana,draza joj misicavost,ali zenstvena.Mislim da je idealno za zene imati 9-12 %telesnih masti.Nekada sam na takmicenja izlazila i sa 6%,sada ne idem tako nisko.Nije normalna takva vitkost i ne zelim  ljudima dati utisak da bi tako trebali izgledati.Sa druge strane casopisi puni saveta devojaka mrsavih kao prutici koje savetuju dijete gde cele godine jedu samo posni sir,voce i jogurt.To me uzasno frustrira.
Evo ja cu sada da narucim belo meso sa belancima,brokoli,kukuruzne tortilje i avokado.Osim ovog treninga u gymu idem raditi i gimnastiku u sali ,ali doduse mnogo manje no ranije.Redovno radim i intervalne kardio treninge koji traju od 30do 60min u zavisnosti da li sam pre toga bila na gimnastici..Moram biti u formi jer posao to trazi.Moram se dobro organizovati.Ponekad mi je dosta putovanja,pakovanja i raspakivanja.S druge strane zabavno je i zanimljivo upoznavati ljude.Pa na kraju svaki posao ima dobre i lose strane.


Kvadricepsi su mi puno razvijeniji od bicepsa nogu. Neko mi je u teretani predlozio da na bicepsima nogu radim pre cucnjeva i noznog potiska. Je li to dobra ideja, ili cu se izloziti vecem riziku od povreda? Mozete li mi predloziti nesto drugo?

Monica Brant, sampionka 1998 Fitness Olympija 
"Neki ljudi vjeruju da je redosled vezbi vazan, a drugi su uvereni u suprotno. Ako prvo radite na slabijem dijelu tela,imate vise energije i snage za vezbanje. Mozete ovu tehniku primenjivati tokom sest nedelja i otkrite koristi li vam. Licno sam pokusala menjati redosled vezbi i nisam primetila veliku razliku osim sto sam u treninge unela raznolikost.Jos jedna mogucnost jest da promenite intenzitet vezbanja. Predlazem vam da nastavite raditi na kvadricepsima, ali ne istim jakim intenzitetom, zatim ucinite sve sto mozete u vezi s bicepsima nogu. Na primer, na bicepsima radim s vecim tezinama, nego na tricepsima jer smatram da su mi bicepsi slabiji.

Jos jedna stvar koja je meni koristila jest licni trener koji mi je pomagao da se fokusiram na slabiji deo. Dok sam se pripremala za  Fitness Olympija, radila sam s trenerom samo na nogama i ledima. To su bili moji problematicni misici i drugo mi je misljenje zaista pomoglo. Sami mozemo dosta napraviti, ali ne sve. Mozda biste mogli unajmiti pomoc licnog trenera da vam pomogne s problemom bicepsa nogu, jednom sedmicno tokom dva meseca. Dozivecete dobre treninge i nauciti nove vezbe.




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.

Misko Polomac,click na linkove....

twitter


0 коментара:

Постави коментар